رهبر معظم انقلاب : باید بنا را بر این بگذاریم که گشایشی از خارج انجام نخواهد شد

حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار رؤسای سه قوه و دیگر اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با اشاره به چهار محور لازم برای اقتصاد کشور یعنی حل مشکل کسری بودجه، افزایش سرمایه‌گذاری، جهش تولید و حمایت از قشرهای ضعیف خاطرنشان کردند: باید با همت جدی و تلاش پیگیر مسئولان، تأثیر اجرای راهکارهای عملی در زندگی مردم مشخص شود. ایشان با بیان اینکه باید بنا را بر این بگذاریم که گشایشی از خارج انجام نخواهد شد. اظهار داشتند ما مسیر رفع تحریم را یک بار امتحان و چند سال مذاکره کردیم اما به نتیجه‌ای نرسید . رهبر انقلاب افزودند : کسانی که برخی چشم امید به آنها دارند با ما دشمنی می‌کنند و نمی‌توان روی حرف آنها حساب و برنامه‌ریزی کرد چرا که وضع آمریکا مشخص نیست.

سخنگوی دولت: اخیرا تماس ها جهت گشایش دفاتر و حضور شرکتهای خارجی در ایران افزایش یافته

سخنگوی دولت گفت : با کاهش فشار حداکثری و رفع تحریم های ظالمانه و عدم حضور ترامپ اخیرا تماس ها جهت گشایش دفاتر و حضور شرکتهای خارجی در ایران افزایش یافته است. برخی بازگشایی دفاتر را بررسی می کنند قطعا این شرکتها با توجه به حضورشان امکان بیشتری برای فعالیت پیدا خواهند کرد.

قالیباف از نامزدی در انتخابات ۱۴۰۰منع نشده است

ترقی ، فعال اصولگرا با بیان اینکه منصوبین رهبری برای مسئولیت‌های خاص منع شده‌اند، گفت: قالیباف منتخب مردم است و انتصابی از سوی رهبری صورت نگرفته است. بنابراین فکر نمی‌کنم ایشان مشمول چنین منعی باشد مگر اینکه خود وی تشخیص دهد که جایگاهش در اجرا مفیدتر است یا مجلس.

خاتمی هم جای روحانی بود وضع کشور همین بود

اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی گفته است: وقتی ما تحریم هستیم یعنی در مبادلات ارزی و صادرات مشکل وجود دارد و اگر من یا سیدمحمد خاتمی و هر شخص دیگری هم باشد همین وضعیت است.زمانی می‌توانیم روحانی را محک بزنیم که شرایط عادی باشد و در جنگ اقتصادی نباشیم، چراکه این وضعیتی است که ما نمی‌توانیم کاری کنیم درست نیست مقصر را شخص آقای روحانی بدانیم.

دولت می‌خواهد مجلس را ناکارآمد جلوه دهد

موسوی لارگانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره رفتار دوگانه دولت در پرداخت کمک معیشتی اظهار کرد: اگر دولت قصد کمک معیشتی به اقشار آسیب پذیر را داشت، باید خیلی زودتر از اینها لایحه‌اش را به مجلس می‌داد. در حال حاضر هم به علت اینکه شورای نگهبان طرح معیشتی مجلس را تایید کرد و دولت در مقابل عمل انجام شده قرار گرفت، موضوع طرح کمک معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی را مطرح کردند و لذا به نظر می‌رسد که ارائه چنین طرحی از روی دلسوزی برای مردم نبوده و دولت می‌خواهد به نوعی مجلس را ناکارآمد جلوه دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت