خبرهای کوتاه

*مدیر شرکت پشتیبانی امور دام خراسان ‌جنوبی گفت: ۱۲ هزار راس دام مازاد عشایر در دو ماه گذشته خریداری و بخشی از مطالبات دامداران نیز پرداخت شده است.
*معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: دهه اول محرم امسال ۱۱۶ حامی جدید حمایت از ۱۵۶ یتیم و فرزند محسنین در این استان را برعهده گرفتند.
*مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان قاینات گفت: با توجه به تداوم خشکسالی شدید در سال جاری ظرفیت ناوگان آبرسانی سیار در این شهرستان ۷۰ درصد افزایش یافته است.
*رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان درمیان گفت: عملیات آسفالت قطعه یک راه روستایی مهدی آباد شهرستان درمیان به اتمام رسید.
*مدیرامور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: پیش بینی شده ۷۹۰ تٌن آلو از باغات زیرکاشت این محصول در خراسان جنوبی برداشت شود.
*واقف سربیشه ای همزمان با ماه محرم ۲.۵ ساعت آب و اراضی در شهرستان سربیشه وقف کرد.
*سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی سربیشه از تشدید نظارت بهداشتی بر اجرای پروتکل‌های پیشگیری از بیماری کرونا در واحد‌های پذیرایی بین راهی و واحد‌های اقامتی شهرستان خبرداد.
*مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی از صدور بیش از ۱۷۷ تأییدیه گواهی ایمنی و کیفیت آسانسور در ۵ ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – رئیس پلیس راهور استان خراسان جنوبی از اجرای طرح کنترل و برخورد با

بیشتر

غلامی – رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از شناسایی و دستگیری ۳۲ سارق با اجرای

بیشتر

بصیرت – مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از ابلاغ مصوبه وزیر نیرو در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت