دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳

بودجه بنیاد شهید سلیمانی را به مردم اختصاص دهید

در پی انتشار مفاد بودجه ۱۴۰۰ و درج نام بنیاد شهید سلیمانی در ردیف بودجه‌های پیشنهادی دولت، دختر شهید در بیانیه‌ای ضمن ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص این خبر، از دولت خواست بودجه درنظر گرفته شده به این مجموعه را برای حل مشکلات مردم اختصاص دهد. او گفته است خانواده شهید درخواست بودجه ای از نهادهای دولتی نداشته اند.

برگ‌ برنده‌های قابل توجه برای دنیا رو خواهیم کرد

وزیر بهداشت با بیان اینکه برگ‌ برنده‌های قابل توجه برای دنیا رو خواهیم کرد گفت: ما در این مملکت، دو ماهه رمدسیویر و فاویپیراویر را ساختیم. در عرض 56 روز ونتیلاتور و ماسک تولید کردیم که می‌توانستیم صادر کنیم. اجازه نداده‌ایم و نمی‌دهیم که این غرور ملی آسیب ببیند و خواهید دید که در زمینه واکسن هم کاری کارستان خواهیم کرد. الآن دنیا قبول کرده است که ما یکی از پیشتازان عرصه واکسن‌سازی هستیم.

مافیای کنکور بالاتر از وزیر را جابه جا می کند

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه مافیای کنکور بالاتر از وزیر را جابه جا می کند، گفت: اکنون یک سفره‌ای به‌ نام کنکور باز است که از این سفره ١۵ هزار میلیارد تومانی افراد بهره می‌برند. کسانی که دور این سفره نشسته‌اند نمی‌گذارند شما این سفره را جمع کنید. بطحایی ادامه داد: مافیای کنکور اجازه نمی‌دهد که حذف کنکور به نتیجه برسد. آنها زور و قدرت دارند.

پیش‌بینی ریزش قیمت موبایل از هفته آینده

نایب رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت می‌گوید: ریزش قیمت موبایل از هفته آینده مجدد شروع می‌شود؛ چرا که در ۱۴ روز آینده بازار با تنوع جنس رو به رو است و کالاهای ثبت سفارش شده روانه بازار می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهروزی فر – پرده اول؛ با مهر تأیید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تمامی وزرای

بیشتر

چند روز پیش از خیابان حکیم نزاری رد می شدم از ابتدای خیابان درگیر یک

بیشتر

محمدی – مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از آغاز طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم

فرم گزارش اشکال در سایت