جمهوری اسلامی هرگز شهادت حاج قاسم را فراموش نخواهد کرد

رهبر معظم انقلاب :جمهوری اسلامی هرگز شهادت حاج قاسم را فراموش نخواهد کرد و قطعاً ضربه متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد الکاظمی:ارشادات و نصایح آیت ‎ا…خامنه ‎ای همچون کلید حل مشکلات است.حضرت آیت ا…خامنه ای در دیدار مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق، جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را یک نمونه از نتیجه حضور آمریکایی‌ها برشمردند و خطاب به نخست وزیر عراق افزودند:آنها میهمان شما را در خانه شما کشتند و صریحاً به این جنایت اعتراف کردند که این موضوع کوچکی نیست.کاظمی همچنین خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفت:ارشادات و نصایح جنابعالی همچون کلید حل مشکلات است و من بابت این راهنمایی‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.رهبر انقلاب، روابط ایران و عراق را به پشتوانه اشتراکات فراوان تاریخی، مذهبی، فرهنگی و عادات و سنن به معنی واقعی کلمه برادرانه خواندند و تأکید کردند:آنچه در روابط دو جانبه برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است منافع، مصالح، امنیت، عزت، اقتدار منطقه‌ای و بهبود شرایط در عراق است.به گزارش انتخاب، حضرت آیت ا…خامنه‌ای با تأکید بر اینکه ایران هیچگاه بنای دخالت در امور عراق را نداشته و نخواهد داشت، گفتند:ایران، خواهان عراقِ عزتمند، مستقل و با حفظ تمامیت ارضی و وحدت و انسجام داخلی است.

چه می‌کنه این قالیباف!
یک فعال رسانه‌‌ای اصولگرا در واکنش به انتخاب بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات نوشت:منتظریم با سهم دادن به زاکانی در انتصاب او به ریاست مرکز پژوهشها یک گام بلند دیگر برای تنزل جایگاه مجلس برداشته شود.محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در واکنش به انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس دیوان محاسبات کشور در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:با انتخاب شبهه‌ناک آقای مهرداد بذرپاش به ریاست دیوان محاسبات، شان مجلس یازدهم بازهم پایین‌تر آمد.مبارک باد سهم پایداریچی‌هااو در ادامه این مطلب نوشت:منتظریم با سهم دادن به زاکانی در انتصاب وی به ریاست مرکز پژوهش‌ها یک گام بلند دیگر برای تنزل جایگاه مجلس برداشته شود.چه می‌کنه این قالیباف!

ظریف: یک ساعت صحبت امن تلفنی با پوتین داشتم

وزیر امور خارجه از گفت‌وگوی یکساعته با رییس‌جمهور روسیه از طریق صحبت تلفنی امن خبر داد و گفت: مردم اطمینان داشته باشند که نه این دولت و نه هیچ دولت دیگری یک وجب از خاک ایران را نه به کسی واگذار می‌کند و نه اجازه استفاده اختصاصی از یک وجب از خاک ایران را به کسی می‌دهد. ظریف با بیان اینکه یک قرارداد همکاری میان ایران و روسیه وجود دارد که در زمان ریاست جمهوری خاتمی منعقد شده است، خاطرنشان کرد: این قرارداد ۱۰ ساله بوده و دو تا پنج سال تمدید شده و هشت ماه دیگر، ۲۰ ساله می‌شود. این قرارداد به دوره‌ دیگری از روابط بین‌الملل و روابط ما با روسیه مربوط می‌شود. با پوتین توافق کردیم این قرارداد بازنگری شود.وی درباره سند همکاری ایران و چین افزود: شایعاتی درباره سند همکاری‌های ایران و چین مطرح است که هیچ اثری از واقعیت در آن وجود ندارد. درواقع آمریکایی‌ها نگران برآمدن قدرت‌های جدید هستند. اوبا بیان اینکه صحبت‌هایی که در زمینه قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین می‌شود، هیچ بویی از حقیقت نبرده است، یادآور شد:ما در این سفر دو تصمیم را گرفتیم که در همان زمان نیز اعلام علنی نیز شد.اولین تصمیم آن بود که روابط و همکاری راهبردی دو کشور را به روابط و همکاری جامع راهبردی ایران و چین یا روابط و مشارکت جامع راهبردی ارتقا دهیم که سومین مرحله مشارکت راهبردی چینی‌ها است.دو مرحله دیگر نیز وجود دارد که یکی، مشارکت و همکاری جامع راهبردی برای همه فصول است که با پاکستان دارند و دیگر مشارکت ویژه است که آن را با روسیه دارند.چینی‌ها مشارکت جامع راهبردی را کشورهایی نظیر الجزایر، آفریقای جنوبی و برخی از کشورهای اروپایی دارند.

زاکانی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شد

علیرضا زاکانی با رأی اکثر اعضای هیئت رئیسه مجلس، رئیس مرکز پژوهش ها شد.مدحسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه هیات رئیسه مجلس که هیئت امناء مرکز پژوهش های مجلس نیز هستند، موضوع انتخاب رئیس مرکز پژوهش های از میان کلیه داوطلبان اعم از آنها که کتبا و یا شفاها اعلام داوطلبی کرده بودند بررسی و پس از دو مرحله رای گیری “علیرضا زاکانی” با اکثریت مطلق اعضاء به عنوان رئیس مرکز پژوهشهای مجلس انتخاب شد.

وزیر احمدی نژاد دلخور شد

اسدا… عباسی، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی دولت دهم که پیش از این اعلام کرده بود یکی از مدعیان ریاست دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی است، در واکنش به قرار نگرفتن نامش در لیست کاندیداهای ریاست این دیوان گفت: بهتر است سکوت کنم.  این چهره سیاسی در واکنش به اینکه نبودن نام شما در این لیست به معنای این است که برنامه‌های پیشنهادی از طرف شما مورد قبول اعضای کمیسیون برنامه و بودجه قرار نگرفته است؟ افزود: خودتان برنامه‌ها را مقایسه کنید. آقایان حتما یک امتیازاتی برای کسانی که انتخاب کردند در نظر گرفتند.

اطلاعیه دادستانی تهران درباره انتقال جسد قاضی منصوری 

دادستانی تهران اعلام کرد: جسد نامبرده پس از جری تشریفات قانونی و انتقال از کشور رومانی به ترکیه و سپس از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شد؛ که بلافاصله با دستور معاون دادستان تهران جهت تشخیص هویت به پزشکی قانونی منتقل گردید. در گزارش پزشکی قانونی آمده است که با معاینه دقیق جسد و تصویربرداری و اقدامات پزشکی و تشخیصی صورت پذیرفته مشخص شد اولاً بر اساس ظواهر، جسد متعلق به آقای غلامرضا منصوری می‌باشد ثانیاً بررسی‌ها حاکی است که از مکان بلندی سقوط نموده است چرا که شکستگی در سر و صورت و تنه (کتف راست و چپ و استخوان‌های صورت) با تصویربرداری رویت شد.

وزارت بهداشت مخالف برگزاری انتخابات میان دوره مجلس

رحمانی فضلی، وزیر کشور گفت: وزارت بهداشت مخالف برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس بود اما مقرر شد طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت، درباره برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس در جلسه بعدی بحث شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند در گزارشی که در شورای گفتگوی بخش

بیشتر

اصغری- حامد اکبرپور جانشین ستاد دیه استان اعلام نمود این مادر که بابت بدهی مالی

بیشتر

کاری- معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به دو اقدامات تحولی ویژه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت