روحانی: اگر کسی از ماسک استفاده نکند، ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شود

رییس جمهور گفت: هر فردی که ماسک نزند ۵۰ هزار تومان جریمه می شود و همچنین هر فردی که بیماری خود را اعلام نکند ۲۰۰ هزار تومان جریمه می شود. روحانی همچنین گفت: رانندگان تاکسی اگر ماسک نزنند ۱۰۰هزار تومان جریمه می‌شوند و هر مسافر بدون ماسکی که سوار کنند ۲۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

نوشدارو بعد مرگ سهراب به کار نمی‌آید

علی مطهری در واکنش به درگذشت شجریان گفت : به هرحال از آنجا که هنرمند روح لطیفی دارد و او انتظار چنین برخوردی را نداشت آزرده خاطر شد و مسئولان ما اقدام لازم را برای دلجویی از او انجام ندادند. رئیس جمهور و معاون اول و وزیر ارشاد پیام تسلیت می دهند ولی باید از آنها پرسید در زمان حیات او چه اقدامی در این زمینه کردید، خصوصاً رئیس جمهور که رئیس شورای عالی امنیت ملی است. لابد مسئولان ما در موضوع حصر خانگی هم منتظرند آنها از دنیا بروند و پیام تسلیت بدهند. نوشدارو بعد از مرگ سهراب به کار نمی آید. این سیاست که منتقد نظام باید حذف شود تا همه یک نظر داشته باشند باید در جمهوری اسلامی کنار گذاشته شود.

افزایش دو برابری نرخ پروازهای داخلی

درحالی‌که چهارماه بیشتر از افزایش حداقل نرخ پروازها در مسیرهای هوایی داخلی نمی‌گذرد، ایرلاین‌ها دوباره اقدام به افزایش دو برابری نرخ بلیت هواپیما کرده‌اند، این‌بار هم حداقل نرخ بلیت را افزایش داده‌اند و هم حداکثر را !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت