یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

رئیس جمهور: کار دولت من در زمینه روستاها قابل مقایسه بادولت‌های قبلی است

رئیس جمهور گفت : تمام کسانی که نسبت به شیوه کار ما در زمینه خدمت‌رسانی به روستاها انتقاد یا ایرادی دارند، به آنان می‌گوییم که آمارها را بیاورید تا مقایسه و بررسی کنیم روحانی ادامه داد: کار دولت یازدهم و دوازدهم در زمینه روستاها قابل مقایسه با دولت‌های قبلی است.

سردار سلامی: سپاه با شهدا و پاسدارهایش شناخته می‌شود نه با موشک‌ها

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه با بیان اینکه با شهدا و پاسدارهایش شناخته می شود نه با موشک‌ها و ساختمان‌هایش،‌ گفت: موشک و ساختمان ارزش نیستند بلکه شهدا و پاسداران ارزش‌ها و هویت سپاه هستند.

فکر نمی‌کنم هیچ آدم عاقلی نامزد ۱۴۰۰ شود

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا در انتخابات 1400 کاندیدا می‌شود، گفت: علاقه‌ای به این کار ندارم. با وضعیتی که الان هست فکر نمی‌کنم هیچ عاقلی کاندیدا شود. شرایط کشور بسیار سخت است و کسی که خود را کاندیدا می‌کند به قول غربی‌ها باید «سوپرمن» باشد.

نقدی: در دنیای دیجیتال همه چیز قابل شنود است

سردار نقدی با اشاره به فضای مجازی گفت: همه بدانند در دنیای دیجیتال هیچ چیز غیر شنود شده‌ای وجود ندارد، همه چیز قابل شنود است، اگر کسی بخواهد شنود کند تمام پیام‌رسان‌ها به او راه می‌دهند، باندهای فاسد چطور شناسایی می‌شوند، ما هم پلیس فتا داریم، راه‌هایی دارند که بلدند چه کار کنند.

روحانی از نمکی پرسید قالیباف کدام بخش‌ها رفته؟

سخنگوی دولت درباره علت لغو جلسه سران قوا گفت: برای افکار عمومی خیلی در شرایط امروز کشور مضر است که برخی اتهام‌ها به رئیس دولت زده می‌شود. ربیعی افزود: زمانی که رئیس مجلس به بیمارستان برای بازدید تشریف بردند. از وزیر بهداشت سوال شد که این بازدید در کدام بخش‌ها بوده؟ که گفتند حتی در بخش‌هایی که افراد بدحال بودند صورت گرفته که مجدد سوال شد و نظر‌شما در این باره ‌ چیست؟ و‌ توصیه شد که‌ کمیته بهداشت ستاد ملی کرونا اعلام کرد که این جلسه چند وقت عقب بیافتد. الگوی ‌بزرگ ‌ما مقام معظم رهبری است و‌ باید به این‌ توصیه‌‌ها عمل‌ کنیم.

ماجرای بازداشت حمید آیتی در مقابل دادگاه

معاون سابق رئیس جمهور درباره بازداشت همسرش ( حمید آیتی ) در مقابل دادگاه گفت : سوءتفاهمی برای حفاطت قوه قضائیه پیش آمد و همسرم همان‌شب آزاد شد. وی افزود: همسرم هنگام خروج من و وکیلم از دادگاه، تصویری از روبه‌رو گرفت و نوشته‌ی روی دیوار دادگاه هم در آن دیده نمی‌شود اما این برای یگان حفاظت دادگاه سوء تفاهمی پیش آورد که او در حال فیلمبرداری از ساختمان دادگاه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت