جزئیات جدید پایه حقوق کارگران در سال ۹۹

خدایی نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: پایه حقوق از یک میلیون و ۸۳۵ هزار تومان به یک میلیون و ۹۱۱ هزار تومان افزایش می‌یابد. حقوق یک کارگر مجرد بدون سابقه ۲ میلیون و ۶۱۱ هزار تومان خواهد بود. حقوق یک کارگر با یک فرزند بالاتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود و محاسبات دقیق آن را اعلام می‌کنم.تاریخ اجرای مصوبه حق مسکن حداکثر از ابتدای تیر ماه خواهد بود.ین اعداد به هیچ عنوان تأمین کننده سبد معیشت نیست، اما همین که پایه حقوق مجدد بازنگری شد با کمک ایستادگی کارگران بود.

احمدینژاد نامزد انتخابات 1400 میشود

اسفندیار عبداللهی، عضو شورای مرکزی حزب جمهوریت گفت:احمدی نژاد آمادگی این را دارد که در کارزار انتخاباتی ۱۴۰۰شرکت کند، ولی باید از تایید شورای نگهبان اطمینان حاصل کند؛ از همین رو نیز نزدیکان او در تلاش هستند تا مقدمات تایید صلاحیت احمدی نژاد را فراهم کنند.با توجه به حضور حامیان محمود احمدی‌نژاد در مجلس یازدهم، آن‌ها مذاکراتی را با شورای نگهبان انجام خواهند داد و اگر بتوانند تایید صلاحیت او را بگیرند، احمدی‌نژاد به طور قطع نامزد خواهد شد، اما در مورد واکنش شورای نگهبان الان نمی‌توان اظهار نظر کرد.

مهناز افشار عذرخواهی کرد، من هم بخشیدم

حجت الاسلام دریاباری، شاکی مهناز افشار با اعلام خبر بخشودن این بازیگر گفت: این خانم بازیگر در صفحه شخصی خود بابت انتشار متن بسیار زننده که در مورد زنان ایرانی نوشته شده بود از من عذر خواهی کرد و با توجه به نگرانی مادر مهناز افشار، از پیگیری شکایت خود صرف نظر کردم. برای نشان دادن رافت اسلامی مهناز افشار را بخشیدم. چند نفر تلفنی و حضوری به من پیشنهاد دریافت مبلغ بسیار بالایی برای انصراف از پیگیری شکایت قضایی دادند؛ نمی دانم پیشنهاد پرداخت وجه از طرف مهناز افشار بود یا از طرف وکلای این خانم بازیگر. محمد یاسین رامین شوهر مهناز افشار نیز اواخر سال قبل به آمل سفر کرد و در ملاقاتی با بنده تقاضای بخشش همسرش را داشت که من اعلام کردم فقط در صورت عذرخواهی او را می‌بخشم و هیچ پولی هم از این بابت نمی‌خواهم.

کدام شیر پاک خورده ای این ها را نوشت

محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: محسن رضایی: «اواخر دهه ۶۰ و اوایل دهه ۷۰ اندیشه حکمروایی محفلی با ادبیات جدید و متفاوت با اندیشه حکمروایی مردمی در دهه اول انقلاب در حوزه فرهنگ و اقتصاد آغاز به کار کرد…» آقای رضایی، فرمایشات تان را بفرستید دارالترجمه ببینیم فارسی‌اش چه می شود! کدام شیرپاک خورده‌ای اینها را نوشته برای شما!

آمادگی ایران برای انتقال جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی

معاون حقوقی و امور بین الملل وزارت امور خارجه گفت: ایران آمادگی دارد جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را تحویل دهد تا این پرونده با مشارکت سایر کشورها به پایان برسد.

کارنامه همتی درخشان نیست

روزنامه شرق در واکنش به خبر نامزدی رئیس بانک مرکزی برای انتخابات ۱۴۰۰ نوشت:  عبدالناصر  همتی با سابقه عضویت در هسته مرکزی حزب کارگزاران،کارنامه‌اش در دولت روحانی درخشان نیست.

دو اعتبارنامه تائید شد

قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارنامه منتخبان مردم فریدن و همچنین صومعه سرا در شعب مربوطه تایید شد، اما اعتبارنامه منتخب گچساران هنوز تعیین تکلیف نشده است.

واردات دارو کاهش یافته است

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به رغم شیوع آنفلوآنزا H1N1 و کووید ۱۹ با تکیه به توان داخل واردات دارو کاهش یافت و ۷۰۰ میلیون یورو در ارز دارویی کشور صرفه‌جویی کردیم. توانستیم با تکیه بر صنعت‌گران داخلی تولید داروی داخلی را ۳۰ درصد افزایش دهیم.

ایران دسترسی نداده که بخواهند آن را ببندد

میخائیل اولیانوف در پیامی توییتری درباره گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران نوشت: ایران مانع دسترسی نمی‌شود،بلکه تا کنون دسترسی ایجاد نکرده است. این تفاوت دارد.

رکورد ۴۵ روزه ایران در رسیدن به جایگاه تولیدکننده مواد بهداشتی

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در جریان شیوع کرونا به واسطه مدیریت منسجمی که صورت گرفت، ظرف ۴۵ روز ایران از یک کشور وابسته در اقلام بهداشتی به کشوری تولیدکننده تبدیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت