خبرهای کوتاه

*رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به ورود ۲۰ هزار دوز واکسن برکت به خراسان‌جنوبی گفت: این میزان تنها برای تأمین دوز دوم است.
*فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: از آغاز به کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی، پشتیبانی دستگاه‌های اقتصادی کشور از این قرارگاه روی زمین مانده است.
*مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: طرح نظام ارجاع بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی در خراسان جنوبی آغاز شد.
*مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی از پایان یافتن پروژه‌های گازرسانی روستایی و بهره مندی کامل خانوار‌های روستایی و شهری در شهرستان سرایان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.
*رزمایش توزیع ۸ هزار بسته تحصیلی در خراسان جنوبی روز چهارشنبه هفتم مهر با حضور رئیس کمیته امداد کشور برگزار و یک مرکز نیکوکاری نیز افتتاح می‌شود.
*رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان فردوس گفت: سه طرح گردشگری و صنایع دستی با سرمایه‌گذاری ۶۸ میلیارد ریال همزمان با هفته گردشگری در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.
*رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی از اعزام بانوی والیبالیست استان همراه با تیم والیبال سایپا به مسابقات قهرمانی زنان آسیا خبر داد.
*مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: ناوگان حمل و نقل مسافری استان آماده ارائه خدمات به زائرین عتبات از طریق مرزهای زمینی می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت