«خداقوت» زاکانی به ۴۰۰ طلبه‌ای که خواستار بازداشت آذری جهرمی شدند

«خداقوت» زاکانی به ۴۰۰ طلبه‌ای که خواستار بازداشت آذری جهرمی شدند

علیرضا زاکانی منتخب مردم قم در مجلس در حمایت از درخواست طلاب برای بازداشت وزیر ارتباطات و دبیر شورای عالی فضای مجازی در توئیتر نوشت: ضمن خدا قوت به عزیزان، باید گفت مشکل ما مسئولانی است که منافع ملی را فدای مصالح قبیلگی و استقلال و اساس کشور را قربانی قدرت طلبی خود کرده اند.

ساده بودم که «اصلاح طلب، اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» را جدی نگرفتم

صادق زیباکلام می گوید: باید از چهره هایی چون تتلو، ابوبکر البغدادی و نسل جدیدی که فقط به دنبال تخریب و خشم و نفرت است ترسید. این چهره اصلاح طلب گفت: من الان می فهمم آن شعاری که گفته شد« اصلاح طلب، اصولگرا دیگر تمومه ماجرا» یعنی چه! و من چقدر ساده لوح بودم که این شعار را جدی نگرفتم. اگر شما به عمق این شعار بروید خیلی تکان دهنده است. در این شعار نه امیدی است، نه آینده ای ونه سفیدی و نه نوری در پایان آن و فقط تخریب درآن دیده می شود. ما با نسل جدیدمان چه کرده ایم.

لابی قالیباف با اصلاح طلبان مجلس

نماینده اصلاح طلب گنبد کاووس از رایزنی تیم قالیباف با وی برای ریاست مجلس گفته است. شادمهر به خبرآنلاین گفت:‌ گویا تنها قالیباف است که عزم خود را برای ریاست جزم کرده است چراکه هر صحبتی‌ هم که با طیف اصلاح‌طلب و اعتدال صورت گرفته است درباره ریاست قالیباف بوده و هنوز نه جلسه‌ای و نه رایزنی از سوی میرسلیم و آقاتهرانی و … با آنها صورت نگرفته است.

مخالفت علنی اروپا با طرح پمپئو برای بازگشت آمریکا به برجام

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفته که آمریکا عضو برجام نیست، اما به عنوان یکی از اعضای سازمان ملل متحد می‌تواند خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران شود. وی ضمن مخالفت با طرح پمپئو گفت: «می‌خواهم این را هم یادآوری کنم که آمریکا در هیچکدام از جلسات برگزارشده در چارچوب این توافق شرکت نکرده است. بنابراین، کاملاً روشن است که آمریکا دیگر جزو اعضای مشارکت‌کننده در این توافق نیست.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت