دستور رییس جمهور برای مهار قیمت مسکن

رییس‌جمهور به وزیران اقتصاد، راه و شهرسازی و رییس کل بانک مرکزی دستور داد زیر نظر معاون اول رئیس‌جمهوری با بررسی و اجرای طرح‌های مهار قیمت مسکن فشار را از دوش مردم کاهش دهند. روحانی در جلسه هیئت وزیران به افزایش بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت: البته این افزایش را که در هفته‌های اخیر شاهد هستیم مربوط به اضافه کردن تست‌های آزمایشگاهی است یعنی امروز تست زیادی انجام می‌گیرد که به طور طبیعی شناسایی بیمار هم بیشتر می‌شود که این جنبه منفی ندارد و مردم نگران نباشند چرا که وقتی زودتر تشخیص می‌دهیم به مرحله بستری نمی‌رسد.  روحانی افزود: در چهارمین ماه مقابله همزمان با ویروس کرونا و تحریم هستیم، مردم بزرگ و فهمیم ما در مدت این ۴ ماه فشار زیادی از لحاظ اقتصادی بر زندگی آنها بوده است. اما در عین حال در مقایسه با همه کشورهایی که فشار تحریم را نداشتند و صرفا با مساله کرونا مواجه بودند تاب آوری ملت ایران امروز زبانزد است و در تاریخ ما ثبت خواهد شد. رئیس‌جمهور گفت: از دولت با زبان روان انتقاد شود اما همه شرایط ما را هم در نظر بگیرند و منصفانه نقد کنند. البته دولت هم وارد حاشیه‌سازی نشده و برای مردم کار می‌کند.

ودیعه مسکن و خودرو به کدام نمایندگان داده نمی شود ؟

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از تصمیم این هیئت درباره ودیعه مسکن و خودروی نمایندگان خبر داد، براین‌اساس ودیعه خانه و خودرو به نمایندگانی که در تهران خانه دارند و یا اینکه نمایندگانی که خودرو دارند مبالغی برای اجاره خانه و یا خرید خودرو داده نشود. حجت الاسلام علیرضا سلیمی ادامه داد: این مصوبه هیئت رئیسه به نمایندگان ابلاغ شده و در حال اجرا شدن است.نماینده مردم محلات در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور در شرایط مالی سختی قرار دارد نباید به نمایندگانی که خودرو و خانه دارند این امتیازات داده شود.

طبری: دوستانم اگر بخواهم کل لواسان را به نامم می‌کنند

طبری در دومین جلسه دادگاهش گفت: من با مشایخ و نجفی مانند سه ‎برادر بودیم، اگر من ۸۰۰ میلیارد هم بخواهم این برادرانم میدهند و اگر کل ‎لواسان و کارخانه اش را بخواهم به نام من میکند. این ‎رفاقت است. به من مربوط نیست که شما چنین دوستانی ندارید به گزارش انتخاب «قهرمانی»، نماینده دادستان گفت: آقای طبری گفتند که مشایخ و نجفی دوست داشتند تا به من پول بدهند؛ کاملا درست است آقای طبری محبوب دلهای ‎متهمان اقتصادی بودند.رویداد ۲۴ هم نوشت که طبری در بخشی دیگر از جلسه این دادگاه گفته است علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام. روشن است این پرونده سازی‌ها و افترا زدن‌ها که اکثر آن‌ها رسیدگی و مختومه شده، مربوط به ده سال یا ۱۵ سال گذشته است. تا این لحظه هیچ کدام از اتهامات را قبول ندارم و آقایانی که به عنوان متهم از آن‌ها نام برده شده، موارد اتهامی اغلبشان ارتباطی به من ندارد.متهم طبری مدعی شد: طبق مقررات قانونی مانند سایر شهروندان حق شرعی نسبت به مال خود دارم.

رشد قیمت‌ لوازم خانگی به ۶۰ درصد رسید

قیمت لوازم خانگی نسبت به اوایل فرودین ماه امسال شاهد افزایش ۳۰ تا ۶۰ درصدی است و تولیدکنندگان هم عرضه خود را به بازار کاهش داده‌اند. تولیدکنندگان در حال حاضر عدم اختصاص ارز را مهم ترین دلیل افزایش قیمت‌ها می دانند.

۳۰ درصد افزایش قیمت فقط در ۲۰ روز

قیمت لبنیات توسط شرکت میهن، طی ۲۰ روز، حدود ۳۰ درصد افزایش یافته است؛ این در حالی است که بر اساس قانون مجوزی برای این افزایش قیمت وجود نداشته است. این در حالی است که به گفته رضا باکری دبیر انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی این شرکت‌ها حق ندارند خودسرانه قیمت‌ها را افزایش دهند

افزایش ۲۶ درصدی حقوق بازنشستگان حتمی است

اکبر شوکت، عضو هیئت امنا سازمان تأمین اجتماعی گفت:برای بازنشستگان حداقل بگیر افزایش ۲۶ درصدی را حتماً خواهیم داشت و یک میلیون و ۹۰۰ هزار حقوقی است که این افراد دریافت خواهند کرد.با دریافت منابع مشخص شده برای همسان‌سازی پایه حقوق بازنشستگان به ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت