یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳

جزئیات برنامه های اجلاسیه ملی شهدای جهادگر در فردوس اعلام شد

سربازی – فرماندار فردوس در جلسه ای که با حضور امامان جمعه فردوس، اسلامیه و مدیران شهرستان به منظور آخرین هماهنگی ها جهت برگزاری اجلاسیه ملی شهدای جهادگر برگزار شد به تشریح جزئیات برنامه های این رویداد ملی پرداخت و گفت: از 10 تا 31 شهریور به مدت 21 روز بنام جهاد مقدس تا دفاع مقدس نامگذاری شده و برنامه های متنوعی پیش بینی شده که همه مدیران شهرستان باید به صورت جهادی و خارج از روال اداری پای کار باشند تا با تجربه دو ساله ای که در این خصوص داریم اتفاقات خوبی برای شهرستان فردوس و استان رقم بخورد.
روشن تاکید کرد: در دو سال گذشته برنامه های اجلاسیه جهادگران در دو تا سه روز اتفاق می افتاد ولی امسال در زمان بیشتر، به صورت گسترده تر وبا هزینه کمتر شاهد برنامه ها و خدمات مختلفی خواهیم بود.
وی تصریح کرد: شبکه خاوران 2 هزار دقیقه پخش زنده از این رویداد ملی خواهد داشت و مدیران صدا و سیما به تمام استانها اعلام کرده اند تا برنامه های اجلاسیه را پوشش خبری دهند.
فرماندار فردوس از ثبت 13 شهریور سالروز حضور مقام معظم رهبری در زلزله سال 47 فردوس به عنون روز ملی حرکت های جهادی و امداد مردمی در تقویم رسمی کشور خبر داد و افزود: نشان ملی فردوس جهت تجلیل از جهادگران برترکشوری طراحی، که در مراسمی ویژه در تهران رونمایی و به آنان اهداء خواهد شد.
وی فعالیت 13 گروه جهادی در سطح بانوان و آقایان ازشهرستان فردوس و فعالیت دو گروه جهادی استانی و کشوری و ارائه خدمت در حوزه های: دندان پزشکی، دامپزشکی و جهاد کشاورزی، جشنواره عکس از فعالیت گروهای جهادی، فراخوان مقالات علمی کار جهادی، پخش زنده دعای ندبه، گردهمایی بانوان و مسابقات والیبال منطقه ای را از جمله مهمترین برنامه هایی برشمرد که در 21روز جهاد مقدس تا دفاع مقدس اجرایی خواهد شد.
روشن خاطرنشان کرد: پیاده روی عمومی شهرستانی، نمایشگاه اقتصاد به توان مردم، رزمایش کمک های مومنانه و توزیع جهیزیه درسطح استان، رونمایی ازالمان کتاب دوباره فردوس از دیگر برنامه های مهم خواهد بود و سایت 13 شهریور به عنوان دبیرخانه دائمی روز ملی حرکت های جهادی در دیداری که مسئولان فردوس با نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی خواهند داشت رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خودکار – مجری طرح تجهیز، بهسازی و ساخت پایگاه‌های امداد و نجات مناطق زغالدار کشور

بیشتر

اصغری – مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش

بیشتر

قاسمی – مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی اظهارکرد: در راستای تاکیدات و دستورات

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت