بسته موفقیت

هر روز در خود انگیزه ایجاد کنید

روزی مردی خطاب به زیگ زیگلار(از سخنرانان برجسته ایجاد انگیزه) گفت: «شما سخنرانان مردم را تهییج می کنید، اما با رفتن شما، انگیزه هم در آنها از بین می رود. این هیجان و انگیزه، دائمی نیست و فرد باید دوباره آن را در خود ایجاد کند.» زیگ در پاسخ به آن مرد گفت: «استحمام هم همین طور است! یعنی اگر بخواهیم تمیز و پاکیزه باشیم، بهتر است هر روز دوش بگیریم!» درست است که انگیزه دائمی نیست و ما باید هر روز آن را در خود احیا کنیم، اما این هیچ اشکالی ندارد!فقط کافی است بدانیم که اگر بخواهیم در دراز مدت انگیزه را در خود زنده نگه داریم، باید هر روز آن را در خودمان ایجاد کنیم.

نگذارید زندگی‌تان پنچر شود!

هر یک از ما قادر است مسیر زندگی خود را مشخص کرده و رشد کند “به جای آن‌که منتظر بمانی تا کسی برای تو گل بیاورد، چرا باغ خود را نمی‌کاری؟” در حال حاضر شما در چه وضعیتی هستید؟بسیاری از مواقع آن‌قدر چشم به این و آن می‌دوزیم و منتظر می‌مانیم، تا این‌که کسی کاری برای‌مان انجام دهد و یا آن‌قدر خود را اسیر شرایط و موقعیت‌ها می‌کنیم که اصلا از یاد می‌بریم هر یک از ما قادر است مسیر زندگی خود را مشخص کرده و رشد کند. آن‌قدر خود را محدود می‌کنیم که به یک شاخه گل قانع می‌شویم غافل از این‌که اگر به خود اعتماد کنیم قادریم باغی از گل برای خود بسازیم.
دوستان خوب من، قدرتمند باشید و به نیروی درون‌تان اعتماد کنید، آن وقت همه چیز را به ناشناختنی بزرگ بسپارید و شاهد گشوده شدن درهای رحمت و برکت الهی به روی خود باشید.
کاینات لحظه به لحظه در حال شنیدن پیام‌های شما و اجابت کردن خواسته‌هایتان است، پس به کم قانع نباشید و ظرف وجودتان را بزرگ کنید! اعتماد کنید و دست به عمل بزنید و شاهد به وقوع پیوستن آرزوهایتان باشید.
بعضی آدم‌ها از کمبودها و نقاط ضعف‌شان آگاه هستند اما دست به هیچ اقدامی نمی‌زنند، در سکون مانده‌اند و احساس می‌کنند درهای زندگی به روی‌شان بسته شده است اما به این پیام زیبا دقت کنید: “با خبر شدن مهم است، اما به طور قطع کافی نیست. امروز صبح متوجه شدم که اتومبیلم پنچر است، اما این آگاهی پنچری آن را نگرفت.”

نبرد با کرونا در پیک دوم سخت تر شده است

دکترای تخصصی اپیدمیولوژی دانشگاه از افزایش آمار مبتلایان به کووید ۱۹ از زمان آغاز پیک دوم این بیماری خبر داد و گفت: معمولا زمانی که پیک اول بیماری طی می شود با تصور عادی شدن شرایط از سوی مردم و مسئولان، بازگشت به مرحله قبل از شروع پیک اول بسیار دشوار است. دکتر حمید سوری اظهار کرد: هر عاملی که باعث شود تعامل بیماری زایی ویروس مجددا افزایش یاید، به مراتب شمار مبتلایان را افزایش خواهد داد عضو هیئت علمی دانشگاه تاکید کرد: معمولا زمانی که پیک اول بیماری طی می شود، تصور عادی شدن شرایط ایجاد می شود بنابراین بازگشت به مرحله قبل از شروع پیک اول بسیار دشوار است.
زمانی که روند اپیدمی طولانی می شود در بیشتر موارد آحاد جامعه تاب آوری اجتماعی و رعایت توصیه ها را از دست می دهند و از طرفی دلایل مختلف اقتصادی و اجتماعی نیز تحمل رعایت توصیه ها و شرایط قرنطینه را محدود تر می کند. وی افزود: این موضوع پیک دوم را با بحران و افزایش آمار مواجه کرده است. وی با بیان این که ویروس ها در بازه های مختلف زمانی می توانند دچار جهش ها و تغییراتی شوند خاطرنشان کرد: تغییرات بیولوژیک ویروس در بازه زمانی دراز مدت می تواند بحران های ناشی از پاندمی ها و بیماری زایی را دوچندان کند وی شرایط ایمنی جامعه را یکی از فاکتورهای اصلی خطر ابتلا به سایر بیماریها دانست و خاطرنشان کرد: با بروز سایر بیماریهای فصلی بحران ها و عوارض ناشی از پاندمی ها به بالاترین سطح خود می رسد.با تداوم اپیدمی ها، ویروس هایی همانند کووید ۱۹ با جمعیت میزبان هایی مواجه می شوند که علاوه بر خطر ابتلا به کرونا در معرض ابتلا به سایر بیماریها نیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


اصغری- حامد اکبرپور جانشین ستاد دیه استان اعلام نمود این مادر که بابت بدهی مالی

بیشتر

کاری- معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به دو اقدامات تحولی ویژه

بیشتر

نسرین کاری- اصفهک از روستاهای قدیمی شهرستان طبس است، که به روستای خشت و آب

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت