ثبت وعده دو سفر به نام وزیر معین

قاسمی – وزیرمعین استان در حوزه اقتصاد مقاومتی و وزیر ورزش و جوانان در سفر دیروزش که برای افتتاح پروزه های ورزشی انجام شده بود قول داد: برای طرح دغدغه های مردم و مسئولان استان درحوزه اقتصاد مقاومتی دو سفر دیگر به خراسان جنوبی داشته باشد.سلطانی فر دیروز هم در جلسه ای برای پرداختن به حوزه مسئولیتی اش در زمینه اقتصاد مقاومتی در استان جلسه ای نسبتا طولانی با مسئولان خراسان جنوبی داشت.
جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و وزیر معین استان همچنین در مراسم افتتاح یکی از پروزه های ورزشی استان با اشاره به ظرفیت‌های این استان در بخش‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی عنوان کرد: با توجه مرز مشترکی که این استان با افغانستان دارد در حوزه تجاری باید از ظرفیت مرز استفاده کنیم.
سلطانی فر بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را از دیگر اهداف سفر به خراسان جنوبی ذکر کرد و افزود: موانع و مسائل مرتبط با مشکلات اقتصادی استان بررسی خواهد شد و سپس نتایج آن در جلسه هیئت دولت و ستاد مرکزی اقتصادی مقاومتی مطرح و پیگیری خواهیم کرد. وی اظهار امیدواری کرد: با برطرف شدن موانع اقتصادی در بخش تجارت این استان مرزی شاهد اتفاقات خوبی باشیم. وزیر ورزش و جوانان قول حداقل ۲ سفر دیگر خود را به عنوان یک مسئول در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، جهت مطرح کردن مشکلات و دغدغه های مردم و مسئولین این استان داد. وزیر معین استان گفت: سلام گرم رئیس جمهوری را به مردم خونگرم شهرستان نهبندان ابلاغ می‌کنم و این اطمینان را می‌دهم که مسایل و مشکلاتی که امروز در استان مطرح خواهد شد را در جلسات هیئت دولت و در دفاع از حقوق این مردم با جدیت پیگیری کنم تا به نتیجه مطلوب برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت