یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

در ماه­های آتی و سال آینده، وضعیت اقتصادی ایران بهتر خواهد شد

رئیس مجلس در دیدار با سفیر سوئیس گفت: امروز ترامپ هم متوجه شده که فشارهای حداکثری علیه ایران نتیجه­ای نداشته و در ماه­های پیش رو و سال آینده، وضعیت اقتصادی ایران به مراتب بهتر خواهد شد. قالیباف افزود: در حوزه مسائل اقتصادی و حل مشکلات، هماهنگی کاملی میان دولت و مجلس وجود دارد و رهبر معظم انقلاب نیز در روز گذشته تاکید فرمودند که “در سال آخر فعالیت دولت، برای حل مشکلات اقتصادی باید انسجام وجود داشته باشد”.

مصرف رایگان برق برای خوش مصرفها

وزیر نیرو از رایگان شدن برق برای مشترکانی که پایینتر از میانگین، مصرف میکنند خبر داد. رضا اردکانیان با اشاره به مصرف برق در کشور اظهار کرد: در پی مصوبه روز گذشته هیئت دولت مشترکان خوش مصرف از تخفیف 100 درصدی برخودار میشوند و برای مشترکان پرمصرف اقداماتی به منظور تغییر نحوه مصرف در نظر گرفته شده که میتوان با استفاده از الگوهای مصرفی، فرهنگ سازی و استارت آپها به منظور خارج شدن از دسته پرمصرفها در نظر گرفته شده است. وزیر نیرو تصریح کرد: طرح استفاده از پنلهای خورشیدی به منظور تامین انرژی مورد نیاز در بخش خانگی نیز در حال بررسی است و امیدواریم تا ابتدای سال آینده نهایی شود.

رئیس سازمان بورس: با تصمیمهای تازهای که گرفته شده، بزودی شاهد بهبود قیمتها خواهیم بود

به دنبال ریزش مداوم شاخص بورس سه راهکار بهبود این بازار اعلام شد. به گفته رئیس سازمان بورس براساس تصمیمهای تازهای که گرفته شده بزودی شاهد بهبود قیمتها در این بازار خواهیم بود. قالیباف با تأکید بر اینکه «متغیرهای بازار در مقایسه با ماههای گذشته تغییری نکرده است» به سهامداران توصیه کرد صبر پیشه کنند، چون به گفته او، «بازار سرمایه در بلندمدت سود خوبی نصیب سرمایهداران میکند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت