رهبر معظم انقلاب : سروصدای اراذل آمریکایی ذهن کسی را مشغول نکند

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه سروصدای اراذل مسلط بر آمریکا ذهن کسی را مشغول نکند فرمودند : علاج همه مشکلات در داخل است . حضرت آیت ا… خامنه‌ای تاکید کردند: ترسوها حق ندارند اسم عقلانیت را بیاورند زیرا عقلانیت به معنای محاسبه درست است. البته دشمن تلاش دارد تا معنای غلط عقلانیت را تلقین کند و برخی هم نادانسته، در داخل همان حرف دشمن را تکرار می کنند. رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند : عدالت خواهی نیز باید براساس عقلانیت باشد؛ گرفتار حاشیه نشویم و اصل و فرع را اشتباه نگیریم . ایشان در ادامه به مساله دفاعی اشاره و گفتند : اگر ملت‌ها قدرت
دفاعی نداشته باشند، آمریکا و برخی کشورها آن‌ها
را راحت نمی‌گذارند . ایشان در خصوص شیوع گسترده ویروس کرونا نیز اظهار داشتند از مدت‌ها قبل به رئیس‌جمهور گفته‌ام، ضابطه‌گذاری‌ها برای مقابله با کرونا باید الزام‌آور باشد.

نامه قالیباف به روحانی ؛ لایحه بودجه ۱۴۰۰ متناسب با شرایط امروز باشد

قالیباف رئیس مجلس درباره لزوم اصلاح ساختار لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور نامه‌ای به روحانی رئیس جمهور نوشت.زنگنه رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس با اعلام این خبر افزود: رئیس مجلس طی این نامه عنوان کرده است که لایحه بودجه متفاوت با لوایح بودجه گذشته و متناسب با شرایط اقتصادی کشور و با لحاظ اصلاحات ساختاری مدنظر رهبر انقلاب و نمایندگان تدوین و به مجلس تقدیم شود.

اصلاح‌طلبان اقبالی در بین مردم ندارند

محمدصالح جوکار با اشاره به اینکه وحدت جریان‌های سیاسی برای پیروزی در انتخابات مساله حائز اهمیت است، گفت: به احتمال زیاد اصلاح طلبان در انتخابات آینده روی یک گزینه تمرکز می‌کنند تا همه رأی‌های این جریان سیاسی برای آن یک نفر جمع‌آوری شود چراکه آنها می‌دانند اقبالی در بین مردم ندارند.

نظری ابراهیمی درباره کاندیداتوری ولایتی در ۱۴۰۰؛ دنیا او را می‌شناسد

یک فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به پیروی ولایتی از رهنمودهای رهبری، بیان کرد: مقامات سایر کشورها نیز با نام ولایتی آشنا هستند و او را به عنوان یک شخصیت لایق و ارزنده قبول دارند. با این اوصاف معتقدم بهترین جایگاه را نسبت به سایرین در اختیار دارد. ابراهیمی گفت: سوابق درخشان آقای دکتر ولایتی در وزارت امور خارجه فراموش نشدنی است.

فعال اصولگرا: باید از تعدد کاندیداهای اصولگرایی خوشحال باشیم

چهره سیاسی اصولگرا گفت: اصل تعدد کاندیداها، چیز خوبی است بنابراین از اینکه تعدد کاندیدا وجود دارد باید خوشحال باشیم چرا ناراحت؟! ایمانی گفت: از سوی دیگر شورای نگهبان به تعبیری در نهایت کاندیداها را الک خواهد کرد و ۴، ۵ نفر را تایید می کند.

امام: برخی چهره‌های شاخص لیست امید انتظارات مردم را برآورده نکردند

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه برخی چهره های شاخص لیست امید انتظارات مردم را برآورده نکردند، گفت: شرایط اجتماعی اصلاح طلبان نسبت به گذشته آسیب دیده است. جواد امام ادامه داد: درست است که اصلاحات در مجلس دهم در اقلیت بود، ولی همین اقلیت هم نتوانست انتظارات مردم را برآورده کند. نمایندگانی مثل محمود صادقی، پروانه سلحشوری و علی مطهری در مجلس دهم خوش درخشیدند ولی انتظارات از برخی دوستان شاخص لیست امید برآورده نشد. ناکارآمدی دولت و تلاش دولت پنهان و نهاد های انتصابی هم در ایجاد نارضایتی مردم نقش بسزایی داشت.

روزنامه اصلاح طلب : همکاری با FATF موجب لغو تحریم‌ها نمی‌شود

روزنامه اصلاح طلب شرق اذعان کرد: حتی اگر ایران تمام خواسته‌های FATF را بپذیرد، بانک‌ها به خاطر تحریم‌های آمریکا نمی‌توانند با ایران همکاری کنند. این روزنامه در گزارشی نوشت : حتی اگر FATF را بپذیریم، باز آمریکا تحریمی بر ما اعمال کرده است که به خاطر آن بانک‌ها حاضر نیستند با ما فعالیت کنند. سیستم بانکی را جوری تنظیم کرده‌اند که هرجا یک ایرانی و فرد متولد ایران – حتی تبعه خارج – بخواهد کاری در عرصه بانکداری بین‌المللی انجام دهد، سیستم کامپیوتری هشدار می‌دهد که این فرد مشکوک است و جلوی آن را بگیرید.

نظرسنجی واشنگتن پست: بایدن با
۵۵ درصد از ترامپ جلو افتاده است

بر اساس نظرسنجی واشنگتن پست جو بایدن در آخرین نظرسنجی ها از ترامپ پیشی گرفته است و بررسی ها نشان می دهد که بایدن در این مرحله از هر رقیب دیگری از ۱۹۳۶ و از زمان اولین نظر سنجی های علمی رقابت های ریاست جمهوری آمریکا وضعیت بهتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت