ذوالنور: گزینه های زیادی داریم ؛ می‌توانیم زیر میز برجام بزنیم

ذوالنور: گزینه های زیادی داریم ؛ می‌توانیم زیر میز برجام بزنیم

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گزینه های زیادی داریم و می‌توانیم زیر میز برجام بزنیم، گفت: سردمداران کاخ سفید اگر ببینند در برجام ماندن یا خروج از آن می تواند اهداف شوم آنها را محقق کند و فشار را بر مردم ایران افزایش دهد حتما اقدام عملی انجام می دهند. ذوالنور تاکید کرد: در مسئله بازگشت احتمالی آمریکا به برجام مجلس در کنار دولت است و قطعا به دولت در جهت تحقق اهداف در برجام کمک و مانع خواهد شد که آمریکا با زیاده خواهی فشاری بر ملت و دولت وارد کند.

اکثریت مجلس دهم حامی دولت بودند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت : متاسفانه مجلس دهم، چون اکثریت از فراکسیون امید و کمک کننده آن‌ها فراکسیون مستقلین بود نتوانستد به خوبی عمل کنند و فقط حامی دولت بودند و بیشتر مطالبات دولت را در اولویت قرار می‌دادند. پورمختار افزود: مجلس یازدهم باید نگاهش به واقعیت‌های موجود و مشکلات کشور باشد و اگر بخواهد همانند مجلس دهم همراه دولت باشد باز درب به همان پاشنه خواهد چرخید.

ظریف خسته شده و چشم به پایان دولت دوخته است

روزنامه “همدلی” در یادداشتی به رکود این روزهای وزیر خارجه پرداخته و رفتار منفعلانه ظریف در حالی که یک سال به پایان دولت دوازدهم وقت باقی مانده را مورد انتقاد قرار داده است. در این یادداشت آمده : «می توان گفت در حال حاضر، سرعت قطار دیپلماسی، آن چنان کاهش یافته است که گویا سیاست خارجی دولت در حال رسیدن به یک سکون محض است.» نویسنده با یادآوری چند طرح اولویت دار وزارت خارجه به ظریف او را یک دیپلمات خسته معرفی کرده که منتظر پایان دولت تدبیر و امید است و زودتر از موعد خود را در پایان خط می بیند.

اسرائیل : ایران باید از سوریه برود

خبرگزاری فرانسه با انتشار گزارشی ، خبر از حمله بالگردهای اسرائیل به مواضع ایران و نیروهای تحت حمایت این کشور در سوریه داده است. وزیر دفاع اسرائیل گفته این کشور دیگر بر آن نیست تا با اقدامات ایران در سوریه مقابله کند، بلکه خواستار بیرون راندن کامل ایران از سوریه است. بنت گفته است که اسرائیل تا خروج کامل نیروهای ایران از سوریه به مبارزه خود ادامه خواهد داد.

کسی باید رئیس مجلس شود که به رهبری نزدیک‌تر است

یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: با توجه به اختلافات موجود میان اصولگرایان دورنمای خوبی برای انتخابات رئیس و هیئت رئیسه مجلس یازدهم نمی‌بینم.
کریمی اصفهانی خاطر نشان کرد: منتخبین مجلس یازدهم می توانند قبل از تشکیل رسمی جلسات مجلس، توافقاتی داشته باشند تا انتخابات ریاست مجلس نهایتا با دو یا سه داوطلب برگزار شود و از تعدد آرا جلوگیری شود تا اقتدار رئیس مجلس به وجود بیاید. وی تصریح کرد: در این مجموعه باید کسی بر کرسی ریاست تکیه زند که به مقام معظم رهبری و ولایت
نزدیک تر و از نظر مدیریتی سوابق قابل قبولی داشته باشد.

اخبار نگران‌کننده از جنگ بر سر ریاست مجلس به گوش می‌رسد

مسیح مهاجری در سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی نوشت : همین حالا که ماه ضیافت الهی است اخبار نگران‌کننده‌ای درباره جنگ قدرت بر سر تصاحب کرسی ریاست مجلس یازدهم و سایر کرسی‌های اسم و رسم‌دار آن به گوش می‌رسد. نزدیک ۱۰ نفر، سودای ریاست مجلس در سر دارند، بعضی از آنها در شب‌های ماه رمضان به جای خواندن دعای افتتاح و ابوحمزه، جلسات تقسیم مناصب برگزار می‌کنند و حتی آموزش چگونه به صندلی چسبیدن می‌دهند. اصلاح‌طلب‌ها که خراب کردند، حالا نوبت اصولگراهاست که نشان دهند در عرصه امانت‌داری ملت چند مرده حلاجند.

سرلیستی قالیباف، تکلیف رئیس مجلس را مشخص کرد

سلیمی‌نمین می‌گوید: سرلیستی قالیباف در انتخابات مفهوم خاصی را منتقل می کند که این تعیین کننده است و مشخص می کند نتیجه انتخابات هیئت رئیسه و کرسی ریاست مجلس چه خواهد بود. هر چند این تحلیلگر اصولگرا احتمال همراهی دولتمردان احمدی نژاد و پایداری ها را هم بعید نمی داند و حتی می گوید برخی از آنها با احمدی نژاد رابطه پنهان دارند ولی معتقد است بسیاری از دولتمردان دولت سابق از احمدی نژاد اعلام برائت کرده اند. او که مخالف رفتارهای سیاسی جبهه پایداری است می گوید، بعید است سهمی به این جبهه در مجلس یازدهم داده شود و باید اجازه داد عِده و عُده آنها برای مردم مشخص شود.

اصلاح طلبان باید تا شهریور کاندیدای خود را معرفی کنند

مشاور رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه اصلاح طلبان باید تا شهریور کاندیدای ریاست جمهوری خود را معرفی کنند ، گفت: اگر ریاست شورای سیاستگذاری به جای عارف با سازمان مجاهدین انقلاب بود، حتما شرایط فرق می کرد. ناصری در خصوص وضعیت جریان اصلاحات پس از شکست در انتخابات مجلس و اینکه گفته می شود جریان اصلاحات با این اختلافات در آستانه فروپاشی است،گفت: چون بی‌اعتمادی مدنی زیاد شده است، جریان های سیاسی از این پس نمی‌تواند در ایهام و با کنایه کنشگری کنند بلکه باید صریح و شفاف و قابل فهم سخن بگویند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت