روحانی: خدا را شکر که شرِ ترامپ کم شد

رئیس جمهور گفت: از مقاومت مردم در جنگ اقتصادی تشکر می‌کنم، در ایران دو دفاع مقدس داشتیم، یکی در برابر عراق و دیگری در برابر ترامپیان. ترامپ جریان پوپولیستی را پیش گرفت و خداراشکر که شر او از سر مردم آمریکا و سایر جهان کم شد. روحانی افزود : اگر بایدن تصمیمات ضدایرانی ترامپ را لغو کند، می‌توانیم به شرایطِ قبل از آمدن ترامپ برگردیم.

نشستن تا زمان لغو تحریم‌ها راهکار کارگشا نیست

رئیس مجلس گفت: برای برداشتن بار مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها باید راهکارهای متفاوت داشته باشیم. نشستن و دست روی دست گذاشتن تا زمان لغو خوش‌بینانه تحریم‌ها راهکار کارگشا در این باره نیست. قالیباف خاطرنشان کرد: امروز راهکار اصلی ما خنثی‌سازی تحریم‌هاست که باید با همت و تلاش و شجاعت آن را به مرحله انجام برسانیم.

وندی شرمن: بایدن گفت اگر ایران از برجام تبعیت
کند، او به این توافق باز‌خواهد گشت

«وندی شرمن»، مسئول تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات در مصاحبه‌ای در خصوص احتمال احیای برجام گفت : هیچ شکی نیست که برنامه جامع اقدام مشترک اکنون مانند زمانی که از آن خارج شدیم نیست، اما اقداماتی که ایران انجام داده تقریباً قابل باز‌گشت است. آنچه رئیس جمهور منتخب، بایدن گفته این است که اگر ایران بار دیگر از این توافق به طور کامل تبعیت کند دولت او نیز به این توافق باز‌خواهد گشت. این اتفاق ساده نخواهد بود.

پیشنهاد یک اصولگرا به قالیباف و رئیسی درباره انتخابات

چهره سیاسی اصولگرا می گوید: در نتیجه انتخابات آمریکا بعد از پیروزی بایدن، بسیاری از کارشناسان سیاسی معتقدند که معادلات رقابت ۱۴۰۰ دست خوش تغییرات خواهد گردید. بیادی ادامه داد: «حضور در صحنه انتخابات بدون آقایان قالیباف و رئیسی و معرفی یک کاندیدای جوان» و یا «حضور همزمان آقایان قالیباف و رئیسی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری و کنارگیری یک نفر از آنها در هفته منتهی به انتخابات براساس نظرسنجی»، که به نظر بنده هیچکدام از این سناریوها موفق نخواهد بود و بهتر است این دو بزرگوار کمک کنند تا افرادی شایسته، انقلابی و دلسوز مردم وارد صحنه رقابت شوند.

دولت می‌خواهد مجلس را ناکارآمد جلوه دهد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه جنگ نظامی از گزینه‌های دشمن خارج شده است، گفت: ما تا انتها ایستاده‌ایم و انتهای این ایستادگی زوال کامل دشمنی است. لباس جهاد از تن ما بیرون نخواهد آمد، ما تا آخر این ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد. سردار سلامی خاطرنشان کرد: دشمن روح معنابخش نظام ما، مردم و دین مردم فرهنگ، معیشت و سلامت ما را هدف قرار داده است و بسیج در عرصه ایستاده است تا از این ارزش‌های والای ملت تحت فرمان رهبر معظم انقلاب دفاع کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت