رئیس جمهور : به خاطر منافع گروهی به مردم آدرس غلط ندهید

رییس جمهور گفت : مردم برای کمبود و مشکلات در کشور اگر میخواهند لعن و نفرین کنند آدرسش کاخ سفید در واشنگتن است آدرس اشتباه کسی به آن ها ندهد یک عدهای به خاطر منافع غلط گروهی و باندی به مردم آدرس غلط ندهند آدرس صحیح تمام جنایات و فشار بر مردم واشنگتن دی سی کاخ سفید است و آنهایی که داخل این ساختمان هستند این همه جنایات علیه ملت ایران روا داشته اند و شما میبینید هر روز فشار و مشکلات است. روحانی گفت: البته مردم ما ایستادگی و مقاومت کردند خم به ابرو نیاوردند و خم نشدند در برابر این قلدرها اما به هر حال آثار سوء است سختی و مشکلات است. روحانی گفت: مردم می بایست در این سال ها زندگی خیلی راحت تری می داشتند میبایست اجناس به مراتب ارزان تر باشد میبایست دلار به قیمت معقولش بود، تمام این جنایات پای کاخ سفید است ایران پای عهدش باقی مانده است حالا یک وقتی بود حرف حقی می زدیم دو سه تا کشور از ما حمایت می کردند اما امروز فقط دو سه کشور از آمریکا حمایت می کنند.

توپ و تشر جهانگیری بر سر مدیران؛ از دستگاههای نظارتی نترسید

جهانگیری ، معاون اول رییس جمهور با انتقاد از محافظه کاری بیش از حد برخی مدیران که به جای اتخاذ تصمیمات راهگشا برای حل مشکلات کشور، نگران بازخواست دستگاههای نظارتی هستند، گفت: مدیران کشور مسئولیت پیدا کرده اند تا مشکلات را برطرف کنند و در شرایطی که مردم به واسطه تحریم و شیوع کرونا تحت فشار هستند، نباید ترس از بازخواست دستگاههای نظارتی باعث شود در حل مشکلات مردم کوتاهی و سستی کنیم.

مینو محرز: اوضاع شیوع کرونا حتی از اسفند و فروردین هم بدتر شده است

مینو محرزعضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه کرونا در کشور به اوج خود در موج سوم رسیده و تقریبا همه جای کشور قرمز است، گفت:متاسفانه میزان بیمار بسیار زیاده شده است و بیمارستانها پر شدهاند. اوضاع بیماری حتی از اسفند و فروردین هم بدتر شده است.

پیشبینی قیمت مسکن در نیمه دوم سال

کارشناسان اقتصاد مسکن اعتقاد دارند اگرچه در ماههای پایانی سال گذشته و نیمه نخست امسال خریداران واقعی و مصرفکننده، قدرت خرید مسکن نداشتند و تنها سوداگران وارد آن میشدند، اما در نیمه دوم امسال، حتی سوداگران نیز از بازار مسکن خارج و رکود سنگینی بر آن حاکم میشود.

شرط ایران پذیرفته نشود عمره نمیرویم

رییس سازمان حج و زیارت همزمان با تصمیم عربستان برای برقراری دوباره عمره گفت: ازسرگیری عمره زائران ایرانی منوط به پذیرش شروط جمهوری اسلامی از سوی عربستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت