روحانی: به موقع پاسخ ترور شهید فخری زاده را میدهیم

رییس جمهور گفت: همه اتاقهای فکر و دشمنان ایران بدانند ملت ایران و مسئولان شجاعتر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بیپاسخ بگذارند و به موقع پاسخ خواهیم داد. حسن روحانی گفت: مردم ما هوشمندتر و حکیمتر از آن هستند که در دام رژیم صهیونیستی بیفتند. رییس جمهوری گفت: این ترور وحشیانه نشان میدهد که دشمنان ما در هفتههای پراضطرابی هستند، هفتههایی که احساس میکنند دوران فشار آنها کم میشود و شرایط جهانی تغییر میکند و برای آنها این چند هفته مهم است که حداکثر استفاده را از این روزها ببرند تا هم بتوانند شرایط نامطمئنی را در منطقه به وجود بیاورند و هم توجهات جهانی از ترور و ارعابی که در مناطق اشغالی این روزها به وجود آورده بودند، به مش وی یادآورشد: به خوبی بدانند ملت ایران و مسئولین کشور شجاع تر و غیورتر از آن هستند که این اقدام جنایتکارانه را بیپاسخ بگذارند. به موقع و مناسب، مسئولین مربوطه پاسخ این جنایت را خواهند داد.

علم الهدی: گول یک عده کاسبکار سیاسی را در این کشور نخورید
امام جمعه مشهد در مطلبی با عنوان خطبه مجازی گفت : تا کنون یک نمونه سراغ ندارید که بگویید نتیجه پیروی از رهنمود مقام معظم رهبری برای ما مشکل اقتصادی، اجتماعی و امنیتی ایجاد کرد و هرجا ضرر کردیم و مشکلی ایجاد شد آنجاست که به رهنمود مقام معظم رهبری عمل نکردیم و راهبرد ایشان را زیر پا گذاشتیم. آیت ا… علم الهدی گفت: در آمریکا یک آدمکش، جانی و سفاک کنار رفته، یک آدمکش، سفاک و جانی دیگر سرکار آمده است، تفاوتشان این است که اولی دیوانه بود، این یکی اظهار دیوانگی نمیکند اما در جنایت، همان دیوانگی و مستیها را که ترامپ داشت بایدن هم دارد.وی افزود: گول یک عده کاسبکار سیاسی را در این کشور نخورید، تا به امروز خیلی شما را فریب دادند و گول زدند، باغ سبز و سرخی را به شما نشان دادند که بیایند بر مقدرات سیاسی کشور و نظام و انقلاب مسلط شوند و نتیجه سلطهشان را هم دارید میبینید.وی ادامه داد: این مدیریتهای نابکارانه و ناقصی است که انجام میدهند؛ یک روز بهعنوان این که کاری کنید که جنگ نشود باید بیایید طرف ما، رفتید طرف آنان و ضرر و زیانش را دیدید، دوباره گول نخورید که بگویند اگر بیایید طرف ما، ما با دولت آمریکا دوست، رفیق و صمیمی هستیم، تحریمها رفع میشود، نخیر نمی شود.

جوادی حصار: منتقدان دولت گشایش اقتصادی را برگ برنده اصلاحطلبان میدانند
تحلیلگر سیاسی اصلاحطلب، گفت: اصولگرایان در شرایط کنونی خود را پیروز انتخابات آتی میدیدند و به همین خاطر با گشایش احتمالی مخالفت میکنند. محمدصادق جوادی حصار بابیان اینکه منتقدان دولت گشایش اقتصادی را برگ برنده اصلاحطلبان میدانند افزود: اصولگرایان هجمههایی نسبت به وزیر امورخارجه دارند و برخی گروه های اصولگرایی در کشور میگویند که «با مساله مذاکره مخالف نیستیم اما معتقدیم باید توسط وفادارن به انقلاب انجام شود نه کسانی که نفوذپذیر هستند». وی افزود : من همیشه گفتهام که مذاکره در جمهوری اسلامی از طرف دولت انجام نمیشود بلکه از جانب نظام اتفاق میافتد و کسانی که مذاکره میکنند نمایندگان نظام جمهوری اسلامی هستند.

چرا اسرائیل به توهم «ایران پاسخی نخواهد داد» رسیده است؟
حسین شریعتمداری، مدیرمسؤول روزنامه کیهان در یادداشتی نوشت: این چندمین دانشمند هستهای ایران اسلامی است که از سوی تروریستهای وابسته به رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدهاند. چرا باید رژیم صهیونیستی که امروزه روی قوس زوال است و از همه سو در محاصره نیروهای مقاومت قرار گرفته، بتواند به آسانی دانشمندان هستهای ما را ترور کند؟! تاسفآور است اینکه چرا باید صهیونیستها به این تصور ـ به یقین موهوم ـ رسیده و یا به آن تظاهر کنند که «ایران پاسخی نخواهد داد»! آیا این تصور یا تلقی موهوم دشمن ناشی از اظهارات کسانی نیست که مثلاً نوشته شدن نام رژیم صهیونیستی روی موشکهای سپاه را برنمیتافتند؟! و…

انتقام سخت از عاملان این ترور در دستور کار قرار گرفت
در پی شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان سردار سلامی فرمانده کل سپاه در پیامی با محکومیت شدید این جنایت تصریح کرد : اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای تداوم این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از عاملان آن در دستور کار قرار گرفته است. بیشک مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و غرور انگیز آن شهید ارجمند در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزههای راهبردی کشور و نیز عرصه مقابله با ویروس کرونا در حافظه تاریخی این سرزمین ماندگار و الهامبخش تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب اسلامی و فرزندان ملت ایران در دانشگاه ها و مراکز عالی علم و فن آوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلق افتخارات و پیشرفت های شگفتآور دیگر در آینده پیش رو خواهد بود.

تحلیل مطهری از دلایل ترور شهید فخری زاده

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت که هدف ترور شهید فخری زاده ضربه زدن به صنعت هسته ای کشور و کشاندن ایران به درگیری های منطقه ای است. متن توییت علی مطهری به شرح زیر است: ‏ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری زاده علاوه بر ضربه زدن به صنعت هسته ای کشور، با هدف کشاندن ایران به درگیری در منطقه در زمان باقی مانده از ریاست ترامپ انجام شد تا راه تفاهم دولت آینده آمریکا با ایران بسته شود. انتقام از نتانیاهو و قصاص ترامپ را به زمان مناسب موکول کنیم.

۲ فرمان مهم رهبر انقلاب درپی ترور دانشمند ایرانی، شهید فخریزاده

رهبر انقلاب اسلامی در پی ترور دانشمند ایرانی، محسن فخریزاده پیامی صادر و ضمن تسلیت این ضایعه دستوراتی داده و فرمودند: دو موضوع مهم را همهی دستاندرکاران باید به جِدّ در دستور کار قرار دهند، نخست پیگیری این جنایت و مجازات قطعی عاملان و آمران آن، و دیگر پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همهی بخشهایی که وی بدانها اشتغال داشت.

سردار قاآنی : دشمن عُرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به ترور شهید محسن فخریزاده دانشمند هستهای کشورمان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: دشمن عرضه جنگ مردانه با ایران را ندارد. مرگ اسرائیل نزدیک است. این آخرین دست و پا زدنهای قلدرهای جهان و غارتگران بینالمللی است.

کیهان: معاون رییس جمهور نفوذى است

کیهان در مطلبى با عنوان “ضرورت عزل و محاکمه عنصر نفوذی در مدیریت سازمان محیط زیست” نوشت: رئیس سازمان محیط زیست، پس از گماشتن یک جاسوس آمریکایی به معاونت این سازمان که به فرار وی ختم شد، کار را به جسارت علیه ساحت امام خمینی(ره) رسانده است. دستگاههای امنیتی باید ضمن تحقیق در این باره بررسی کنند که رگ و ریشه این سخنان، به کجا برمیگردد و او با کدام باند ضد انقلاب در ارتباط است؟

محسن رضایی: ادامه این اقدامات نشانگر ضعف اطلاعاتی کشور خواهد بود

محسن رضایی در نامه ای به حسن روحانی، خواستار همت مضاعف برای جلوگیری از تکرار اقدامات تروریستی در کشور شد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت : سازمانهای اطلاعاتی کشور موکداً موظف شوند که منابع اصلی و نفوذی های سازمانهای جاسوسی را شناسایی نمایند و شیوه های شکل گیری تیم های ترور و سرپل های همکاری آنها با یکدیگر را کشف و خنثی کنند. پر واضح است که ادامه چنین اقدامات تروریستی نشانگر ضعف سازمان های اطلاعاتی کشور خواهد بود که باید با همتی مضاعف به آن پایان داده شود

سخنگوی دولت: متجاوز تنبیه خواهد شد؛ اما نه در آن زمین بازی آنها

علی ربیعی سخنگوی دولت با انتشار رشته توییتی در خصوص شهادت دانشمند هسته ای نوشت: قطعا متجاوز تنبیه خواهد شد، اما نه در زمین بازی که او تعریف کند. دشمنان تروریست باتوجه به فعل و انفعالات یک ماه اخیر چند هدف را دنبال می کنند: ۱ – به هم زدن آرامش روانی جامعه؛
۲ – ایجاد سردرگمی در استراتژی ایران؛ ۳ – به هم زدن
امنیت منطقه؛ ۴ – به هم خوردن فضای امنیت جهانی باتوجه به تغییرات احتمالی آتی در سیاست های بینالمللی.این حق برای ملت ایران باقی است که براساس استراتژی مشخص معطوف به منافع و عزت ملی پاسخی قاطع که تعیین کننده ابعاد، زمان و مکان آن خواهد بود، بدهد.

سلیمی نماینده مجلس : شیک پوش های پشت میز مذاکره قاتل او هستند

علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در حساب توئیتر خود نوشت: شیک پوش های پشت میز مذاکره همان تروریست قاتل دانشمندان هسته ای و سردار شهید ما هستند. آیا می دانید نام شهید فخری زاده توسط بازرسان جاسوس سازمان انرژی اتمی به موساد داده شد؟! چرا باید با قاتلان و خبر چینان آنان مماشات کرد؟!!!

ضرغامی: مردم منتظر اقدام ما هستند

عزت ا… ضرغامی در در توییترش نوشت : زیر سوال بردن اصل غنی سازی ، ناتوانی دستگاه اطلاعاتی در مقابله با رژیم صهیونیستی و سیاست خویشتنداری جمهوری اسلامی با ترامپ خط اصلی شبکه های خبری بیگانه است مردم منتظر پاسخ در خور ما هستند.

وقتی انتقام سخت واقعیمان دیر شد، دشمن غدّار، حریص گشت

حجت الاسلام محمد قمی رییس سازمان تبلیغات در پی ترور شهید فخری زاده در اینستاگرام خود نوشت: باید سرها را که همچون کبک در خاک فرو بردهاند، بیرون آورند آنها که با این دنایت و رذالتِ ابلیس بزرگ و اسراییل غاصب، باز سخن از مذاکره از جنس “بده و نستان” میزنند! جنگ است، جنگ! وقتی حاج قاسممان را زدند و خلاف نظر رهبرمان، انتقام سخت واقعیمان دیر شد، دشمن غدار حریص گشت و طمع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت