حس خوبی که هدیه می دهیم

چند روز پیش برای پیگیری قبض منزل یکی از آشنایان به شرکت گاز بیرجند و امور مشترکین مراجعه کردم دو نفری در حال صحبت با کارشناسان بودند و به خیال خودم باید مدتی را منتظر می ماندم به دلیل رعایت شرایط کرونایی از محل بیرون آمدم تا بعد از اتمام کار آنها برگردم بر اساس شناختی که از تکریم ارباب رجوع در ادارات شهر داشتم انتظار توجه کارشناسان مربوطه حتی به ذهنم هم خطور نمی کرد که در حین خروج ابتدا یک نفر و مجدد یک کارشناس دیگر با احترام و محبت مرا صدا و پیگیر کارم شدند .کاری به این ندارم که تکریم ارباب رجوع کرده اند و به حضور من به عنوان یک انسان در محل کارشان توجه کرده اند در حالی که در بعضی ادارات حتی وقتی مراجعه می کنی سر خود را هم بالا نمی کنند و بعضا حتی جواب سلامت را هم نمی دهند اما آنچه که خواستم از طریق روزنامه شما به مسئولین گاز و این کارشناسان محترم بگویم این است که آنها با نوع برخوردشان حال دل من را خوب کردند و من هم به خودم قول دادم حداقل در همان روز همین حس خوب را در محل کارم به مراجعان خودم هم هدیه دهم .حالا فرض کنید که شما حال چند نفر را با ادب و احترام و مردم داری خود خوب کنید و این چند نفر حال چند نفر دیگر را چه اتفاقی در روحیه مردم شهر می افتد .شهری که متاسفانه کم صبری و عصبانیت و پرخاشگری هر روز در آن بیشتر می شود و نمونه آن را در برخوردها و تعاملات هم به خوبی می توانیم ببینیم. ضمن تشکر مجددا از این کارکنان و مدیریت شرکت گاز از مسئولین می خواهم در راستای پیشگیری از بسیاری از آسیب ها این فرهنگ پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع و هدیه مهربانی دادن را نهادینه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت