تجلیل از برترین‌های جشنواره رشد تولید و توسعه اقتصاد دانش بنیان در زنجیره بنتونیت

کاری -در اختتامیه جشنواره رشد تولید و توسعه اقتصاد دانش بنیان در زنجیره بنتونیت از ۳ ایده برتر تجلیل شد. این جشنواره باحضور حامیان مالی و معنوی جشنواره و اساتید دانشگاه و دانشجویان در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد. رئیس دانشگاه صنعتی بیرجند در این مراسم با بیان اینکه خراسان جنوبی بهشت معادن است، اضافه کرد: هدف اصلی این جشنواره این است که با همفکری، مشارکت و تعامل از خام فروشی جلوگیری کنیم و امیدواریم این جشنواره به این هدف نزدیک شود.
عباسعلی رضاپور گفت:۲۷ ایده به این جشنواره رسیده که در مرحله اول ۱۰ ایده برتر شناسایی و پس از آن ۳ ایده برتر تجلیل شدند. وی تاکید کرد: دانشگاه صنعتی بیرجند همواره تلاش کرده است در رسیدن به تعالی و پژوهش دانشجویان گامهای موثری بردارد.

از خام فروشی این
ماده معدنی جلوگیری شود
استادیار گروه مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی بیرجند نیز در این مراسم با بیان اینکه شروع کار جشنواره از ۲۴ آبان آغاز شد، ادامه داد: با توجه به اهمیت استراتژیک بنتونیت در استان و همچنین ماموریت دانشگاه صنعتی بیرجند در تکمیل و توسعه زنجیره ارزش این ماده معدنی گرانبها، بر آن شدیم تا «رویداد ایده شو بنتونیت» را در خراسان جنوبی برگزار کنیم. سید محمود کاظمی با بیان اینکه امیدواریم از دل ایده های این رویداد شرکتهای دانش بنیان فعال در حوزه‌ی بنتونیت ایجاد شود و از خام فروشی این ماده معدنی جلوگیری شود، ادامه داد: ایده‌های جدید در این حوزه نیز منجر به «رشد تولید و توسعه اقتصاد دانش بنیان در زنجیره ارزش بنتونیت» با همین هدف انجام شده است.

کشاورزی، معدن و گوهرسنگ‌ها اولویت زنجیره‌های ارزش در استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار هم با اشاره به اینکه کشاورزی، معدن و گوهرسنگ‌ها اولویت زنجیره‌های ارزش در استان است گفت: ثروت چیزی جز تولید نیست و تولیدی قابلیت رقابت بیشتر را دارد که دانش بنیان باشد. اشرفی افزود: با توجه به ذخایر غنی بنتونیت در خراسان جنوبی و بویژه سرایان، برای سرمایه گذاران و ایده پردازان فرش قرمز پهن می‌کنیم.
وی با بیان اینکه گوهر سنگ و معدن زنجیره ارزش دارد ارزش مبادله ای دارند ، ادامه داد: دانشگاه باید خود را در قبال شهروندان و جامعه مسول بداند. و برای تحقق اهداف جشنواره تلاش کند.
در پایان مراسم از حامیان مالی و معنوی جشنواره و همچنین سه گروه برتر و منتخب جشنواره تجلیل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت