بسته موفقیت

امروزه هر چقدر کمتر ریسک کنم، فردا کمتر پشیمان می شوم

شما ۱۰۰ درصد عکس هایی را که هرگز نمی گیرید، از دست می دهید و این قانون در مورد هر انتخاب و تغییر و شانس که در زندگی ممکن است با آن رو به رو شوید، صدق می کند. تا شروع نکنید و از شانس تان استفاده نکنید یا وقتی سر دوراهی قرار گرفتید، یک مسیر را انتخاب نکنید هرگز نمی توانید زندگی تان را تغییر دهید. در آخر بیش از اینکه از اشتباهاتتان در این مسیر پشیمان شوید، از روابطی که امکان آغازشان را داشتید ولی ترسیدید و هرگز آنها را شروع نکردید و از تصمیماتی که برای گرفتن شان خیلی وقت تلف کردید.

راهکارهایی برای تغییر دادن شخصیت

به دوستی که قابل اعتماد و داناست، درباره تغییرات مد نظرتان صحبت کنید. در این حالت، انگیزه شما برای تغییر بیشتر می‌شود و کسی وجود دارد که شما را حمایت و نظارت کند. پس نمی‌توانید قید تصمیمتان را برای تغییر بزنید. یا اگر از مسیرتان منحرف شوید او به شما کمک خواهد‌ کرد. چالش‌هایی برای تغییر خود در نظر بگیرید. از کارهای ساده شروع کنید و در هر گام با پیشرفتی که کسب می‌کنید، به خودتان جایزه بدهید و خودتان را تشویق کنید. باقی تغییرات را در مراحل بعدی پیگیری کنید و با موفقیت در هر گام به خودتان جایزه بدهید. جایزه می‌تواند یک چیز خیلی کوچک مثل یک سفر یا خرید لباس و هر چیز دیگری باشد، انتخاب با شماست.
ویژگی‌های منفی را به نام خود نزنید. مثلا من خجالتی هستم، من کمرو هستم و غیره. اگر فکر کنید خجالتی هستید و این ویژگی را برای خود به رسمیت بپذیرید، مغز شما به سرعت این حرف را می‌پذیرد و شما را در مسیری مطابق آن صفت قرار می‌دهد و بیهوده محدودیت‌هایی برای شما ایجاد می‌شود. به دنبال فرصت‌های رشد و تغییر باشید. تغییر شخصیت در گرو کنار گذاشتن کلیشه‌های ذهنی و محدودیت‌های بیهوده‌ای است که با برچسب زدن به خود ایجاد می‌کنید.اگر فکر می‌کنید که همه چیز ثابت است و حکمی کلی برای هر موضوعی وجود دارد، امکان تغییر برای شما از بین می‌رود. دنیا را متفاوت ببینید در این صورت می‌توانید روابط‌تان را بررسی کنید، تضادها را حل کنید. برای حل مشکلات توانا خواهید شد

چرا این افکار را باید متوقف کنید؟

«فکرت را تغییر بده تا زندگیت را عوض کنی» این شعار را خیلی ها بلد هستند اما مشکل اینجاست که اغلب ما اصلا از افکار منفی که در ذهنمان جریان دارند، چیزی نمی دانیم و دست و پنجه نرم کردن با این فکرها برایمان تبدیل به یک عادت شده است.مهم نیست چه کسی هستید یا تا امروز چه کرده اید، حتی مهم نیست از کجا آمده اید و… چون همیشه می توانید شرایط را تغییر بدهید و به اصطلاح به نسخه ای بهبود یافته از خوتان تبدیل شوید. وقتی بتوانید سر و صدای افکار قضاوت گر دیگران را در ذهنتان خاموش کنید، آرامش و قدرت و آگاهی بیشتری سراغتان می آ ید و شما بهتر می توانید صدای درونتان را بشنوید و وقتی این اتفاق بیفتد متوجه می شوید که برای انجام آن چیزی که می خواهید، هنوز دیر نشده است.سکوت باعث می شود، جنگ درون ذهن شما سخت تر و طولانی تر شود.
پس قبل از اینکه این افکار سمی بیش از حد قدرت بگیرد و شما را از پا درآورد و با خودتان صادق باشید و واقعیت را به خودتان بگویید و آن را از ذهن تان آزاد کنید! راستش را بخواهید غم انگیزترین اتفاقی که برای خیلی از افراد می افتد، این است که افکار و احساسات شان اغلب ناگفته باقی می ماند و به سختی توسط دیگران درک می شود.بدترین نوع تنهایی این است که با خودتان راحت و رواست نباشید. در هر شرایطی بهتر است خودتان باشید و ریسک تمسخر توسط دیگران را تحمل کنید، اما زندگی تان را روی یک پایه دروغ استوار نکنید تا مجبور نشوید خودتان را تحقیر کنید. یادتان باشد تقریبا هر اتفاقی که برای شما می افتد، بازتاب مستقیم افکاری است که در سر دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پنجشنبه هفته ی گذشته افتتاحیه اولین گفتاورد ملی نخبگان پهنه خراسان و سمنان

بیشتر

سربازی – شهرستان فردوس با قدمت چند هزار ساله و جاذبه های طبیعی و ساخته

بیشتر

مهدی آبادی – ماجرای اجاره خانه سال هاست دغدغه شهروندان است و در این چند سال

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت