بسته موفقیت

چگونه پست‌های اینستاگرام را مخفی کنیم؟

برخی از ویژگی‌های داخلی در اینستاگرام وجود دارد که به ما کمک زیادی می‌کند. این ویژگی‌های شامل حذف پیام‌های ارسالی، محدود کردن استوری‌ها برای افراد خاص و اشتراک گذاری استوری‌ها می‌شود. گاهی اوقات ممکن است نخواهید هیچ یک از پست‌های خاص خود را به دنبال کننده های خود نشان دهید، در این صورت این ویژگی به شما کمک می‌کند. در اینجا راهنمای مرحله به مرحله نحوه مخفی کردن یا آرشیو پست اینستاگرام آورده شده است.مرحله ۱: حساب اینستاگرام خود را در تلفن هوشمند خود باز کنید و به صفحه پروفایل خود بروید. مرحله ۲: اکنون هر پستی را که می‌خواهید از دنبال کننده خود مخفی کنید، انتخاب کنید. مرحله ۳: روی سه نقطه‌ای که در گوشه سمت راست بالای پست مورد نظر قرار دارد کلیک کنید.مرحله ۴: اکنون می‌توانید گزینه «بایگانی / archive» را مشاهده کنید. مرحله ۵: در آخر، روی این گزینه کلیک کنید تا پست در حساب شما پنهان شود.
خارج کردن پست‌ها از حالت پنهان همچنین می‌توانید با استفاده از قابلیت unarchive پست‌های مخفی شده در اینستاگرام را به حالت عادی بازگردانید. در واقع با این حرکت پست شما دوباره قابل مشاهده می‌شود.
مرحله ۱: اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود باز کنید و سپس به پروفایل خود بروید. مرحله ۲: اکنون روی سه خطی که در گوشه سمت راست بالا قرار گرفته ضربه بزنید. مرحله ۳: سپس روی گزینه «archive» کلیک کنید و در این روش می‌توانید پستی را که قبلا پنهان کرده اید مشاهده کنید.
مرحله ۴: پس از آن، باید پست خود را باز کنید و روی گزینه سه نقطه کلیک کنید. مرحله ۵: در این صورت گزینه‌ای به نام «shown on profile» را خواهید دید.مرحله ۶: در آخر، روی این گزینه ضربه بزنید تا پست به صفحه شخصی شما بازگردد. اگر می‌خواهید پست را برای همیشه حذف کنید، باید روی گزینه «delete»
که در پایین گزینه «shown on profile» قرار دارد کلیک کنید.

چگونه مثبت فکر کنیم؟
افکار منفی شما را از دیدن جنبه‌ی مثبت زندگی بازمی‌دارند. چهار نوع فکر منفی وجود دارد. فیلتر کردن، که شما فقط به جنبه‌ی منفی توجه می‌کنید؛ شخصی‌سازی، که شما به خاطر حوادثی که رخ می‌دهد خودتان را سرزنش می‌کنید؛ فاجعه سازی، که یک حادثه را بدتر از آنچه که هست نشان می‌دهید؛ یا قطبی‌سازی، که در آن رویدادها یا منفی هستند یا مثبت. با شناخت افکار منفی می‌توانید آن‌ها را دور بریزید. افراد منفی‌ باف تمایل دارند که روز خود را با فکر کردن به اینکه مشکلی پیش خواهد آمد، شروع کنند. به ‌جای آن، بر جنبه‌هایی از روزتان که می‌تواند خوب پیش برود و آنچه که در آن روز به دنبال آن هستید، تمرکز کنید. یک سبک زندگی که بر غذا خوردن سالم و رهایی از استرس تمرکز دارد به شما کمک می‌کند تا روحیه‌ی خود را مثبت کنید. سه بار ورزش کردن در هفته موجب یک روحیه‌ی مثبت‌ترمی‌شود. اعترافات، افکار مثبتی هستند که شما می‌گویید تا خودتان را تشویق کنید. اعتراف شما می‌تواند هر چیزی باشد، از جمله‌ی «من یک روز خوب خواهم داشت» گرفته تا نقل ‌قول مورد علاقه‌ی خودتان. می‌توانید یک تفکر مثبت در مورد خودتان را انتخاب کنید و وقتی افکار منفی وارد ذهنتان می‌شوند آن را تکرار کنید. گاهی مسائل موجود در زندگی خودتان می‌تواند باعث شود که منفی فکر کنید. راسل بیشاپ، روان ‌شناس گفت، بخش‌هایی از زندگی‌تان را که دوست دارید تغییر کنند، را شناسایی کنید. جمع‌ کردن افراد مثبت در اطراف خودتان می‌تواند کمک کند تا رغبتی را که برای یک زندگی مثبت نیاز دارید به دست آورید.

دره هندوستان اسفدن

دره هندوستان در ۱۵ کیلومتری جاده اسفدن به قاین از مناطق تفریحی شهر اسفدن می باشد و هم ساله در فصل بهار میزبان گردشگران است. آب سرد این دره و هم‌چنین وجود درختان متنوع بر زیبایی این منطقه افزوده است. همچنین بوته‌های قیچ، تاغ و دشتی و گل‌های شقایق نیز جذابیت این منطقه را چندین برابر کرده است.
پوشش گیاهی این منطقه در قسمت کوهستانی شامل درخت‌های انجیر وحشی، بنه، پسته کوهی، بادامشک و گز است و بوته‌های آویشن و زیره نیز در این منطقه به فراوانی یافت می‌شود. آب النگ و چهل سنگ آب از دیگر جاذبه‌های منطقه تفریحی دره هندوستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


سربازی – رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس در آئین تجلیل از خیرین مدرسه

بیشتر

دادرس مقدم – «همه ما برای بارش باران دعا می‌کنیم اما غافل از آنکه خدا به

بیشتر

یادم می آمد که مسئولان ما خوششان آمده بود که هر موضوعی پیش می آمد

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت