دولت با نظر رهبر انقلاب، بودجه را اصلاح می‌کند

رئیس جمهور ‘گفت: با توجه به نظر مقام معظم رهبری درخصوص سهم صندوق توسعه ملی از درآمد نفت، دولت اصلاحیه لازم را در مورد درآمد بودجه پیشنهادی ارایه می کند و همزمان حداکثر صرفه جویی در مصارف را اعمال خواهد کرد. روحانی افزود: رویکرد دولت نسبت به منابع جدید درآمدی در بودجه که بر اقتصاد کشور آثار تورمی نداشته باشد، مثبت است ولی باید دو ملاک واقعی بودن درآمدها و تحمیل نشدن فشار برمردم مورد توجه قرار گیرد.

اصلاح طلبان شرایط را برای فتنه ۸۸ فراهم آوردند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، گفت: یکی از عوامل شکل گیری فتنه۸۸ تلاقی، همسویی وهمبستگی بین منافع جریان قدرت طلب با منافع استکبار با محوریّت آمریکا در سکولاریزه و لیبرالیزه کردن نظام و درنهایت تغییر ساختار بود. سعیدی افزود : اصلاح طلبان با خطابه آقای هاشمی و نامه بدون امضاء او، شرایط را برای فتنه ۸۸ فراهم آوردند.

احمدی‌نژاد مأمور شکاف اصولگرایان شد

احمد کریمی اصفهانی عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: احمدی‌ نژاد تقریبا یک شکافی بین اصولگرایان ایجاد کرد و به بیانی مأمور این شکاف، بین اصولگرایان بود که موجب شد وضعیت اصولگرایان از حالت اصلی خودش که حدود ۳۰ سال فعالیت بود، خارج شود و طیف‌های مختلفی را در جریان اصولگرایی ایجاد کرد.

مردم می توانند یک قاتل را هم به عنوان
رئیس جمهور انتخاب کنند

صادق زیبا کلام، در توئیتی در نوشت: حق انتخاب آزاد مردم، بنیادی ترین اصل دمکراسی یا مردمسالاری است. نه اینکه حکومت (بخوانید نظارت استصوابی)، قیم گونه به مردم بگوید به چه کسانی میتوانند رای دهند. حق انتخاب آزاد یعنی اینکه مردم می توانند یک قاتل را هم انتخاب نمایند

فعال اصولگرا: مجلس کار شورای نگهبان را برای تعیین صلاحیت‌ها راحت‌ کرد

محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه گفت: مجلس معیارهای حداقلی را برای کاندیداتوری ریاست‌جمهوری در نظر گرفته‌اند. به هر حال در دوره‌های پیش روند ثبت‌نام باعث مضحکه عام و خاص می‌شد و نمایندگان مجلس یازدهم برای اینکه فقط واجدین شرایط ثبت‌نام کنند، تصمیم خوبی گرفتند و اساساً کار شورای نگهبان را برای تعیین صلاحیت‌ها راحت‌ کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت