جوابیه های شهرداری بیرجند

*در خصوص مطلب مندرج در ستون پیام شما با موضوع مجوز به زباله گردها به اطلاع می رساند : ۱ – بنا بر اعلام حوزه مدیریت امور پسماند هیچ گونه مجوزی در جهت زباله گردی از سوی شهرداری صادر نمی گردد و مجوزهای صادره صرفا جهت تفکیک زباله از مبدا منازل و اصناف صادرگردیده که در این راستا شهرداری با اختصاص د و تیم گشت خودرویی با پدیده زباله گردی و متخلفان احتمالی برخورد می نماید. لذا از شهروندان گرامی در خواست می گردد در صورت مشاهده تخلف توسط دارندگان مجوز تفکیک از مبدا منازل و اصناف که اقدام به زباله گردی نمایند موضوع را با اعلام کد شناسایی متخلف نصب شده بر روی گاری به شماره ۳۱۸۳۰۳۹۱۰ اعلام تا برخورد قانونی لازم صورت پذیرد. ضمنا همانند گذشته از شهروندان استدعا می گردد با تفکیک پسماندهای خشک در منازل و اصناف و نریختن زباله های خشک داخل سطل های زباله شهرداری را در داشتن شهری عاری از زباله گرد یاری نمایند.

*در خصوص مطلب مندرج در ستون پیام شما با موضوع نظافت سایت اداری به اطلاع می رساند : ۱ – بنا بر اعلام شهرداری منطقه ۲ خیابان های مهر، محبت و دوستی واقع در سایت اداری به صورت منظم و برابر برنامه زمانبندی شده نظافت می گردد و همچنین تخلیه سطل های زباله نیز برابر برنامه تعیین شده انجام می شود. شایان ذکر است با عنایت به حصارگیری انجام شده در زمان احداث مجتمع های مسکونی سایت اداری این موضوع مانع از نظافت عمومی گردیده و در واقع نظافت داخل محدوده حصار شده بر عهده ساکنین مجتمع ها می باشد.

*در خصوص مطلب مندرج در ستون پیام شما با موضوع سایت پسماند به اطلاع می رساند : بنا بر اعلام حوزه مدیریت امور پسماند در خصوص خرید تجهیزات و راه اندازی سایت پسماند با عنایت ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری و با تخصیص ۷۵ میلیارد ریال اعتبار در این خصوص ، موضوع برگزاری مناقصه و عقد قرارداد و خرید و نصب تجهیزات در حال انجام است و هم اکنون عملیات ابنیه شامل احداث سوله در حال اجرا می باشد که امید است در مردادماه سال جاری شاهد بهره برداری و افتتاح خط تفکیک صنعتی پسماند با به روزترین تکنولوژی در شهر بیرجند باشیم.

*در خصوص مطلب مندرج در ستون پیام شما با موضوع آسفالت خیابان ابوذرغفاری مهرشهر به اطلاع می رساند :بنا بر اعلام سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری در ضلع غرب خیابان خط فاضلاب انجام شده و ضلع شرق نیاز به جابجایی تیرهای شبکه برق می باشد که مکاتبه لازم انجام شده است و انشاا… به محض جابجایی آسفالت معبر انجام خواهد شد.

*در خصوص مطلب مندرج در ستون پیام شما با موضوع دپوی زباله در یک ساختمان مخروبه از شهروند گرامی درخواست می گردد آدرس دقیق و مشخصات فرد متخلف را به شهرداری اعلام نمایند تا پس از طی مراحل اخذ مجوز از مقام محترم قضایی اقدام لازم صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت