یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳

ثبت 5 مورد فوت جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته

صداوسیما-تعداد فوتیها در اثر بیماری کرونا در خراسان جنوبی با ثبت 5 مورد جدید در شبانه روز گذشته به 180 مورد افزایش یافت. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هم اکنون 275 بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستانهای استان بستری هستند گفت: از این تعداد 141 نفر مبتلای قطعی بیماری کرونا و 18 نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند که حال عمومی 6 نفر از بیماران کرونایی بستر در بخش مراقبتهای ویژه وخیم است.

آی سی یو شماره 3 در بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند راهاندازی شد

ایرنا – رییس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند از راهاندازی بخش آی سی یو 3 ویژه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: راهاندازی بخش جدید مراقبتهای ویژه برای سیستم بهداشت و درمان هزینههای زیادی را به دنبال دارد. علیرضا محمودی راد اظهار کرد: در بخش ویژه کرونا 12 بیمار بستری است که از این تعداد پنج نفر به دستگاه تنفس متصل هستند و مابقی بدحال و کاهش اکسیژن خون دارند که ممکن است هر لحظه به خدمات ونتیلاتور و دستگاه تنفس مصنوعی نیاز پیدا کنند.

جشن حذف مدارس کانکسی در خراسان جنوبی برگزار میشود

ایرنا – استاندار گفت: جشن حذف مدارس کانکسی در استان و جشن خاتمه وجود سیستمهای گرمایشی غیراستاندارد از کلاسهای درس را به زودی برگزار میکنیم. معتمدیان روز جمعه در آیین آغاز عملیات اجرایی مدرسه شبانهروزی طبس مسینا در درمیان به تشریح هدفگذاریهای استان در زمینه فضاهای آموزشی پرداخت و افزود: با این اقدام، مهمترین دغدغه مسئولان و خانوادهها از سیستمهای غیراستاندارد و حوادثی که طی سالهای اخیر رقم زده شد، برطرف میشود. در سفر استاندار به شهرستان مرزی درمیان، زمین چمن مصنوعی روستای منصورآباد نیز افتتاح شد. 9 ایستگاه فرستنده دیجیتال صدا و سیما نیز در استان به طور همزمان با حضور استاندار در بخش گزیک درمیان به بهرهبرداری رسید. استاندار خانه بهداشت روستای جاجنگ را هم افتتاح و با اهالی جاجنگ از روستاهای بخش مرکزی شهرستان درمیان دیدار و گفت و گو کرد.

نماد معاملاتی کویرتایر به تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران راه یافت

معاون ناشران واعضای شرکت بورس اوراق بهادر از احراز شرایط برای ورود شرکت کویرتایر به تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران خبر داد. مجید نوروزی در نامه ای به مدیرعامل شرکت کویرتایر با اعلام این خبر اظهار کرد: انتقال سهام پذیرفته شده بین تابلو و بازارهای بورس اوراق بهادار تهران براساس اطلاعات آخرین صورت حساب های مالی حسابرسی شده وسایر شرایط مندرج در مواد 12 الی 15 دستورالعمل پذیرش، در پایان مرداد ماه هر سال انجام می شود. وی افزود: باعنایت به اینکه شرکت کویر تایر شرایط مقرر برای تابلوی فرعی بازار اول بورس تهران رااحراز نموده است ، نماد معاملاتی آن از تابلوی بازار دوم به این تابلو منتقل شد..

برای اجرای عدالت با کمترین هزینه مالی و زمانی ، 2 دادگاه در خراسان جنوبی تاسیس شد

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: از یک سال گذشته تاکنون برای ارائه بهتر خدمات قضایی به مردم، 2 دادگاه بخش در این استان تاسیس شده است. حجت الاسلام حمیدی بیان کرد: قصد ما این است که به شکلی خدماترسانی داشته باشیم که مردم برای دریافت خدمات قضایی و اجرای عدالت کمترین هزینه مالی و زمانی را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاری – ثروت های یک منطقه، همیشه معادن و گنجینه و دفینه هایش نیستند، گاهی

بیشتر

سلام و عرض خسته نباشید. چند وقتی است که برنامه ها و پروژه های شهری

بیشتر

هدیه ویژه دولت رئیس جمهور شهید به اهالی بخش دستگردان با ابلاغ عشق آباد به

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت