دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳

خبرهای کوتاه

* نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس با اشاره به حادثه رانندگی اخیر در محور قاین – بیرجند، گفت: تکمیل هر چه زودتر دوبانده سازی این محور را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

* رئیس پلیس فتا گفت : متهمانی که اقدام به انتشار تصاویر و فیلم‌های مستهجن در شبکه‌های اجتماعی می‌کردند، شناسایی و بازداشت شدند.

* معاون دادگستری خراسان‌جنوبی گفت: اولین جلسه دادرسی الکترونیک غیرزندانیان در سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی براساس سند تحول قوه قضائیه برگزار شد.

* به مناسبت ولادت امام رضا (ع) و هفته قوه قضائیه، 8 نفر از محکومان تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی مورد عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

* مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی از کشت آفتابگردان در 330 هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد.

* مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی گفت: با نصب و راه اندازی سایت جدید پرسرعت همراه اول، ارتباطات سیار در شهرک امام علی(ع) شهر بیرجند تقویت شده و شبکه همراه اول بهبود یافت.

* 100 میلیون تومان برای ادامه عملیات بهسازی و محوطه سازی مجموعه تاریخی شهر سرایان اختصاص یافت.

* مدیر کل ورزش و جوانان گفت : در 23 ماهه گذشته بالغ بر 120 هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان افزوده شده که از این 120 هزار متر مربع ، شامل 80 زمین چمن مصنوعی ،
2 زمین چمن مصنوعی بزرگ فوتبال ،
 یک استخر سرپوشیده ورزشی ، یک گود باستانی و 11 سالن ورزشی چند منظوره می باشد که برای این 120 هزار متر مربع ، معادل 128 میلیارد تومان منابعی بوده که دولت در این حوزه سرمایه گذاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – همین چند روز قبل بود که معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان

بیشتر

در گذشته دفاتر ازدواج و طلاق از هم جدا بودند یعنی یک دفترخانه ازدواج و

بیشتر

میرکلانی – ۴۱۵ هزار نهال از ابتدای سال تاکنون در سربیشه تولید شده است.محمودی سرپرست

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت