سید حسن خمینی: مضحکه است که قصه جنگ را بگوییم و نگوییم فرمانده هاشمی بود

سید حسن خمینی با بیان اینکه مضحکه است که قصه جنگ را بگوییم و نگوییم فرمانده جنگ آقای هاشمی بود و نگوییم نخست وزیرش چه کسی بوده یا بنیاد شهیدش را چه کسی اداره کرده است گفت: هیچ لزومی ندارد اگر الآن من با شما بد هستم گذشته هم بد بوده باشیم، ممکن است با کسی رفیق بوده ایم، اما بعدا روابطمان را به هم زده ایم . نوه امام افزود : ظاهرا در دید برخی انقلابی خوب هم انقلابی مرده است.

کنایه‌های تند جعفرزاده به نمایندگان مجلس

نماینده رشت در مجلس دهم گفت: مگر اوایل انقلاب، نمایندگان در نمازخانه های مجلس نمی خوابیدند اگر ادعا دارند انقلابی اند، انقلابی در نمازخانه بخوابند و بهانه گیری نکنند. جعفرزاده افزود: مجلس یازدهم از همان ابتدا خود را از سایر مجالس تفکیک کرد و به خود لفظ «انقلابی» را نسبت داد که من از جمله مخالفین بودم‌ زیرا فقط یک کلمه انقلاب برایمان باقی مانده این را هم مجلس یازدهم، خراب نکند.

محمد مهاجری : مردم نباید احساس کنند تماشاچی بازی‌های سیاسی هستند

محمد مهاجری فعال رسانه ای اصولگرا گفت: اگر بجای افراد سیاسی کاندیدهای عملیاتی بیایند ، مردم دیگر احساس نمی‌کنند که در عرصه انتخابات در حال تماشای یک بازی سیاسی صرف هستند. بلکه آنها با افرادی مواجه می‌شوند که عملگرا هستند.

تفاوت سبد رأی اصلاح‌طلبان با اصول‌گرایان

علی تاجرنیا فعال اصلاح طلب گفت: تفاوتی که سبد رأی اصلاح‌طلبان با اصولگرایان دارد این است که اگرچه در سبد رأی اصولگرایان، بسیاری از آراء، آراء تکلیف گرا است اما در بدنه اصلاح طلبی عمدتا این آرایی است که در چارچوب اقناع و تحلیل اتفاق می‌افتد؛ همین امر نشان دهنده این است که نقش جوانان چقدر برجسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت