رئیس جمهور: بیماری خطرناک تر از کرونا شیوع یافته است

رئیس جمهور با اشاره به در پیش بودن فصل پاییز گفت: باید مراقبت بهداشتی را در فصل پائیز بیشتر کنیم. زیرا احتمال شیوع بیماری‌های مختلف در این فصل زیاد است. روحانی افزود : بنده شنیده‌ام؛ یک نوع بیماری هم در همسایگی ما ایجاد شده که شبه ذات الریه است و شنیدم از کرونا خطرناکتر است. وی اظهار کرد: آمار نگران کننده ای از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه شد که طبق آن گزارش، مراعات مردم در کشور در هفته های قبل از ۸۲ درصد به ۶۲ درصد کاهش یافته و این بسیار نگران کننده است.

وزیر بهداشت : ۲۰ میلیون واکسن کرونا را از یک شرکت هندی پیش خرید کنیم

وزیر بهداشت در خصوص آخرین اقدامات برای تامین واکسن کرونا اظهار کرد: یک شرکت هندی ۱۰۰ میلیون دوز واکسن کرونا به آمریکایی‌ها پیش فروش کرده است، مدیر عامل این شرکت فردی ایرانی‌الاصل زرتشتی است که به ما قول داده است ۲۰ میلیون دوز واکسن را با قیمت پایین‌تر به ما بفروشد. نمکی عنوان کرد: ما در حال انجام اقدامات لازم برای تامین این واکسن هستیم که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد.

وزیر راه: بی‌ثباتی‌ قیمت مسکن از سرگردانی نقدینگی‌ها آب می‌خورد

وزیر راه و شهرسازی، نقدینگی سرگردان را عامل اصلی بی‌ثباتی بازار مسکن دانست و گفت: حجم نقدینگی لجام‌گسیخته موجود در کشور این بلا را بر سر بازار مسکن آورده است. اسلامی ادامه داد: کافی است سوداگران احساس کنند یک بازار از بازدهی خارج شده است سریعا نقدینگی‌ها را از بازاری خارج و به بازاری دیگر منتقل می‌کنند.

وزیر کشاورزی: بازگشت قیمت
تخم مرغ به ۱۴۵۰۰ تومان تا ۲ روز

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تصویب نرخ ۱۴۵۰۰ تومانی برای هر کیلو تخم مرغ گفت: قیمت تخم مرغ در بازار تا دو روز آینده به میزان مصوب می‌رسد. خاوازی ادامه داد: قیمت‌های اعلام شده مورد توجه تولیدکنندگان نیز قرار گرفته و امیدواریم با روند فعلی شاهد افزایش میزان تولید تخم مرغ توسط مرغداری نیز باشیم.

امکان استعلام آنلاین وضعیت اعتباری صادرکننده چک فراهم شد

در راستای توسعه خدمات سامانه صدور یکپارچه الکترونیک دسته چک و با هدف ایجاد شفافیت در فضای کسب و کار از طریق ارائه خدمت استعلام مربوط به سوابق چک برگشتی مشتریان، اطلاع از وضعیت اعتباری صادرکننده چک صیادی با اخذ استعلام از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی قابل بهره برداری است. بر این اساس هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک به نشانی www.cbi.ir و مراجعه به صفحه استعلام وضعیت اعتباری چک صیادی، از طریق ارسال شناسه استعلام ۱۶ رقمی مندرج در چک‌های صیادی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوند.

زمان انتظار کارت سوخت ۲ ماهه شد

مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی گفت: تا دوماه آینده، همه کارت‌های سوخت متقاضیانی که درخواست صدور المثنی داشته اند صادر و ارسال خواهد شد. هم اکنون ۵۵۰ هزار مالک متقاضی کارت سوخت المثنی هستند.

معاون وزیر راه: متقاضیان مسکن ملی تا فردا پول ندهند حذف می‌شوند

معاون وزیر راه با بیان این که ۴۷۰ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط شناخته شدند گفت: این افراد تا پایان شهریور فرصت دارند مدارک خود را در سامانه اقدام ملی به آدرس Tem.mrud.ir بارگذاری و واریز وجه داشته باشند که در غیر این صورت حذف و افراد دیگر جایگزین آنها خواهند شد.

تشدید کرونا در موج سوم
هر علامت تنفسی، مطمئنا کروناست

رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به پیک سوم کرونا گفت: متاسفانه موج سوم کروناشروع شده، حداقل تا چهار ماه آینده باید برای جلوگیری از فاجعه‌ جدید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و حواس خود را سرگرم اخبار واکسن و دارو نکنیم. دکتر طبرسی به صورت جدی به همه مردم توصیه کرد که این روزها هر علامت تنفسی، مطمئنا کروناست؛ چراکه الان چیزی به اسم سرماخوردگی نداریم و کوچکترین علائم مثل آبریزش بینی، تب و بدن درد می تواند علامت کرونا باشد. پس به محض مشاهده این علایم خود را قرنطینه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت