زندگی تا وسط سال آینده به حالت عادی بر می گردد

اوگور شاهین دانشمندان آلمانی ترک تبار با بیان اینکه انتظار دارد این واکسن در اواسط ماه دسامبر در انگلیس توزیع شود، تصریح کرد: این موضوع به مجوزهای مقامات بستگی دارد؛ بنابراین نزدیکترین تاریخ قبل از اواسط ماه آینده نخواهد بود. وی پیش بینی کرد که تا اواسط سال آینده زندگی در انگلیس، اروپا و ایالات متحده به حالت عادی برگردد. اودر مصاحبهای با شبکه “Sky News” در مورد بسیاری از اسرار تولید واکسن ویروس کرونا را که اخیراً توسط شرکت آمریکایی “Pfizer” و “Biontech” آلمانی اعلام و جهان را به پایان اپیدمی کرونا امیدوار کرد، سخن گفت.شاهین ۵۵ ساله و همسرش اوزلام تورئیگی ۵۳ ساله این هفته پس از اعلام این دو شرکت مبنی بر تأثیر بیش از ۹۰ درصد واکسن در آزمایشات بالینی، مورد توجه جهانیان قرار گرفتند.شاهین با بیان اینکه انتظار دارد این واکسن در اواسط ماه دسامبر در انگلیس توزیع شود، تصریح کرد: این موضوع به مجوزهای مقامات بستگی دارد؛ بنابراین نزدیکترین تاریخ قبل از اواسط ماه آینده نخواهد بود.اوگور شاهین گفت: زمستان دشواری تا قبل از آنکه شرایط زندگی شروع به بهبود کند، خواهیم داشت. ما منتظر پایان یافتن همه آزمایشها و موافقت دولتی هستیم؛ اکنون بهترین کاری که هر فرد میتواند انجام دهد استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی است.او ادامه داد: هر شخصی مسئولیتی دارد و موضوع فقط به دولتها محدود نمیشود. مهم ترین چیز این است که ماسک بزنید، مراقب باشید و از ماندن در کنار افراد در یک اتاق به مدت طولانی خودداری کنید.
ایرانی ها فقط در ۱۰ روز اول هر ماه گوشت و مرغ می خرند

انتخاب نوشت : مشاهدات میدانی حاکی است سیر صعودی قیمت انواع گوشت و افت تقاضا، ناشی از کاهش قدرت خرید مشتریان، زمینه کاهش قیمت و عرضه چند نرخی این اقلام را در بازار خردهفروشی فراهم کرده است. فروشندگان گوشت و مرغ میگویند: اغلب مشتریان فقط از ابتدا تا دهم هرماه برای خرید گوشت به قصابیها مراجعه میکنند و در ۲۰روز باقیمانده هر ماه بهدلیل بالا بودن قیمتها و کاهش قدرت خرید مشتریان، بازاری سوت و کور را شاهد هستیم.

آزمایش کرونا ارزان می شود

مدیرکل آزمایشگاه وزارت بهداشت گفت: شورای عالی بیمه، کاهش قیمت تست تشخیص مولکولی کرونا را تصویب و منتظر تصویب این مصوبه در هیئت دولت هستیم. وی گفت: قرار است هزینه انجام تست پی سی آر در بخش خصوصی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. این مصوبه دو هفته پیش به هیئت دولت رفته و با تصویب و ابلاغ هیئت دولت به زودی هزینه تست کرونا در بخش خصوصی کم می شود.

برق ۳۰ میلیون نفر رایگان می شود

وزیر نیرو گفت: حدود ۳۰ میلیون نفر از هموطنان مشمول تخفیف صددرصدی در چارچوب طرح برق امید خواهند شد، امید است به سمتی برویم که با همراهی مردم با کم شدن تعداد پرمصرفها بیشترین نفع عاید وزارت نیرو و صرفهجویی در سرمایهگذاری برای احداث نیروگاهها صورت گیرد.

افزایش ۱۰ درصدی قیمت بلیت هواپیما

در جلسه شورای عالی هواپیمایی کشوری مقرر گردید قیمت بلیت پروازهای داخلی نسبت به جدول نرخی اعلام شده توسط انجمن شرکتهای هواپیمایی در خرداد ۱۳۹۹ به میزان ۱۰ درصد افزایش یابد. همچنین مقرر گردید محدودیت ارزانترین نرخ برای شرکتها حذف شده و هیچ حداقل قیمتی وجود نخواهد داشت. همچنین هیچ شرکت هواپیمایی مجاز به افزایش قیمت، بالاتر از سقف تعیین شده نمیباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت