خبرهای سیاسی

رئیسی: به دنبال حل و فصل مسئله هسته ای از طریق گفتگو هستیم

رئیس جمهور گفت: دیپلماسی زمانی کارآمد است که همه به آن پاینبد باشند، ولی برخی طرف ها با تهدید و فشار قصد دارند دیپلماسی را به نفع خود بچرخانند. رئیسی با بیان اینکه ایران به دنبال حل و فصل مسئله هسته ای از طریق گفتگو است، تاکید کرد: البته چنانکه پیش تر نیز اعلام شده است، مذاکره را برای مذاکره نمی خواهیم و به دنبال مذاکراتی هستیم که به حل مسئله و رسیدن به نتیجه منجر شود. همچنین در حاشیه حضور رئیس جمهور در اجلاس شانگهای ایران به عنوان عضو دائم این سامان پذیرفته شد.

تحریم‌های داخلی بیشتر از تحریم‌های خارجی مخرب است

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد دولتی، ناکارآمدی را به همراه خواهد داشت و باید تلاش کنیم تا اقتصاد کشور در دست مردم باشد، گفت: تحریم داخلی بیشتر از تحریم خارجی اثرگذار بوده چون عده‌ای ظرفیت‌های داخلی کشور را باور نداشتند.

جهانگیری گفت تمام واکسن ها در دولت سابق پیش خرید شدند

محمدرضا خاتمی نماینده سابق مجلس گفت: از جهانگیری مستقیما شنیدم که تمام واکسن‌ها در دولت سابق پیش خرید شدند. وی افزود: به جز ۵ میلیون دوز واکسن آسترازنیکا که دوستان (دولت جدید) آن از کارخانه‌ای در امارات به جای ۹ دلار، ۱۴ دلار خریده اند. خاتمی در رابطه با بحث برخی جریانات سیاسی برای محاکمه حسن روحانی گفت: چه اشکالی دارد، در یک محاکمه علنی دادگاه برگزار شود و آقای روحانی بتواند حرف هایش را بزند؟

دولت ثابت کرد حل مشکلات وابسته به برجام نیست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: عملکرد دولت مردمی در این یک ماه نشان داد که مشکلات بدون اینکه به برجام و توافق وابسته باشد، قابل حل است و یک مدیریت قوی می‌تواند درصد زیادی از مشکلات را برطرف کند. فروزنده افزود: اصلاح‌طلبان نمی‌توانند ادعایی داشته باشند و باید پاسخگو باشند؛ حتی من اعتقاد دارم که دستگاه‌های نظارتی باید بررسی کنند و اگر لازم باشد برخوردهای لازم را انجام دهند.

نظام به تفاهم برسد،نمایندگان از قانون خود کوتاه خواهند آمد

پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس در رابطه با سرنوشت قانون اقدام راهبردی مجلس پس از توافق میان تهران و آژانس بیان کرد: شورای امنیت باید تصمیم نهایی و کلان را براساس مصلحت مملکت اخذ کند، با لجبازی با دنیا نمی توان مملکت اداره کرد وقتی در سطح کلان نظام به تفاهم برسند، نمایندگان هم از قانون خود کوتاه خواهند آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت