بسته موفقیت

اصول و نکات مهم جذب سرمایه‌گذار

تا آنجا که می توانید در رابطه با سرمایه گذاری که هدف قرار دادید اطلاعات جمع کنید. درمورد سرمایه گذاری های قبلی آن ها اطلاعات جمع آوری کنید و تلاش کنید بفهمید بیشتر سرمایه آن ها در چه صنعت هایی است، چنانچه می توانید تلاش کنید بفهمید آیا سرمایه گذاری مانند دایره کاری شما در سبد سرمایه گذاری آن ها هم هست یا نه.حتما خیلی از این اطلاعات سری است و یا دشوار به دست می آید ولی باور کنید سعی برای جمع آوری هر چه بیشتر اطلاعات ارزشش را دارد. در کنار این موضوع به شما کمک می کند تا به سرمایه گذار نشان دهید شناخت خیلی خوبی از آن ها دارید و کار را به درستی جدی گرفته اید که همین کار سبب ایجاد فضای مثبتی می شود. فکر کنید ایده‌ جدیدتان را به سرمایه‌گذاران می گویید و آن‌ها به آن علاقه‌مند می‌شوند. البته که پول بیشتر و جذب سرمایه بیشتر فوق العاده است، ولی انتظاراتتان را نیز بالا می‌برد و می‌تواند سرمایه‌گذاران دیگر را بترساند. بیشتر مردم، تامین وجه های بسیار شرکت را در نظر می‌گیرند و انتظاراتشان را به سرعت بالا می‌رود.زمانی که محصول نهایی عرضه می‌شود، مطابقت آن با سطح انتظارات بسیار سخت می‌شود، چون برای آن‌ها دیگر اهمیت ندارد که محصول چه مقدار خوب و مناسب است.پیدا کردن سرمایه‌گذار خوب یک مسئله است؛ هر فردی نمی‌تواند آن را به خوبی انجام دهد و حتما باید تناسب صحیحی برقرار باشد. اشتباه رایج این است که تصور کنیم سرمایه‌گذار نامناسب اساسا سرمایه‌گذار بدی است، این صحیح نیست. یک سرمایه‌گذار متبحر می‌تواند به شرکت‌های بسیاری کمک کند، اما چنانچه انتخاب درستی نباشد، آنگاه تنها بهترین سرمایه‌گذار دنیا می‌تواند از پس این کار به خوبی بر آید. اما دسترسی به چنین سرمایه‌گذاری ممکن نیست. در عوض، زمان بیشتری بگذارید تا اطمینان پیدا کنید که ایده‌تان را می‌فهمند و به طور کامل با آن رابطه برقرار کرده‌اند. برای اینکه بازگشت سرمایه را ضمانت کنید، شما باید سرمایه گذاران را راضی کنید که ایده شما یک مشکل حقیقی را برطرف می کند و برای آن حقیقتا بازار وجود دارد. توصیه می کنیم که کم هزینه کنید و یک تحقیق بازاریابی مناسب انجام دهید

چگونه کم رویی را کنار بگذاریم؟

این مورد می‌تواند شامل فروشگاه‌ها، موزه‌ها یا حتی جایی باشد که در زمان کوتاهی با جمعیت زیادی برخورد داشته باشید. می‌توانید برخوردهای اجتماعی را با لبخند‌ زدن و گفتن سلام به هر چند نفری که می‌توانید آغاز کنید. از یک نفر ساعت بپرسید، از فرد دیگری تعریف کنید و یا به کسی کمک کنید. روشهای آسانی برای صحبت‌کردن با دیگران پیدا کنید. در مقابل شرایط تهدید‌کننده قرار گرفتن می‌تواند به آرامی کمک کند بر ترس‌های خود غلبه کنید. چند موضوع آماده برای صحبت با افرادی که می‌بینید، داشته باشید. مانند اتفاقی خبری و یا نظری درمورد اتفاقات دوروبرتان. سوال‌هایی با پایانِ باز بپرسید و جواب‌های فرد روبرو را دنبال کنید. حتی می‌توانید پیش از اینکه در شرایط قرار بگیرید، برخی از این موضوعات را با خود تمرین کنید. پس از برخوردی اجتماعی به جای اینکه به اشتباهات و ایرادات خود بچسبید، به کارهای خوبی که در آن زمان انجام داده اید و اینکه چگونه بر یک لحظه‌ی خجالت‌آور غلبه کرده‌اید، تمرکز کنید. تمرین زیاد، موفقیت‌های بسیاری را به همراه خواهد داشت.ترس از قضاوت و انتقاد کردن خیلی وقتها می توانند واقعا جلوی ما را بگیرد و کاری کنند که ما کاملا در جای خود بایستیم و کاری انجام ندهیم. چنانچه ما نتوانیم جلوی این ترس های مان را بگیریم در طولانی مدت، آسیب های خیلی زیادی را به ما میزند و نباید این گفته را هیچ وقت از یادمان برود که « ترس برابر با شکست است » و تفکری که بر پایه ترس بود در آخر شکست را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

خانه بومگردی علوی خوسف

اقامتگاه بوم گردی خانه علوی در خراسان جنوبی واقع شده و متعلق به دوران پهلوی و دارای ۷ باب اتاق کف خواب و ظرفیت ۳۸ نفر می باشد که اقامت در آنها همراه با وعده صبحانه محلی شامل مربا ارگانیک و خانگی، انواع لبنیات محلی و نان داغ است. انواع غذاهای سنتی و گیاهی در این اقامتگاه برای گردشگران تهیه می شود و امکان دسترسی به اینترنت نیز وجود دارد. برای رفاه مسافران ۲ سرویس بهداشتی ایرانی، ۲ سرویس بهداشتی فرنگی و ۲ حمام در محوطه بصورت مشترک تعبیه شده است. از دیگر امکانات می توان پارکینگ غیر مسقف اختصاصی،راهنمای تور های گردشگری، را نام برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


معاون عمرانی استاندار گفت: اجرای هیچ یک از قطعات راه آهن استان نباید معطل بماند

بیشتر

امین جم – جلسه گرامیداشت هفته کار و گارکر و تجلیل از کارگران نمونه زنجیره

بیشتر

بهروزی فر – شمارش معکوس لحظه های برزخی دو کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت