تعداد مبتلایان کرونا در استان به ۶۱۷ نفر رسید

تعداد مبتلایان کرونا در استان به ۶۱۷ نفر رسید

با شناسایی ۳ نفر دیگر به ویروس کرونا، تعداد مبتلایان به این ویروس در خراسان جنوبی به ۶۱۷ نفر رسید. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته از تعداد ۱۰۷ آزمایش انجام شده، ۱۰۴ مورد منفی و ۳ مورد مثبت اعلام شد. مهدی زاده افزود: در این مدت همچنین یک مورد فوتی در استان داشتیم که بدین ترتیب آمار کل فوتی استان به ۴۵ نفر رسید.

آبرسانی به ۹ روستای نهبندان از مصوبات سفر استاندار انجام شد

مدیر امور آب و فاضلاب نهبندان گفت: آبرسانی به ۹ روستا از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان بوده که آبرسانی به ۶ روستا در هفته دولت سال گذشته افتتاح شد و آبرسانی به سه روستا نیز آماده افتتاح است. محمدی افزود: برای آبرسانی به سه روستای آتشکده سفلی، آتشکده علیا و دهو بیش از سه میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است. وی با اشاره به اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی در زمینه آبرسانی به روستاهای نهبندان گفت: بازسازی خطوط و شبکه‌های فرسوده روستایی به طول ۱۰ کیلومتر به طور کامل اجرایی شده است – ایرنا

وزیر بهداشت: مردم ما را روسفید کردند

وزیر بهداشت ضمن قدردانی و تشکر از همراهی مردم در رعایت نکات و مقررات بهداشتی تعیین شده از سوی وزارت بهداشت در برگزاری مراسم شب قدر، خاطرنشان کرد: مردم عزیز ما را در مقابل همه همکاران و کسانی که مواردی را مطرح می کردند، روسفید کردند و نشان دادند که می توان با انضباط و رعایت کامل اصول و پروتکل های بهداشتی این مراسم با عظمت را برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت