روحانی: نمی توانید برای دولت خط و مشی تعیین کنید؛ مردم به یک برنامه ۲۴ میلیون رأی دادند

رئیس جمهور در نشست دولت گفت: کسی نمی‌تواند برای دولت خط مشی تعیین کند. خط مشی را فقط رییس جمهور می‌تواند تعیین کند. کسی نمی‌تواند برای دولت برنامه تعیین کند برنامه را رییس جمهور تعیین می‌کند به همین دلیل مردم پای صندوق‌های آرا می‌آیند و به شخص رییس جمهور و به برنامه‌ آن رأی می‌دهند. روحانی اضافه کرد: برنامه‌ای که ۲۴ میلیون نفر به آن رأی دادند نمی‌شود کم یا زیاد کرد باید تمام چهار سال به آن عمل کرد. وی با بیان اینکه لوایح دولت در مجلس خاک می خورد، گفت: متاسفانه در این چند ماه نشده که ما کار مشترک انجام بدهیم زیرا مجلس لوایح ما را در یک اتاق بایگانی برده و سونامی طرح‌ها را شروع کرده و هر روز طرحی ارائه می‌کنند. روحانی با تاکید بر اینکه قیمت امروز ارز کاهش خواهد یافت گفت : ارز را بر مبنای ۱۱ هزار تومان مدنظر قرار دادیم. وی افزود : ممکن است کاسبان تحریم خوشحال نشوند اما شرایط تولید و فروش نفت ایران با دو سال قبل کاملا متفاوت خواهد بود

لاریجانی قبول نکرد که اشکالات برجام را بررسی کنیم

زاکانی، نماینده قم با بیان اینکه شب قبل از تصویب برجام جلسه‌ای در دبیرخانه شورای امنیت ملی برگزار و قرار شد برجام باز و اشکالات آن بررسی شود گفت : صبح پیش لاریجانی رفتم و گفتم چنین تفاهمی صورت گرفته و ایشان گفت من نمی‌توانم این را باز کنم و همان طرح قبلی را در دستور کار می‌گذارم؛ این در حالی بود که آن طرح منافع ملت ایران را تضمین نمی‌کرد.

کنایه عباس عبدی به نمایندگان درباره واکسن کرونا

عباس عبدی تحلیل گر مسائل سیاسی خطاب به نمایندگان مجلس نوشته است: اگر روزی واکسن کرونا هم خریدند امیدواریم نمایندگان انقلابی مجلس پیش از همه نیازمندان، مثل واکسن آنفولانزا سهمیه‌ کافی را برای خود و خانواده بر ندارند.

رفتار قالیباف حکایت از عزم برای انتخابات دارد

وهاب عزیزی فعال اصواگرا گفت: ستاد قالیباف نسبت به کاندیداهای دیگر با اطمینان بیشتر و عجله زیاد آماده رقابت انتخاباتی شده و به استقبال انتخابات می رود. وی اضافه کرد: رفتارهای قالیباف از جمله سفرهای استانی نیز حکایت از یک عزم جدی برای وارد شدن به گود انتخابات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت