بسته موفقیت

افراد موفق خودشان را قبول دارند

بکی از ویژگی های افراد موفق ، قدرت باور به خود است. فردی را تصور کنید که فوق العاده انرژی بالایی دارد، از انجام دادن کارهای جدید هیچ ترسی ندارد و مدام تلاش می‌کند تا کارهای جدید را تجربه کند و البته مدام با خودش می‌گوید که “من می‌توانم”. به نظر شما این فرد چه مدل زندگی خواهد داشت؟مسلماً با این خودباوری عجیب و غریبی که دارد می‌تواند پله های کامیابی را برای رسیدن به قله های موفقیت یک به یک طی کند و به اهداف مورد نظر خود برسد. سعی کنید روزتان را با انجام کارهایی شروع کنید که فکر می‌کنید برایتان سخت تر است و احتمال دارد انجام آنها را فراموش و یا به تعویق بندازید.

مرد ها استقلال می خواهند

این را بدانید که مرد ها عاشق استقلال هستند، اما استقلال از نگاه مردان به چه معناست؟ آن ها میخواهند کارهایشان را بدون نظارت و به تنهایی انجام دهند. متاسفانه برخی از زنان شدت وابستگی زیادی به همسرشان دارند درست مثل دوقلوهای به هم چسبیده توقع دارند که همسرشان همیشه و در هر شرایطی کنارشان باشد! آن ها توقع دارند شوهرشان که خسته از سرکار می آید دربست دراختیارشان باشد و تمام تفریح و شادی خود را با همسرش بگذارند.اصلا چه معنا دارد که کسی که متاهل است با دوستانش به تفریح برود؟ این زنان نه تن ها زندگی همسرشان را محدود می کنند بلکه زندگی خودشان را هم در چارچوب خاصی قرار می دهند؛ آن ها گا ها اینگونه خود را محدود می کنند که «چون من فقط با تو به تفریح می روم تو هم باید فقط با من به تفریح بروی نه دوستانت!».اما واقعیت این است که کسی آن ها را محدود نکرده است بلکه خودشان این راه را انتخاب کرده اند و حقیقت این است که مردان برخلاف این را می پسندند و دوست دارند همسرشان دوستانی داشته باشد تا بتواند گاهی اوقاتش را با آن ها بگذراند و این مردان دوست دارند خودشان هم به همین شیوه زندگی کنند.
تفریح با دوستان و همسر هر کدام لذت خودش را خواهد داشت، اما بیرون رفتن با دوستان و محدودیت ایجاد نکردن در زندگی باعث می شود زن و مرد از درکنار هم بودن لذت بیشتری ببرند و قدر یکدیگر را بیشتر بدانند.

ساده‌ترین راهکار برای کاهش اضطراب ناشی از کرونا
روانشناس بالینی گفت: اضطرب و نگرانی از ویروس کرونا بیش از ابتلا به آن خطر آفرین است اما می توان این اضطراب را زدن ماسک به حداقل رساند. مهدی قاسمی افزود: ترس و نگرانی، بخش مفیدی از زندگی طبیعی هر فرد را در بر می گیرد و از طرفی تصور یک حالت خونسردی و ایمنی دائمی، بدون هیچ گونه ابهام، ریسک یا خطر کردن در زندگی را برای هر فردی سخت تر می کند.وی گفت: ترس و یا احساس نگرانی از گرفتار شدن در یک خطر قریب الوقوع فرد را آگاه می کند و به او انگیزه می دهد تا اقدامات احتیاطی را حین یک واقعه یا کار انجام دهد تا نتیجه موفق تری را کسب کند. در حقیقت هر فردی در زندگی روزانه خود به درجاتی از ترس و نگرانی و اضطراب نیاز دارد.این متخصص رواندرمانگر افزود: با ورود کرونا همه معادلات و برنامه های زندگی افراد جامعه به هم ریخت و به نوعی سبک زندگی دستخوش تحول شده است و تنها موضوعی که به این روند پر التهاب تسکین خواهد داد تفکر مقابله با ابتلا به این ویروس است.اضطراب و نگرانی با نحوه تفکر هر فرد ارتباط دارد. باورهای منفی زیر بنای تفکر تکراری و حتی افراطی را تشکیل می دهد. زنجیره تفکر تکراری، مداوم و غیرقابل کنترل، فرد را با عدم قطعیت در ابتلا به بیماری و پیشگویی پیامدهای آتی مواجه و آن را مجبور به مرور راه حل های مختلف حل مساله می کند اما این کار تاثیری بر کاهش حس عدم قطعیت وی در مورد تهدیدهای احتمالی ندارد.قاسمی با بیان اینکه برای کاهش نگرانی و اضطراب اولیه از ابتلا به کرونا همه افراد باید از ماسک زدن غافل نشوند،‌ اظهارکرد: فرایند نگرانی و اضطراب ابتلا به بیماری در تداوم و غیرقابل کنترل بودن آن نقش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


جم – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح جامع تالاب کجی نمکزار

بیشتر

دادرس مقدم – اول تا هفتم ذی القعده هر سال را به عنوان هفته حج می

بیشتر

سلام و خسته نباشید. در خصوص سرمقاله خوب خانم بهروزی فر با موضوع این داستان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت