ترامپ در حالی میرود که در حسرت یک تماس مقامات ایرانی ماند

دبیرکل جنبش حزبا… لبنان به مناسبت روز شهید حزبا.. گفت که شخصا از «سقوط مفتضحانه» ترامپ خوشحال است چرا که او به جنایت خود در به شهادت رساندن شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس افتخار میکند. او گفت: «دولت ترامپ بیرحمانهترین، جنایتکارترین و مستبدترین دولت آمریکا است». سید حسن نصرا… با بیان اینکه دولت ترامپ در پروندههای مختلف از ایران، ونزئولا و سوریه گرفته تا لبنان و فلسطین شکست خورده، اظهار داشت که با خروج ترامپ از کاخ سفید یکی از ضلعهای مثلث طرح ضد فلسطینی موسوم به معامله قرن سقوط خواهد کرد. او با بیان اینکه ترامپ در حالی می رود که در حسرت یک تماس تلفنی مقامات ایران ماند گفت: «از پندها و عبرتهای انتخابات آمریکا و سقوط ترامپ این است که آمریکا قضا و قدر نیست و اراده ما قویتر از آن است». سید حسن گفت که محور مقاومت در منطقه و ملتهای منطقه با مقاومت خود ثابت کردند که میتوانند مانع از تحقق طرح ترامپ شوند. وی افزود: با شخصیتی مانند ترامپ همه چیز در مدت باقیمانده از دوره ریاست جمهوری او محتمل است لذا، حزبا… به عنوان بخشی از محور مقاومت کاملا طی این دو ما باقی مانده هشیار باشد.

ظریف، کاری کرد که در تاریخ ثبت شد و اکثریت مردم به او رأی خواهند داد
غلامعلی جعفرزاده با بیان اینکه مشاوران بایدن گفته اند که او برنامه بازگشت به برجام را دارد از این رو برجام یعنی ظریف گفت : بنابراین اگر ظریف تصمیم بگیرد در انتخابات سال آینده کاندیدا شود و اگر آمدن بایدن قطعی شود و بازگشت به برجام مطرح شود، شاهد خواهیم بود که با این همه بی انصافی که در قبال توافق برجام شد، اکثریت مردم به ظریف رأی بالایی خواهند داد. وی با تاکید بر اینکه رفتارهای ترامپ موجب سرکوب جریان اصلاح طلبی در ایران شد و به بیانی دیگر بهانه به دست کسانی داده شد که حتی یک بار هم برجام را نخوانده بودند اظهار کرد: با آمدن جو بایدن دموکرات، امیدها، ناامید شده و تصور بر این است که با فضاسازی و یک سری رفتارهای کودکانه، کماکان اصلاح طلبان و جریان اصلاح طلبی را در داخل کشور مورد هجمه قرار دهند. جعفرزاده افزود : ظریف با ظرافت کار بسیار بزرگی انجام داد که در تاریخ این کشور و چه بسا تاریخ دنیا ثبت خواهد شد و ظریف هم با این کارها، خراب نمی شود؛ در واقع بعدها آنهایی که انرژی می گذارند تا او را تخریب کنند خودشان در کجای تاریخ خواهند بود.

مذاکره با دشمن جواب نداده و نمیدهد ؛ راه درست راه نفرت از آمریکاست
امام جمعه موقت تهران گفت: اگر کسی به رفتن ترامپ و آمدن بایدن دل خوش کند، ناشیگری کرده چون ترامپ سردار سلیمانی را به شهادت رساند و بایدن هم به او «خسته نباشید» گفت و از اینکار شیطانی تجلیل کرد. پس راه درست در مقابله با آمریکا راه نفرت از آنهاست و برای اینکار باید مقتدر شویم.. خاتمی با بیان اینکه تجربه هم نشان داده باید برای مقابله با دشمنان مقاومت کرد افزود : مذاکره با دشمن جواب نداده و نمیدهد و نسخه باقیمانده برای ما، نسخه مقاومت است که جوابگو خواهد بود. وی با تکریم شخصیت سردار سلیمانی اظهار کرد : دلسوزان انقلاب هم باید مراقب باشند، افرادی فرهنگهای بدلی را جای فرهنگ جهاد و شهادت معرفی نکنند.

صرفنظر از اینکه چه کسی رئیسجمهور آمریکا باشد، واشنگتن با تهران مذاکره خواهد کرد
«الیوت آبرامز» فرستاده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در مصاحبه با شبکه «بلومبرگ» مدعی شد که کشورش با جمهوری اسلامی ایران مذاکره خواهد کرد. آبرامز در این مصاحبه ادعا کرد که دولت آمریکا در دوره «دونالد ترامپ»، رئیسجمهور آمریکا تحریمهای جدیدی علیه ایران اعمال خواهد کرد. آبرامز در ادامه، ضمن رد کردن احتمال اقدام نظامی دولت ترامپ علیه ایران مدعی شد که راهبرد اقتصادی سیاست فشار حداکثری، «اهرم فشار عظیمی» را برای رئیسجمهور بعدی آمریکا فراهم آورده است.این مقام آمریکایی در خصوص ایجاد رابطه احتمالی با جمهوری اسلامی ایران نیز مدعی شد: «صرفنظر از اینکه چه کسی در سال ۲۰۲۱ رئیسجمهور آمریکا باشد، مذاکرهای [با ایران] انجام خواهد گرفت». آبرامز مدعی شده بود پس از ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ چه رئیسجمهور «دونالد ترامپ» باشد یا «جو بایدن» منافع آمریکا با تغییر رئیسجمهور یا حزب حاکم در این کشور تغییر نخواهد کرد

مشکل اقتصاد ایران با بایدن حل نمیشود غربگراها تحریف حقایق میکنند

عضو مجلس خبرگان راهحل مشکلات اقتصادی را داخلی و استفاده از ظرفیتهای بومی دانست و گفت: تقویت و تضعیف اقتصاد ایران هیچ ربطی به «جو بایدن» ندارد. آیتا…کعبی تصریح کرد: جریان غربگرا با تحریف حقایق تلاش میکند به مردم القاء کند که راه حل مشکلات اقتصادی مذاکره و آشتی با آمریکاست و برجام مشکلات را حل میکند. این جریان، ترامپ را پلیس بد معرفی میکند؛ این تحریف حقایق است.

اتاق جنگ اصولگرایان تندرو به دنبال مشارکت حداقلی در ۱۴۰۰ است

محمدرضا خباز با بیان آنکه اظهار نظرهایی که می گوید همه اصولگرایان به دنبال انتخابات حداقلی میباشند، درست نیست، گفت: در بین اصولگرایان نیز افراد عاقل پیدا می شود اما تعداد از آنان به صورت رسمی از مشارکت کم مردم در انتخابات مجلس ابراز خرسندی کرده و مزه آن هنوز زیر دندانشان است. وی با اشاره به تلاش برخی اصولگرایان برای مشارکت حداقلی، خاطرنشان کرد: این تحلیل را نمی توان به همه اصوگرایان نسبت داد اما اتاق تخریب و جنگ اصولگرایان به دنبال حداقل مشارکت است.

احمدی نژاد: همیشه در خدمت مردمم

احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در گفتگو با ایندیپندنت در پاسخ به این سوال که ۴ ماه دیگر رئیس جمهور آمریکا سرکار می آید. ۴ ماه بعد از آن انتخابات ریاست جمهوری در ایران خواهد بود. آیا برنامه ای برای نامزد شدن در انتخابات گفت: من تاکنون در این رابطه اظهارنظری نکردم. البته من همیشه در خدمت کشور و مردم هستم.

صوفی : پیروزی بایدن ایران را از بن بست سیاسی و اقتصادی خارج میکند

علی صوفی، مشاور خاتمی و وزیر دولت اصلاحات گفت : قطعا روی کار آمدن بایدن در مردم نیز امید ایجاد میکند. بالاخره انتظارات مردم را و کاهش قیمتها در واکنش به پیروزی بایدن را میبینیم. این یعنی همه فکر میکنند که موفقیت بایدن یعنی عرضه ارز، فروش نفت، کاهش تحریم و …. الان هم شاهدیم که علیرغم آنکه هیچ اتفاق خاصی در کشور نیفتاده، بازار متحول شده است؛ بنابراین اگر مردم امیدوار شوند که مشکلات حل خواهد شد، دوباره اطمنیان خواهند یافت که میتوانند اثرگذار باشند لذا اگر رئیس جمهور آینده کسی باشد که بتواند با دنیای خارج تعامل داشته و تنشها را برطرف کند و یک تیم مذاکره کنده قوی داشته وضع خیلی بهتری خواهند داشت؛ بنابراین مردم به خاطر خود رویکردشان نسبت به انتخابات را تغییر خواهند داد. علت اینکه اصلاحطلبان هم این امید را به حضور بایدن در کاخ سفید دارند، همین است که فکر میکنند میتواند یخها را ذوب کند. یعنی هم میتوانیم در عرصه سیاسی و هم اجتماعی و اقتصادی از این بنبست خارج شویم.

واکنش به ادعای اسرائیلی حمله به ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادعای جنگ با ایران از طرف برخی از مقامات رژیم صهیونیستی را فکاهی و طنز خواند.رضایی در واکنش به اظهارات اخیر برخی از مقامات رژیم صهیونیستی درباره احتمال حمله به ایران، گفت: ادعای جنگ از طرف سران رژیم صهیونیستی فکاهی و طنز است چون این رژیم در چند سال گذشته حتی در تقابل با برخی گروههای کوچک مقاومت توان ایستادگی نداشته و با یک حرکت و بیان سید حسن نصرا… و حزب ا… لبنان نظمش از هم فرو می پاشد. وی افزود: از سوی دیگر نظام استکبار به این ادراک رسیده که جمهوری اسلامی در تامین امنیتش با هیچ کسی شوخی ندارد. اربابان صهیونیست ها در قضیه عین الاسد، گلوبال هاوک و نفتکش انگلیسی نتوانستند به جمهوری اسلامی ضربه بزنند زیرا توان پاسخگویی ما را میدانند.

ذوق زدگان «بایدن»دنبال فریب مردم

نماینده ادوار مجلس گفت: جریانی که از پیروزی «بایدن» خیلی ذوق زده شده، دنبال بهانهای است که ناکارآمدی، ضعف و سیاستهای غلط خود، طی هفت سال و نیم گذشته، را فرافکنی کند. محمد سلیمانی با اشاره به نتیجه انتخابات آمریکا گفت: ترامپ قاتل شهید سلیمانی بود و تکتک ملت ایران راضی بودند که او به نحوی زمین بخورد. مردم ما از رفتن ترامپ استقبال صد درصدی میکردند.

قول میدهم جلیلی بیاید صلح میکند

فعال سیاسی اعتدالگرا گفت: قول می دهم جلیلی بیاید با آمریکا صلح می کند. همه مسائل مان هم تمام می شود اما اگر ظریف بیاید ۸۰ درصد انرژی اش را مجبور است صرف داخل کند. با بیان اینکه اصولگرایان خود را وحی منزل می دانند، جعفرزاده ایمن آبادی افزود: یکی از بزرگان جریان اصولگرا توئیت زده «مذاکره اصولگرایان ایراد ندارد اما مذاکره اصلاح طلبان ایراد دارد». معتقدم جریان اصولگرایی سر کار بیاید بخش اعظم مشکلات ما حل است چون نتیجه مذاکره هر چه باشد «کسی خائن و جاسوس نیست» بلکه همه نتایج از سر وطن دوستی به دست آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون امور معادن و فرآوری مواد وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ظرفیت‌های معدنی نباید

بیشتر

آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت