یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

رئیس جمهور: عزاداری امسال بهانه ای به دست دشمنان نداد

رئیس جمهور، در جلسه هیأت دولت با اشاره به برگزاری عزاداری دهه اوّل ماه محرم گفت: عزاداری امسال هم با ایثار و فداکاری برگزار شد و هم توام با حکمت و درایت انجام شد. روحانی ادامه داد: مردم ما سلامت، دیانت، عقلانیت و درایت را در کنار هم قرار دادند. وی در ادامه با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از روز شنبه 15 شهریور، گفت: برای ما در تمام مراحل مهم بود که بگوییم فاصله جان و نان معنا ندارد، فاصله جان و کار معنا ندارد، فاصله معیشت و سلامت معنا ندارد، فاصله سلامت و دیانت معنا ندارد. خب در ماه محرم دیدیم که هیچ فاصلهای بین اینها نبود و همچنین در مراسم و برنامههای قبلی. وی ادامه داد: از 15 شهریور میخواهیم بگوییم فاصلهای بین جان و یادگیری و آموزش وجود ندارد، و هم میشود درس خواند هم میشود مراتب تحصیلی را ادامه داد . روحانی افزود : امروز دستور دادم شبکه شاد برای مدارس دولتی و برای دانشآموزان باید بدون هزینه باشد. خانوادهها نباید هیچ پرداختی در این زمینه انجام دهند.

توزیع واکسن آنفلوآنزا از اواخر شهریور خرید واکسن با ارائه کارت ملی

مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو با اشاره به جزییات نحوه توزیع و عرضه واکسن آنفلوآنزا در سال جاری گفت: هر فرد با مراجعه به داروخانه و با ارائه کارت ملی و ثبت کد ملی میتواند واکسن آنفلوآنزا را تهیه کند. دکتر حیدر محمدی درباره وضعیت توزیع واکسن آنفلوآنزا، گفت: تا قبل از پایان شهریور ماه توزیع واکسن آنفلوآنزا را انجام میدهیم. تلاشمان این است که تا پایان شهریور ماه بخش اعظمی از واکسنها را وارد کنیم و توزیع آنها را انجام دهیم.

استفاده از «شاد» رایگان خواهد شد

وزیر ارتباطات درباره دستور رئیسجمهور درخصوص تعرفه اینترنت رایگان اینترنت سامانه شاد دانش آموزان گفت: آنچه آقای رئیسجمهور دستور دادند این بود که استفاده دانش آموزان و معلمان از شبکه شاد رایگان باشد. وی افزود: مشخص است که آموزش مجازی صرفا از طریق شبکه شاد پیگیری نمیشود و دانش آموزان و معلمان از ابزارهای دیگر نیز استفاده میکنند، به همین دلیل در حال طراحی بستههای جدید هستیم تا در اختیار معلمان و دانش آموزان و اساتید دانشگاه و دانشجویان قرار دهیم که بتوانند از آموزش مجازی استفاده کنند

چند درصد از نیازمندان و واجدین شرایط ، سهام عدالت ندارند؟

فرهیختگان نوشت : بررسیهای نشان میدهد، بیش از 20 میلیون نفر از افرادی که باید سهام عدالت میگرفتهاند، سهامدار نیستند و 17 میلیون نفر غیر واجد شرایط سهام گرفتهاند.

پیشبینی ثبات قیمت مسکن در بازار اجاره تا پایان امسال

نائب رییس اول اتحادیه املاک کشوری گفت: از زمستان سال 98 تاکنون شاهد افزایش تمدید قراردادهای اجاره هستیم و پیشبینی میشود با پایان پیک جابجاییها(شهریور ماه) بازار اجاره در نیمه دوم سال با ثبات نسبی همراه باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت