حاج احمد متوسلیان در زندانهای رژیم صهیونیستی بسر میبرد

وزارت امور خارجه با گرامیداشت یاد و خاطره دیپلماتهای ربوده شده و تاکید بر ادامه تلاشهای خود برای تعیین تکلیف سرنوشت آنها اعلام کرد: شواهد و قرائن گویای آن است که دیپلماتهای ربوده شده در لبنان، به نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی تحویل داده شده و متعاقبا به سرزمین های اشغالی منتقل شده اند و اکنون در زندانهای این رژیم نامشروع بسر میبرند. در این بیانیه آمده است: ۳۸ سال از واقعه ربوده شدن ۴ دیپلمات کشورمان آقایان سید محسن موسوی، احمد متوسلیان، کاظم اخوان و تقی رستگار مقدم، توسط مزدوران رژیم صهیونیستی در نقطه ایست و بازرسی برباره در شمال لبنان در سال ۱۹۸۲ میگذرد. این بیانیه ادامه داد: همانطور که طی این سالها اعلام شده است، شواهد و قرائن گویای آن است که دیپلماتهای ربوده شده در لبنان، به نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی تحویل داده شده و متعاقبا به سرزمین های اشغالی منتقل شده اند و اکنون در زندانهای این رژیم نامشروع بسر میبرند.

جز فساد و اردوکشی سیاسی محصولی نداشتید

آیت ا.. علم الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در قالب خطبه ای مجازی به نامه موسوی خوئینی به رهبر انقلاب واکنش نشان داد و نوشت: مدتهاست این کشور در حوزههای فعالیتهای اجرایی و مدیریت اقتصادی، دست شما و همحزبیهای شماست، این فساد را برای مردم به وجود آوردند و هر مدیریتی را به دست گرفتند، آنجا را نقطه جولان یک مفسد اقتصادی قراردادند، شما این کار را کردید، شما به آن مقداری که در مدیریت نظام و حزب شما و مقداری که در مدیریت نظام دخالت کرد، این مفاسد را ایجاد کرد و الا سیاستگذاریهای ولایتمدارانه رهبری که محصولی جز عزت و عظمت برای این مردم نداشت و امروز این مردم در سایه عزت اجرای این سیاستگذاریها در اصل استکبارستیزی دارند زندگی میکنند و به سر میبرند. حالا دو دست از دو پا درازتر، نامهنگاری میکنید، با قلمهای شکسته حرفهایی را در قسمتهای مختلف میآورید، فکر میکنید مردم شعور ندارند و ملت ما درک ندارند؟ شما فکر میکنید بعد از مدتی شکستهای سیاسی پیاپی که آبرویتان بین مردم رفته، یک روز پیادهنظام برای آمریکاییها و غربیها در فتنه ۸۸ راه انداختید، اردوکشی سیاسی خیابانی کردید و شکست خوردید، از آن روز در عرصههای مختلف سعی کردید قدرت را در این نظام به دست بیاورید، در هر قدرتی و در هر مدیریتی هم که به دست آوردید، جز فساد محصول دیگری نداشتید و جز شکست خوردن محصول دیگری نداشتید، حالا میخواهید با نامهنگاریهای کارنامه بیبند و بارانه، آنهم در مقابل ملت باهوش ما، جبران این شکستهای سیاسی خودتان را بکنید؟ این امکان ندارد!

اولین اظهارات عارف بعد استفعااز شورای اصلاح طلبان

رئیس بنیاد امید ایرانیان در اولین اظهارات خود پس از اعلام خبر استعفایش از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات نمی تواند صحنه را ترک کند، گفت: گفتمان اصلاحات ماندگار است و برای ماندگاری باید هوای نفس، خودخواهی ها و خود بزرگ بینی ها را کنار گذاشت.به گزارش جماران؛ رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه گفتمان اصلاحات فرد محور نیست که اگر فردی برود و یا فردی بیاید اتفاق خاصی بیافتد، تاکید کرد: گفتمان اصلاحات ماندگار است و برای ماندگاری باید هوای نفس ، خودخواهیها و خود بزرگ بینیها را کنار گذاشت. او همچنین به نمایندگان مجلس یازدهم توصیه کرد که با موضوعات شعاری برخورد نکنند و به فکر تقابل با دولت نباشند چرا که دود تقابل با دولت به چشم مردم و نظام می رود.
دکتر محمدرضا عارف در نشست مشترک انجمن اسلامی معلمان تهران و ری با مجمع نمایندگان تهران در مجلس دهم که در دبیرستان البرز برگزار شد با تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) ،یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر بویژه شهید بهشتی را گرامی داشت و گفت: شهید بهشتی در دوران بعد از انقلاب مورد تهمت ها و بداخلاقیهای فراوانی قرار گرفت که سرمنشاء آنها برای او مشخص بود اما با سعه صدر مثالی زدنی اش هیچگاه از اهرم قدرت برای سرکوب و حذف مخالف خود استفاده نکرد.وی در همین راستا تاکید کرد که اندیشههای شهید بهشتی باید در ارکان مختلف بویژه در قوه قضاییه متبلور باشد.

طرح «سوال از رئیسجمهور» آماده شد

حجت الاسلام موسوی لارگانی عضو هیئت رئیسه مجلس نوشت: طرح سوال از رئیسجمهور و احضارش به مجلس با توجه به تورم افسارگسیخته آماده شده است تا اگر روحانی برنامهای برای اصلاح امور ندارد، مجلس به او برنامه بدهد.

توافق کانادا و ایران برای مذاکره بر سر پرداخت غرامت

️دولت کانادا اعلام کرد که برای آغاز مذاکره با ایران درباره جبران خسارت وارده به خانوادههای قربانیان خارجی هواپیمای مسافربری اوکراینی که در ماه ژانویه سقوط کرد، به توافق رسیده است.

اولین واکنش آژانس اتمی به حادثه نطنز

آژانس بینالمللی انرژی اتمی در بیانیهای اعلام کرد از گزارشها درباره وقوع حادثه در یکی از سولههای مجتمع غنیسازی نطنز مطلع است، اما در حال حاضر پیشبینی میکند این حادثه تأثیری روی فعالیتهای راستیآزمایی پادمانی این نهاد بینالمللی نخواهد داشت.

وضع هرگونه محدودیت جدیدعلیه ایران غیرقابل توجیه است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت :قطعنامه آمریکا علیه ایران مجموعهای از اقدامات محدودکننده در راستای سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران است و به مسائلی میپردازد که هیچ کمکی به حل مشکلات کنونی نمیکند.

دستور یک قاضی آمریکایی برای مصادره نفتکشهای ایرانی

وزارت دادگستری آمریکا از دستور یک قاضی فدرال برای مصادره محمولههای چهار نفتکش ارسالی ایران به ونزوئلا خبر داد. «جیمز بوسبرگ» قاضی فدرال آمریکا بامداد جمعه دستور مصادره محمولههای نفتی و توقیف چهار نفتکش ایرانی را که به سمت ونزوئلا در حرکت هستند، صادر کرده است.وزارت دادگستری آمریکا نیز اعلام کرد که قاضی فدرال دستور داد تا چهار نفتکش ارسالی ایران به ونزوئلا توقیف و محمولههای آن مصادره شوند.

ترامپ قصد دارد آخرین میخ را به تابوت برجام بزند

دیپلمات پیشین جمهوری اسلامی ایران در مقالهای با تأکید بر متوقف کردن اقدامات ضد ایرانی آمریکا نوشت: ترامپ قصد دارد آخرین میخ را به تابوت برجام بزند تا رئیس جمهور بعدی آمریکا شانسی برای تعامل با ایران نداشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت