بسته موفقیت

تعیین هدف های

شاید اکثر اشخاص در زندگی انرژی زیادی را دارند و این انرژی را به علت نداشتن یک هدف خاص از دست میدهند و آن را به بدترین شکل ممکن میسوزانند یکی از اهمیت های هدف این هست که ما انرژی و تلاشی که داریم را در یک مسیر درست قرار میدهیم و بر اساس انرژی و تلاشی که می کنیم نتایج و بازخوردهای را
می گیریم. و اگر ما بتونیم به واسطه هدف گذاری انرژیمان را هدایت کنیم و نتایج را بگیریم انوقت اشتیاق بیشتری را برای ادامه دادن به دست می اوریم و همین سبب میشود چرخه زندگی ما همیشه در حال چرخش باشد و انگیزه برای ادامه دادن داشته باشیم.

چطور جدّی باشیم؟

واضح و روشن است که شما می خواهید شکل و فرم بگیرید. برای موفقیت در هر حوزه، نیاز احساس میشود که بطور جدّی مورد توجه قرار گیرد و جذب این عادت ها بهترین راه برای رسیدن به آن است.
نیازی نیست یک ساعت قبل از جلسه حاضر شوید. ولی چند دقیقه زود تر در محل ملاقات باشید. چه بسا درصورتی که شرکت شما خط مشی بسیار سهل گیری داشته باشد، زمانی که به جزئیات توجه می شود رئیستان قطعاً متوجه خواهد شد که دیرتر سرکار می آیید. اجازه ندهید یک اشتباه ساده مثل یک تأخیر کوچک شهرت تان را به خطر بیندازید. اشخاص بله قربان گو خیلی زود صورت واقعیشان مشخص میشود ، آن چه از این کار قسمت شما میشود کوتاه مدت، ناپایدار و پوچ است. در حالی که بعضی اشخاص امکان دارد بطور طبیعی مطمئن باشند، بسیاری از اشخاص در این امر مشکل دارند. بیاد داشته باشید که اعتماد بنفس یک شبه به دست نمیاید و باید این مهارت را تمرین کنید. درصورتی که بطور طبیعی شخصی با اعتماد به نفس نیستید، امکان دارد زمان زیادی برای پیشرفت احتیاج داشته باشید، ولی مضطرب نباشید با کمی تمرین شما موفق می شوید.
سکوت کنید تا زمانی که چیز خوبی برای گفتن داشته باشید. درصورتی که شما چیزی را بگویید که نامطلوب و نابه‌خردانه و نامناسب باشد قطعاً روی دیدی که اشخاص به شما دارند تأثیر خواهد گذاشت. تلاش کنید در اکثر موارد آرام باشید مگر این که چیزی با ارزش برای گفتن داشته باشید.

مزیت‌های دور کار شدن

با دورکاری می‌توانید از وقت و انرژی ذخیره شده تان به نحو بهتری استفاده کنید: بر روی پروژه های بیشتری کار کنید؛ زمان بیشتری را با خانواده بگذرانید؛ به یک سرگرمی بپردازید، یا ورزش کنید.
می توانید برنامه کاری و فواصل بین کار را بنا بر عادت ها، توانایی ها و ترجیحات خودتان تنظیم کنید. بعضی ها صبح زود، بازده کاری بهتری دارند؛ و بعضی دیگر ترجیح می دهند شب ها کار کنند. برخی دوست دارند سریع کار کنند؛ قطعا بزرگ ترین امتیاز و مزیت کار در منزل، داشتن آزادی است. آیا دوست دارید هنگام کار، لباس راحتی به تن داشته باشید و دمپایی روفرشی بپوشید؟ چرا که نه! با دورکاری این موهبت شامل حال شماست که موقع کار، هر لباسی را که دوست دارید بپوشید. مگر آن که با مشتریان تان ملاقات یا کنفرانس ویدیویی و آنلاین داشته باشید و در آن صورت، باید خوش لباس باشید. همچنین، موقع کار در منزل می توانید هر کجا و هر جور که دل تان می خواهد، بنشینید… حتی اگر بخواهید می توانید کف اتاق بنشینید. هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند آسایش و راحتی را از شما بگیرد. حتی می‌توانید کار خود را در فضاهای بازی مثل حیاط یا بالکن انجام دهید.
اگر کارمند باشید احتمالا شما هم فرصت نمی‌‍‌کنید هر روز غذای خانگی تهیه کنید، و یا اصلا بردن آن را فراموش می‌کنید، همچنین میان وعده‌های سالم، مثل انواع میوه‌ها و یا یک لقمه. به همین سبب به ناچار برای وعده غذاییتان از غذاهای بیرون و آماده استفاده کرده و به جای میان وعده سالم از کیک‌های آمده بسته بندی، آبمیوه های غیر طبیعی و.. که حاوی نگهدارنده، رنگ، اسانس ،مقادیر قند فراوان و دیگر مواد مضر برای بدن هستند هرروز استفاده می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – در مجموعه سازمان، بخش های مختلف بسته به نوع کار و اهمیت جایگاه

بیشتر

سلام. آوای عزیز این روزها متاسفانه شاهد ترویج استعمال دخانیات در بین نوجوانان و دختران

بیشتر

بیشترین تصادفات درون شهری استان از آغاز امسال مربوط به بیرجند با ۶۷ درصد بوده

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت