بسته موفقیت

روی عملی کردن آرزوهای خویش تمرکز کنید

گاهی آنقدر غرق مطالعه و مسائل مربوط به کنکور می شویم که یادمان میرود مقصود اصلی از شرکت در آن چیست. به همین علت هم با کم ترین موضوعی، دچار نومیدی و یاس می شویم.به جای این که یک ازمون یا به یاد نیاوردن یک مبحث درسی، شما را به هم ریخته و ناامید کند، مقصود اصلی تان را در ذهن خویش تجسم کنید و با خود بگویید که انتظار دارید که چه اتفاق متفاوتی رخ دهد. روی هدفتان تمرکز کنید و بدون این که به افکار منفی در ذهنتان فرصت جولان دهید، با انرژی ادامه دهید. باید به موردهای مثبت فکر کنید.و آنها را در خویش تقویت کنید.

روانشناسی نقاشی کودکان

روانشناسی نقاشی کودکان و خردسالان بسیاری از حرفه ای ها را در زمینه آموزش و پرورش جذب کرده و علاقه مند می کند. محققان، روانشناسان، معلمان و والدین تحقیقات مختلفی را برای روشن ساختن مفهوم و تفسیر نقاشی های کودکان انجام داده اند. از طریق بررسی و تحلیل نقاشی کودکان ، می توان بینش آنها را در مورد توسعه اجتماعی / احساسی، فیزیکی و فکری هر کودک به دست آورد. کودکان معمولا از طریق روش های فکری، جسمی و احساسی جهان اطراف را کشف می کنند. مداد، قلم مو و کاغذ بهترین روش برای انتقال ترس ها و امیدهای آنهاست. پیشرفت نقاشی کودکان در طی یک دوره زمانی می توانند رشد فکری آنها را نشان دهد و همچنین توانایی ها و مهارت های علمی آنها را مشخص کند. کودکان از طریق نقاشی های خود، نظرات و تفسیرهایشان را بیان می کنند. نقاشی های کودکان بخشی از طبیعت درونی آنها است. هنگامی که نقاشی می کنند، مواد، مداد رنگی، الگو، اندازه و موقعیت آنچه را که می خواهند بکشند با دقت انتخاب می کنند که هر کدام نشان دهنده بعدی از درون آنهاست و می تواند اطلاعات دقیقی ارائه دهد.نقاشی های کودکان در فرهنگ های مختلف متفاوت است. تحقیقات نشان می دهد کودکان در فرهنگ های مختلف نه تنها در جزئیات طراحی سبک، بلکه در استراتژی های اولیه نیز متفاوت هستند. فرهنگ، نقش اساسی در توسعه نمادهای نهادینه دارد. همچنین می تواند یک ابزار ارتباطی باشد.

هنگام خرید با رعایت این موارد به کرونا مبتلا نشویم
با اوج گیری دوباره شیوع کرونا، ما دیگر خود را در خانه قرنطینه نمی کنیم و چون معلوم نیست تا کی این بیماری مهلک ادامه دارد بهتر است به روال گذشته به زندگی خود ادامه دهیم ولی با توجه به پروتکل های بهداشتی.

  1. دوری از ازدحام جمعیت: قبل از اینکه از خانه برای خرید بیرون بروید بهتر است سایت های خرید آنلاین را چک کنید. چه بهتر که اجناس مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.
  2. ماسک بزنیم: با وجود تهویه هوای مناسب فروشگاه ، باز هم باید از ماسک استفاده کنید و با کسی که ماسک ندارد به هیچ وجه صحبت نکنید. بهتر است فاصله اجتماعی را با همه رعایت کنید و روی کسانی که به نظر می رسد علائم مانند آلرژی فصلی هم دارند نزدیک نشوید. به خاطر داشته باشید که ماسک زدن ارزان ترین و راحت ترین راه برای در امان ماندن از کرونا است.
  3. پرسه نزنیم: افکار خود را مرتب کنید و به خاطر داشته باشید که شرایط بیماری کرونا هنوز خطرناک است و ما در پیک دوم شیوع هستیم. نباید تنها به علت پرسیدن قیمت و دیدن مدل های دیگر وارد مکان های غیر ضروری شویم. هر چه بیشتر در مکان های عمومی حضور داشته باشید بیشتر در معرض خطر ابتلا به کروناویروس هستید. پس با نوشتن لیست خرید از پیش، خرید خود را در کمترین زمان امکان، محدود کنید.
  4. استفاده از دست شویی های عمومی: زمان بیرون بودن خود را طوری تنظیم کنید که نیازی به دست شویی های عمومی پیدا نکنید. دست شویی های عمومی، مکانی است که شما بیشترین تماس را با لوازم عمومی دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – “اینُو نُونُون نَعنَیِی نَنِی اینُونِه”، سخت است خواندنش اما آنها که این چند

بیشتر

امین جم – فردا ۲۱ اردیبهشت ماه دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

آدینه – نماینده مردم شهرستان های قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: قصور

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت