بسته موفقیت

دکتر محمد اسماعیل رضوانی

محمد اسماعیل رضوانی ، در ۱۰ اردبیهشت ۱۳۰۰ در قریه خراشاد بدنیا آمد . پس از آنکه تحصیلات خود را به پایان رساند به استخدام وزارت فرهنگ در آمد و به کار تدریس در مدارس بیرجند پرداخت؛ رضوانی بعد از آنکه به تهران آمد به تحصیلات خود ادامه داد و توانست دوره لیسانس، فوق لیسانس و دکترا را طی کند . وی مدتها در دانشگاه ملی و دانشگاه تهران به تدریس مشغول بود و پس از آنکه در سال ۱۳۵۸ بازنشسته شد ، تا پایان عمر به تحقیق و پژوهش در زمینه تاریخ ایران پرداخت. محمد اسماعیل رضوانی سرانجام در ۵ فروردین ۱۳۷۵ در تهران فوت نمود. اجداد و نیاکان پدری وی ،عبارت بودند از شیخ جعفر ،آخوند ملا محمد علی ،آخوند ملا اسماعیل و سرکار آقا از علمای منطقه خراسان در عهد صفویه.دکتر رضوانی در شش سالگی توسط پدر به یکی از مکتب خانه های محلی سپرده شد که در آن به فراگیری قرآن مجید و علوم مقدماتی بپردازد در سن هشت سا لگی پدر خانواده ، رضوانی را نزد یکی از اقوام در بیرجند فرستاد تا در مدرسه طلاب شوکتیه که مدیریت آن با روحانی بسیار نامدار آن منطقه یعنی مرحوم آقا شیخ محمد رضا سرچاهی بود. مشغول به تحصیل شود. مرحوم سرچاهی ، محمد اسماعیل را به یکی از شاگردان برجسته اش سپرد و او نخستین کتابی که به او آموخت (نصاب الصبیان ) ابونصر فراهی بود. مدتی از این موضوع گذشت تا اینکه در پی تا سیس به سبک جدید ،تحت عنوان (تدین) با مدیریت مرحوم فاضلی مسیر زندگی استاد به کلی تغییر کر. دبه هر صورت استاد علاوه بر فراگیری علوم مقدماتی حوزه و یادگیری کتبی همچون نصاب ،امثله و شرح امثله علوم متداول و جدید را نیز فراگرفت. وی در سال ۱۳۲۲ با اخذ مدرک دیپلم از دبیرستان فارغ التحصیل شد . استاد رضوانی بعد از مدتی اقامت در بیرجند به تهران منتقل گردید و ضمن تدریس در دبیرستان فرخی توانست در سال ۱۳۲۲ در رشته تاریخ و جغرافی دانشسرای عالی و سپس امور تربیتی وارد شود . وی در سال ۱۳۳۵ مقطع کارشناسی ارشد را نیز سپری نمود و سرانجام در ۱۳۴۲ موفق به دریافت در جه دکترا رشته تاریخ از دانشگاه تهران گردید.

چگونه می توان کارآفرین موفق شد؟
قبول کنیم هیچ کسی نمی تواند یک شبه ره ساله را طی کند. موفقیت حاصل تمرکز، پشتکار و ایمان به خود است. به هر حال ممکن است در ابتدای راه با چالش های متعددی روبرو شوید و نتیجه ی کسب و کارتان با آنچه انتظار داشتید همخوانی نداشته باشد ولی این موضوع بسیار مهم است که یک چشم انداز برای خود طراحی کنید و برنامه های خود را طبق آن پیش ببرید. تجربه کارآفرینان بزرگ هم نشان دهنده ی لزوم توجه نکردن به توصیه های دیگران در برخی موضوعات را بیان می کند. در ابتدای راه اندازی کار شاید پیشنهاد اطرافیان بتواند تا حدودی تاثیر گذار باشد اما برای ادامه روند نیاز است خودتان برنامه ریزی را انجام دهید، در غیر این صورت شانس تاثیرگذاری بر مشتریان خود را از دست می دهید بدانید که در چه دورانی زندگی می کنید و آگاه باشید هیچ کسی برای پیشرفت کار شما ایده ی خارق العاده پیشنهاد نمی دهد. رویاهای بزرگ داشتن خوب است البته نباید در سطح خیال پردازی بمانند. به آنها بال و پر دهید و بگذارید به شما ایده ی نو بدهند. شما برای رسیدن به موفقیت نیازمند ذهنی هستید که آمادگی این موفقیت را داشته باشد. کاملا به ذهن خود اجازه دهید حس موفقیت پول شهرت یا هر هدف دیگری که دارید را لمس کند. توانایی ذهن خود را دست کم نگیرید، بدانید شما می توانید هر چیزی را که اراده کردید به دست بیاورید. هر کاری که انجام می دهید برای داشتن زندگی بهتر و باب میلتان است بنابراین اگر میخواهید در این کار موفق باشید باید یک هدف و انگیزه ی فوق العاده شما را تقویت کند.

پیوستن قایدی به اتحاد کلبا منتفی شد

باشگاه شباب الاهلی امارات دو بازیکن خود یعنی احمد عبدا… جشک و لئاندرو اسپاداسیو را به‌صورت قرضی و به مدت یک فصل به اتحاد کلبا قرض داد.در هفته‌های گذشته اخباری مبنی بر علاقه فرهاد مجیدی به جذب مهدی قایدی، بازیکن ایرانی شباب الاهلی منتشر شد. حتی خبرگزاری الاتحاد نیز نوشت که قایدی در آستانه پیوستن به اتحاد کلبا قرار دارد.‌با این وجود، عیسی بن هویدن عضو هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد که پیوستن قایدی به اتحاد کلبا منتفی شده است. در واکنش به اینکه آیا بازیکن دیگری از جمله قایدی به جمع شاگردان مجیدی ملحق می‌شوند یا خیر، پاسخ داد که جشک و لئاندرو آخرین بازیکنانی هستند که اتحاد کلبا از شباب الاهلی به خدمت گرفته است.بن هویدن در خصوص وضعیت جذب یک سهمیه بازیکن خارجی اتحاد کلبا تصریح کرد: هنوز بازیکنی مشخص نشده و اگر سرمربی تیم مایل به جذب بازیکن خارجی دیگری باشد، با تأیید کمیته فنی برای خرید او اقدام می‌کنیم. ‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


باران رحمت است و همه مردم استان دلخوش از این سخاوت آسمان اند اما غم

بیشتر

مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت