دولت اعتقادی به اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی ندارد

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور در خصوص بازار مسکن می گوید: «مسکن بازاری نیست که دستورالعمل‌پذیر باشد، مگر چند درصد معاملات مسکن در سامانه ثبت می‌شود و کد رهگیری دریافت می‌کنند که بشود بر روی آنها محدودیتهای افزایش اعمال کرد.» این طرحها از واقعیات بازار مسکن در ایران به دور است، عملی و شدنی هم نیست. قانون مالیات بر خانه‌های خالی مصوب شده، اما دولت اعتقادی به اجرای آن ندارد و اجرا نمی‌شود.

مینو محرز: اصلاً نمی‌دانیم در پاییز و زمستان چه بلایی قرار است سر جامعه بیاید

انتخاب – مینو محرز، عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: ما اصلاً نمی‌دانیم در پاییز و زمستان با وجود آنفلوانزا چه بلایی قرار است سر جامعه بیاید. باید خودمان را برای گرفتاری‌های بیشتر آماده کنیم. هیچ چیزی در دنیا معلوم نیست. اینکه آیا همه بگیرند مصونیت پیدا می‌کنند یا بعد از مدتی مصونیت از بین می‌رود؟

پارادوکس در بازار گوشت؛ تولید و قیمت همزمان بالاست

فارس- این روزها تولیدکنندگان از افزایش بالای گوشت می‌گویند اما قیمت هم همچنان رو به بالاست، این پارادوکس قیمت با علم اقتصاد همخوانی ندارد. معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی هم پیش بینی تولید ۸۸۰ هزار تن گوشت قرمز در سال جاری کرده است که این رقم نسبت به ۸۵۹ هزار تن سال گذشته افزایش ۲۱ هزار تنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان می‌دهد. به رغم افزایش تولید گوشت با شیوع کرونا میزان مصرف گوشت هم کمتر شده و در حقیقت همه اینها دلالت می‌کند که باید قیمت گوشت قرمز در بازار کمتر شود.

بورس معاملات امروز “دارا یکم”  را باطل کرد

مهر- ناظر بازار اعلام کرد معاملات روز چهارشنبه نماد دارا یکم به دلیل اختلاف خالص دارایی های صندوق واسطه گری یکم با قیمت سفارشات امروز این نماد، مورد تأیید نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت