یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

رئیس جمهور: بهترین راه مبارزه با فساد تصویب لوایح FATF است

رییس جمهورگفت: لوایح اف ای تی اف بهترین راه برای مبارزه با فساد است. ممکن است برخی خوششان نیاید اما این لوایح راه مبارزه با فساد است. روحانی با بیان اینکه مبارزه با فساد و شفافیت در دستورکار دولت است، افزود: علیرغم فشارهایی که از ناحیه جنگ اقتصادی و ویروس کرونا داشتیم، حرکت های خوبی را در سایه حضور و فداکاری مردم و خادمانشان انجام دادیم.

جواد لاریجانی: خیلی ابلهانه است که به ساز و کار‌ FATF عمل کنیم

تحلیلگر مسائل راهبردی با بیان این که پیوستن به FATF تأثیری در رفع تحریم‌ها ندارد و صد در صد به زیان کشورمان است گفت: اگر بناست ما به این ساز و کار‌ها عمل کنیم خیلی ابلهانه است. محمد جواد لاریجانی موضوع خرید واکسن کرونا به ویژه واکسن‌های تولیدی در آمریکا را طرحی برای به زانو درآوردن کشورمان دانست و گفت: این مساله، یکی از برنامه‌های اتاق فرماندهی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است.

رونمایی از نامزد تندرو‌ها در 1400

صادق زیباکلام با بیان اینکه اصول گرایان دو شقه خواهند شد که در یک طرف معتدلین (افرادی از جنس لاریجانی، ناطق نوری، توکلی، باهنر و… و در سوی مقابل نیز جریان تندرو و رادیکال شامل، جبهه پایداری، طرفداران احمدی نژاد، جمعیت ایثارگران، رهپویان و… حضور خواهند داشت، گفت: نامزد تندرو‌ها به احتمال زیاد سعید جلیلی خواهد بود.

سید حسن خمینی: با تمام توان ایستاده ایم که امام وجه المصالحه هیچ جناحی نشود

سید حسن خمینی گفت: ما نه خودمان و نه هیچ نهادی را متولی انحصاری قرائت و تفسیر شخصیت و اندیشه امام نمی دانیم و هیچ وقت نیز جلو نقل خاطرات از امام را نگرفته ایم؛ گرچه اگر جایی سندی بر خلاف آن داشته باشیم، منتشر می کنیم. وی یادآور شد: در طول عمر خودش با تمام توان ایستاده که امام وجه المصالحه هیچ تفکر و جناحی نشود و اتفاقا بخش مهمی از اتهامات به خاطر این است که این مجموعه استقلال خودش را حفظ کرده و با موج های گذرا همراه نشده است.

سردار نقدی به نیرو‌های سپاه و بسیج: از واکسن خارجی کرونا استفاده نکنید!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: ما متولی امر بهداشت و درمان کشور نیستیم و در تصمیمات تخصصی این حوزه دخالت نمی‌کنیم؛ اما با توجه به توصیه متخصصان، تشکیک‌های جدی کارشناسان دنیا و سوابق بد برخی تولیدکنندگان کنونی واکسن کرونا، به پرسنل سپاه و بسیج تزریق واکسن‌های خارجی کرونا را به دلیل مکانیسم عمل خاص آن‌ها توصیه نمی‌کنیم. سردار نقدی افزود: اگر واکسن کرونای تولید داخل به مرحله واکسیناسیون عمومی برسد، با کمال میل حاضریم حماسه بسیج در ریشه‌کنی فلج اطفال را تکرار کنیم.

ترامپ: اگر یک آمریکایی کشته شود، من ایران را مسئول خواهم دانست

رییس جمهوری آمریکا، در توییتی با اشاره به حمله راکتی یک‌شنبه گذشته به سفارت آمریکا در بغداد، ایران را عامل این حمله دانست. ترامپ در صفحه ی توییتر خود نوشت: سه عدد از این راکت‌ها منفجر نشدند. حدس بزنید از کجا آمده بودند: ایران. حالا هم حرف از تهدیدهای بیشتر علیه آمریکایی‌ها در عراق می‌شنویم. رئیس جمهور آمریکا در ادامه نوشت: یک توصیه بهداشتی دوستانه برای ایران دارم: اگر یک آمریکایی کشته شود، من ایران را مسئول خواهم دانست. دوباره در موردش فکر کنید.

فلاحت پیشه: فاصله میان وعده‌ها
و عملکرد‌ها مردم را دلسرد کرده است

نماینده سابق مجلس گفت: فاصله‌ای که میان وعده‌های انتخاباتی و عملکرد سیاسی و اقتصادی وجود دارد باعث دلسردی مردم نیز شده است؛ امید به زندگی در مردم کم شده و روز به روز شرایط برایشان سخت‌تر می‌شود. فلاحت پیشه افزود: سیاستمداران تکراری در حوزه‌های مختلف حضور داشتند نمی‌توانند کاری را از پیش ببرند و موفق باشند و تکرار مدیران تکراری به معنای حفظ وضع موجود است و امیدوارم فضای رقابت واقعی میان افراد شکل بگیرد.

احتمال جنگ با اسرائیل وجود دارد

رئیس شورای اجرایی حزب ا… لبنان وقوع جنگ با رژیم صهیونیستی را بعید ندانست و گفت: احتمال جنگ با اسرائیل از روی مسئولیت پذیری و نه ایجاد رعب و وحشت در دل مردم است. صفی الدین احتمال جنگ با اسرائیل را به خاطر مسئولیت پذیری و نه از روی ایجاد رعب و وحشت در دل مردم دانست و گفت: دشمن امروز به دنبال گزینه‌های دیگری برای برخورد با مقاومت و راه دیگری برای مقابله با آن است که این نشان دهنده شکست دشمن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت