تصمیمات جدید مالیاتی برای صاحبان کارتخوانها

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در صفحه شخصی خود نوشت: ماده ۱۱ قانون پایانه های فروشگاهی پس از ماه ها برنامه ریزی با سازمان امور مالیاتی وارد فاز اجرایی شد. برای تمام صاحبان کارتخوان که مؤدی مالیاتی نیستند با تکمیل و صحت سنجی اطلاعات، پرونده مالیاتی تشکیل خواهد شد. بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی برای جلوگیری از فرار مالیاتی هماهنگی کامل دارند.

احتمال کاهش حداکثری حضور کارمندان دولت در محل کار

بر اساس اعلام سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، پیشنهاد کاهش تعداد کارمندان و شناور شدن ساعت حضور در جلسه هیئت دولت بررسی میشود. علی رضا رییسی در این زمینه گفت: علت اینکه شهرها همچنان شلوغ هستند، به دلیل حضور کارمندان است. موضوعی در هیئت دولت مطرح میشود که اختیار لازم به وزارتخانهها داده شود تا هم تعداد کارمندان بسیار کمتر شود و هم ساعت حضور بر اساس تصمیم وزارتخانهها، شناور شود.

پیشبینی وضعیت بازار مسکن

یک کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه رکود بازار ملک احتمالا تا بهمن ادامه خواهد داشت گفت: در چنین شرایطی معمولا سرمایه ها به بازار مسکن اطراف کلانشهرها سوق پیدا می کند. زینعلی گفت: بعد از بهمن با توجه به شرایط سیاسی احتمال تحرک بازار مسکن وجود دارد. البته فروشندگان از سود مورد انتظار به راحتی نمی گذرند بلکه ممکن است چند ماه نسبت به تغییر قیمت اقدام نکنند. با این وجود مقداری از حباب فعلی می شکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت