رئیسی: مردم با کمبودها می‌سازند اما با بی عدالتی‌ها، نه

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز پرچم عدالت خواهی به دست مقام معظم رهبری است و همه مسئولان این نظام سربازانی هستند که مبارزه با فساد را دنبال و اجرایی می‌کنند. آیت ا… رئیسی با اشاره به اینکه مردم از ما عدالت‌خواهی را می‌خواهند، اظهار کرد: خارج شدن هر چیز از عدالت، فساد را به ارمغان می‌آورد و قانون‌مداری باید اصل قرار گیرد زیراکه مردم با کمبودها می‌سازند اما با بی عدالتی‌ها و تبعیض ناسازگارند، همچنین عدالت امری است که تک تک مدیران و افراد جامعه باید آن را داشته باشند حتی در جامعه‌های کوچک نظیر خانواده، محله و روستا نیز همین امر دنبال شود. وی به حدیثی از امام علی(ع) اشاره کرد که ایشان فرمودند«در سخن گفتن می‌توان از عدالت زیاد گفت» و افزود: اما باید به عدالت عمل کرد زیرا که اگر بنا به زبان و گفتن باشد، نویسندگان تاکنون مطالب زیادی را در این امر نوشتند اما امروز ما جمع شده‌ایم تا ببینیم در کجا بی‌قانونی وضع شده و بی عدالتی‌ها را رفع کنیم.

فروش فوق‌العاده ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال ۹۹

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : بر اساس مصوبه جلسه کمیته خودرو مقرر شد، از مهرماه تا پایان امسال به شکل منظم و بدون وقفه، ماهانه ۲۵ هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان درقالب فروش فوق‌العاده در اختیار متقاضیان خودرو قرار گیرد. به گفته سرقینی حداکثر زمان تعیین شده برای تحویل ۱۵۰ هزار دستگاه خودروی یاد شده، یک تا سه ماه پس از ثبت نام قطعی متقاضیان است.

معوقات کارکنان وزارت بهداشت طی ۳ ماه آینده صفر می شود

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت از اخذ مجوز ۷هزار استخدام جدید خبر داد و گفت: تلاش بر آن است تا طی دو – سه ماه آینده، معوقات کارانه کارکنان را به صفر برسانیم. وی افزود : معوقات مطالبات دانشگاه ها از تامین اجتماعی، ۱۴ ماه بود و امروز به صفر رسیده و اگر دانشگاه های علوم پزشکی، صورتحساب تیرماه را به تامین اجتماعی ارسال کرده باشند، علی الحساب دریافت کرده اند.

پیش‌بینی بازار ارز در پایان تابستان

ایسنا نوشت در پی محدودیت‌هایی که بانک مرکزی برای سهمیه ۲۲۰۰ دلاری هر فرد ایجاد کرد، یک تحلیلگر اقتصادی معتقد است که اگر التهابات اخیر از بین برود، تا پایان شهریور قیمت‌ها کاهشی می‌شود و بانک مرکزی هم محدودیت‌های عرضه ۲۲۰۰ دلار را برمی‌دارد.

انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار

یک کارشناس حوزه مسکن به تجارت نیوز گفت: قیمت مصالح رشد قابل توجهی داشته و این روند صعودی همچنان ادامه دارد. علاوه بر این چنانچه بازار سهام روند نزولی داشته باشد ممکن است بر بازار مسکن هم اثرگذار باشد و نرخ مسکن بیش از پیش افزایشی شود. اما چنانچه بازار سهام دوباره مثبت شود احتمالا قیمت مسکن در سه ماه آینده بیشتر از حدود ۱۰ درصد افزایش نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت