خرید توافقی زرشک آغاز شد

محمودآبادی-خرید توافقی زرشک توسط شرکت های خصوصی در خراسان جنوبی آغاز شد. رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی با اعلام این خبر گفت: با آغاز این خرید امیدواریم در بازار نسبت به خرید و فروش زرشک تغییراتی ایجاد شود و شرایط از این رخوت و بی تحرکی خارج شود.
قوسی با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه بین تعاون روستایی،سازمان جهاد کشاورزی و استانداری افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد سازمان تعاون روستایی کشور تمهیداتی برای بازار زرشک انجام دهد. وی اولین گام این تمهیدات را خرید توافقی زرشک عنوان کرد و گفت: منابع تسهیلاتی برای این خرید توسط سازمان تعاون روستایی کشور برای تشکل ها تامین می شود. قوسی تاکید کرد: تشکل ها موظفند از کشاورزان استان زرشک را خریداری کنند. و سازمان تعاون روستایی نیز طی دوهفته پول را به حساب کشاورز منتقل می کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اضافه کرد: قیمت بر اساس هزینه های تمام شده بعلاوه ی درصد سود منصفانه بین کشاورز و شرکت مشخص می شود. قوسی با اشاره به اینکه اقداماتی، برای فروش زرشک در مشهد و تهران انجام شده است ادامه داد: شرکت های خصوصی باید این زرشک ها را در فرصت مناسب به فروش برسانند.چنانچه این خرید توافقی با موفقیت انجام شود می توانیم برای انار هم اقدامات خوبی انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در پی حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، آیت الله رئیسی به شهادت رسید.بالگرد حامل

بیشتر

نسرین کاری – روز گذشته مراسم اختتامیه دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور به

بیشتر

میرکلانی – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی برای اولین

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت