جوابیه های آب و فاضلاب استان

با عنایت به موضوع مندرج در روزنامه آوای خراسان جنوبی در خصوص فشار آب در طبقات ساختمان ها به استحضار می رساند: به دلیل افزایش کم سابقه دمای هوا وافزایش مصرف آب درنیمه خرداد ماه قسمت های بالای شبکه و آپارتمان های مرتفع درطبقات بالا دچار کم فشاری موقت گردیده که باکاهش موقتی درساعات اولیه شب موضوع مرتفع گردیده است .

  • در خصوص پاسخگویی برای قطعی آب به استحضار می رساند: به دلیل قطع برق در بخشی از تاسیسات تامین آب بیرجند و افزایش دما و مصارف بی رویه برخی مشترکین در روزهای اخیر برخی مناطق عمدتا در شهر بیرجند با کمبود فشار آب و در برخی مناطق طبقات فوقانی آپارتمان ها با قطعی و کمبود آب مواجه شده اند که بالغ بر۷۰۰۰ تماس ورودی مشترکین فقط طی روز سه شنبه ۱۴۰۰/۳/۱۸ به مرکز ۱۲۲ برقرار شده است که به دلیل ترافیک خطوط امکان پاسخگویی مستقیم اپراتور وجود نداشته و از طریق تلفن گویا به مشترکین محترم پاسخگویی شده است.
  • در خصوص تامین آب طبقات شرکت آبفا فقط تعهد تامین فشار آب ۳ سقف را داشته و ارتفاع مازاد برآن می بایست با نصب مخزن واسط و بوستر پمپ نسبت به تامین فشار آب مورد نیاز اقدام نمایند (لازم به ذکر است نصب مستقیم پمپ بر روی انشعاب آب ممنوع و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است میزان آب تزریقی به شبکه توزیع بسیار بیشتر از سرانه استاندارد بوده که با توجه به محدودیت تامین آب در شرایط خشکسالی حاکم بر استان انتظار می رود مشترکین محترم با صرفه جویی در مصرف آب همکاری لازم برای جلوگیری از قطعی آب به عمل آورند.
  • در خصوص کاهش فشار آب حاجی آباد به استحضار می رساند: باتوجه به گرمای کم سابقه وقطع ونوسانات برق روستای حاجی آباد دچارکاهش فشارآب گردیده به طوری که قسمت های بالای شبکه دچار کم فشاری موقت گردیده که درحال حاضر موضوع مرتفع گردیده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای ملی زعفران باید در محوریت کار

بیشتر

جم – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع تالاب کجی نمکزار

بیشتر

دادرس مقدم – اول تا هفتم ذی القعده هر سال را به عنوان هفته حج می

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت