جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳

حمایت از صنعت دام و طیور امنیت غذایی جامعه را تامین می کند

آدینه – نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ستاره کیان بیرجند ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور دادستان محترم استان و فرمانده محترم سپاه استان و همراهان و تبریک هفته ی دولت با بیان اینکه توجه به بخش دام و طیور استان و حمایت‌های همه جانبه از سرمایه‌گذاری در این بخش ، امنیت غذایی جامعه را تامین می‌کند گفت: مشکلاتی بر سر راه توسعه وجود دارد که یکی از این موارد نیاز به تامین نقدینگی برای سرمایه در گردش و همچنین تامین سرمایه ثابت است و با توجه به کم بودن سقف اعتبارات بانک های استان و جوابگو نبودن این اعتبارات برای شرکت های بزرگ تقاضا مندیم خط اعتباری جداگانه از سامانه سمات بانک برای این شرکت ها در نظر گرفته شود تا این دغدغه ی شرکت های بزرگ استان رفع شود .
حسین خیریه ادامه داد: موضوع دوم اتصال کارخانه به شبکه ریلی برای حمل و نقل مواد اولیه و ارسال محصولات تولیدی به استان‌های هدف است که از اولویت های ما می باشد چرا که اتصال ریل قطار به کارخانه جات باعث کاهش قیمت تمام شده و امکان ارتباط با سایر استان ها و کشور ها خواهد شد.
وی با بیان این مهم که برای افزایش تولید به آب بیشتری نیاز داریم گفت : برای افزایش تولید توسط این شرکت در خط ۳ به تامین آب به میزان ۳ لیتر نیاز داریم.
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ستاره کیان بیرجند با اشاره به خاکی بودن مسیر کارخانه گفت: به طور میانگین ۵۰ کامیون به صورت روزانه از جاده کارخانه تردد می‌کنند و مرغداران دان خود را بعد از تحویل از کارخانه از این مسیر می‌برند.با توجه به اینکه احتمال آلوده شدن آن وجود دارد، درخواست همکاری از دستگاه‌های مرتبط برای آسفالت جاده را داریم.

در ادامه نیز قائم مقام مدیرعامل شرکت ستاره کیان بیرجند گزارشی از توانمندی‌ها و قابلیت‌های شرکت و برنامه‌های آتی شرکت در خصوص اصلاح خط تولید موجود و اضافه نمودن یک خط جدید ارائه کرد و گفت: درخواست همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را برای اجرایی کردن اهداف و برنامه های موجود داریم.
دادستان استان خراسان جنوبی نیز حمایت قاطع خود را از هرگونه کمک به این واحد تولیدی اعلام کرد و گفت: به دستگاه‌های اجرایی تاکید میکنم از هرگونه کمکی در راستای تولید دریغ نفرمایید چرا که مهم ترین وظیفه ی همه ی ما در سال جاری حمایت از تولید و مشارکت مردم در آن است که مطالبه بزرگ مقام معظم رهبری نیز همین مهم است.
در ادامه فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی با اشاره به کیفیت دستگاه‌های خط تولید و فعالیت این واحد تولیدی گفت: بر حمایت از این واحد تولیدی تاکید داریم چرا که حفظ امنیت غذایی ، بهداشت و سلامت جامعه از مهم ترین مسایل هر جامعه ای به شمار می‌رود
سردار مهدوی افزود: پیش نیاز غذای سالم ، مرغ سالم می‌باشد و مرغ سالم زمانی تولید می‌شود که تامین خوراک آن سالم و بهداشتی باشد که در کارخانه ستاره کیان بیرجند این امر به خوبی رعایت می‌شود
وی در ادامه در خصوص پیگیری تامین قیر مورد نیاز از طریق بسیج سازندگی قول مساعد داد تا دغدغه های این واحد تولیدی کاهش یابد.
در ادامه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین کارخانه و بازدیدکنندگان به مشکلات بخش کشاورزی در استان اشاره و درخواست کمک مسئولین به بخش کشاورزی را نمودند.
در ادامه نیز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان در خصوص تامین آب مورد نیاز کارخانه برای افزایش خط تولید گفت: قبلاً قول تخصیص یک لیتر را داده‌ایم و با توجه به اینکه کارخانه از آب به صورت بهینه استفاده می‌کند سعی خواهیم کرد این میزان را به دو لیتر افزایش دهیم .
سارانی افزود: شرکت ستاره کیان بیرجند طی نامه‌ای درخواست تامین آب از خط انتقال آب دریا را ارائه کرده تا هماهنگی لازم برای واگذاری انشعاب را به عمل آورند که با اجرا شدن این موضوع مشکل تامین آب کارخانه حل خواهد شد.
در ادامه مدیر کل راه و شهرسازی گفت: قول پیگیری اتصال کارخانه به شبکه ریلی را میدهیم چرا که وظیفه خود می‌دانیم از واحد های تولیدی استان حمایت لازم را در حوزه اجرا داشته باشیم.
در ادامه جلسه نیز حسین کریم‌پور ضمن خدا قوت به مدیران و کارکنان شرکت از سرمایه‌گذاری انجام شده تشکر کردند و از مسئولین محترم استان درخواست همکاری با شرکت در همه زمینه‌ها را نمودند.
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان نیز در این جلسه گفت: کارخانه ستاره کیان بیرجند یکی از بهترین و بهداشتی‌ترین کارخانجات کشور است و باعث افتخار استان می‌باشد و ما این کارخانه را به عنوان کارخانه نمونه و برتر جهت بازدیدکنندگان مختلف در سطح کشور معرفی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خراسان جنوبی کارگران معدن معدنجوی طبس از نبود تجهیزات اولیه ایمنی و بی‌مهری این روزها

بیشتر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: ۸۰ تا ۹۰ درصد زعفران ایران خام

بیشتر

وزیر کشور گفت: برای پیشگیری از حوادث مشابه در آینده با مسببان حادثه انفجار معدن‌جوی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت