دولت به واردات خودرو تن می دهد؟

دنیای اقتصاد نوشت: در نظر گرفتن درآمد از ناحیه حقوق ورودی خودرو در لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر خلاف لوایح دو سال گذشته، شائبه گشایش دوباره واردات خودروهای خارجی به کشور را ایجاد کرد. این در شرایطی است که اظهارات مسئولان سازمان برنامه و بودجه، گویای این واقعیت است که دولت تصمیمی در گشایش دوباره واردات خودرو ندارد. مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان نیز می‌گوید سیاست بانک مرکزی، مبنی بر مدیریت منابع ارزی از مسیر کنترل واردات کالا به کشور اصلی ترین مانع در راه ورود خودرو به کشور است.

معاملات در بازار خودرو به صفر رسید

نائب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو درباره وضعیت بازار خودرو گفت:‌ به دلیل روند نزولی قیمت خودرو، معاملات در بازار متوقف شده است. نصرا… کاشانی با اشاره به ادامه روند کاهشی قیمت ها بیان کرد: بیشتر معاملات خودرو در فضای مجازی و به دست دلالان صورت می گیرد. وی توضیح داد: مردم به دلیل اینکه ثباتی در قیمت خودرو وجود ندارد، از خرید خودداری می کنند اما از طرفی فروشنده در بازار وجود دارد.

محرز: چینی ها هر جنبنده ای را می خورند
ویروس جدید درست می شود

محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: متاسفانه چینی‌ها هر جنبنده‌ای را می‌خورند، در نتیجه به راحتی این ویروس‌ها می‌توانند با هم ترکیب و یک ویروس جدید درست کنند، احتیاجی نیست که این ویروس را انسان در آزمایشگاه بسازد.

همه گیری کرونا به احتمال زیاد تا یکسال آینده مهار می‌شود

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به تولید انواع واکسن کرونا در دنیا که به تدریج تاییدیه های سازمان های معتبر را اخذ می کنند و تلاش سازمان بهداشت جهانی برای دسترسی ارزان کشورها به این واکسن، پاندمی کرونا تا یکسال آینده در دنیا مهار می شود. قیمت، بالاتر از سقف تعیین شده نمی‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

سیل چند روز پیش در استان خسارات های زیاد مالی فراوانی به بار آورد و

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت