بسته موفقیت

روغن درخت چای

استفاده از روغن درخت چای هم اکنون داروهای مجاز و بدون نسخه ی این محصول گیاهی نیز در دسترس است. روغن درخت چای را می توان آنتی هسیتامینی طبیعی دانست که در درمان خارش نیش پشه مؤثر است. محققان با تزریق هیستامین دی فسفات به بازوی ۲۷ داوطلب و همچنین پایش میزان واکنش تورم طی هر ده دقیقه یکبار دریافتند که با مصرف روغن درخت چای، میزان تورم نیز کاهش خواهد داشت.

نکات ایمنی درباره ماسک زدن

پیش از برداشتن ماسک از روی صورت دست های خود را ضد عفونی کنید. هنگام برداشتن ماسک، از قسمت بند آن را از صورت خود جدا کنید. بعد از برداشتن ماسک آن را از صورت خود دور کنید. در صورت تمیز و خشک بودن ماسک می توان آن را داخل کیسه پلاستیکی قرار داد و مجدد استفاده کرد. هنگام بیرون آوردن ماسک از کیسه پلاستیکی آن را از قسمت بندها گرفته و روی صورت قرار دهید.

اصول ایمنی خرید مواد خوراکی

در خرید مواد خوراکی باید به نکات بهداشتی عمل کرد، دست‌ها را شست و با ماسک به خرید رفت. همچنین در خانه مواد خریداری شده را از کیسه خرید بیرون آورد و پس از جاسازی آنها دوباره دست‌ها را شست. توصیه می‌شود که پیش از خوردن میوه و سبزیجات آنها را بشوییم.. در خانه، می‌توان ویروس‌های احتمالی را با حرارت دادن کاهش داد که این مسئله در مورد ظروف و مواد غذایی هم صدق می‌کند.

عوارض لوازم آرایش ضد‌آب

استفاده از محصولات آرایشی محلول در آب کمتر از مواد آرایشی غیرقابل شست‌وشو ایجاد حساسیت و آسیب پوستی می‌کنند، زیرا برای پاک کردن خط چشم‌ها و ریمل‌های (غیرقابل شست‌وشو با آب) نیاز به حلال‌هایی است که به‌خودی خود می‌توانند موجب حساسیت و آسیب به پوست شوند. به یاد داشته باشید، سایر مواد حساسیت‌زا و آزاردهندهنیز می‌توانند از طریق انگشتان با ناحیه اطراف چشم تماس پیدا کنند.

گوجه سبز برای چه کسانی مضر است؟

کارشناسان توصیه می‌کنند اگر مادر باردار مبتلا به سنگ کلیه و مجاری ادراری است از خوردن آلو و گوجه سبز خودداری کند، زیرا در ترکیب این میوه اسید اگزالیک وجود دارد که می‌تواند در بدن برخی افراد باعث ایجاد سنگ‌های متبلور در مجاری ادراری شود.همچنین کودکان از حدود سنین ۳ سالگی به بعد می‌توانند گوجه سبز به میزان کم بخورند، اما حتما باید والدین از نداشتن حساسیت به این میوه در آن‌ها اطمینان داشته باشند.

در صورت عدم استفاده از «ماسک» چه بلایی سرمان می آید
در صورت عدم استفاده از «ماسک» شاهد افزایش شیوع کرونا در کشور خواهیم بود.، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار داشت: همانطور که با پویش «در خانه می‌مانم» در چند ماه پیش اقدام به ماندن در خانه کردیم، اکنون نیز با پویش «من ماسک می‌زنم» از این موضوع حمایت کنیم.وی ادامه داد: اگراین اتفاق نیفتد در طی دو ماه آینده افزایش و بروز بیشتری از کرونا را در کشور خواهیم داشت.کاهش فاصله گذاری اجتماعی، عدم ماندن در قرنطینه ، رفتن به مسافرت وحضور در اماکن عمومی قطعا می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند. وی با اشاره به اینکه مجموعه این عوامل باعث شلوغ شدن بیمارستانها و بالارفتن موارد ابتلا به کرونا شده است، بیان داشت:‌ برای مدارس بر اساس شرایط یک استان و شهرستان و محل تصمیم گیری شود.

گرفتگی و آبریزش بینی به علائم کرونا اضافه شد
همزمان با افزایش دوباره آمار موارد ابتلا به ویروس کرونا، علائم جدیدی هم به نشانه های ابتلا به کووید-۱۹ اضافه می شود. افرادی که به این بیماری مبتلا شده اند، تاکنون علائم بسیار گوناگونی از خود نشان داده اند. هر کدام از این علائنم در دسته های مختلفی از جمله «نشانه های معمولی تا بیماری های خطرناک» دسته بندی می شوند و ممکن است بعد از ۲ تا ۱۴ روز از ابتلا بروز پیدا کنند.مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا حالا نشانه جدیدی از جمله گرفتگی و آبریزش بینی را هم به لیست علائم ویروس کرونا اضافه کرده ، لیست تمام این علائم از قرار زیر است: گرفتگی یا آبریزش بینی، سرفه، اسهال، خستگی،
تب و لرز، سردرد، تنگی نفس، بدن درد، حالت تهوع، از دست دادن چشایی و بویایی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سیل کم سابقه اردیبهشت ماه در خراسان جنوبی طبق برآورد اولیه حدود ۲۰ هزار میلیارد

بیشتر

آدینه – صبح دیروز مراسم گرامیداشت هفته معلم دانشگاه فرهنگیان با حضور مسئولان استانی و

بیشتر

اکبری – یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز آخرین ماه فعالیتش را سپری می کند واز

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت